To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Eclipse - Techniczne - Awaria Mitsubishi Eclipse 2,0 16v

Anonymous - 10-05-2005, 19:49
Temat postu: Awaria Mitsubishi Eclipse 2,0 16v
Witam wszystkich:!:
Mam Eclipse 2,0 16v. Wymieniałem ostatnio rozrząd, kable WN, świece oraz chłodnice (ponieważ leciała). Gdy odebrałem auto od mechanika wszystko to było zrobiane lecz moje auto nie równo pracuje na biegu jałowym.

Jak odpalam samochód obroty wchodzą na 1500 poczym spadają do 900 i zaczynają skakać miedzy 900 a 700.

W niektórych momentach podchodzą do 1500 spadają do 500, poczym znowu wachają się między 900 a 700.
Na wysokich obrotach chodzi normalnie, przyśpieszenie bez zarzutów tylko na wolnych obrotach tak się dzieje.

Proszę pomóżcie. Czy to jest sprawa mechaniki czy elektryki. A może ktoś wie co jest grane.

kanciol@plusnet.pl

Anonymous - 10-05-2005, 20:30

mi tez "przygasal" na wolnych obrotach po wymianie rozrzadu... po prostu panowie mechanicy dali ciala... juz dokladnie nie pamietam o co tam chodzilo (chyba o ustawienie jakichs paskwo czy cos) w kazdym badz razie jak powiedzialem mojemu mechanikowi co jest grane to kazal przyjechac i mi to juz zrobili porzadnie...
Anonymous - 10-05-2005, 20:54

moze cos nie tak z czujnikim wolnych obrotow...
Hubeeert - 10-05-2005, 22:12

Silniczek krokowy źle ustawiony procedura ustawiania jest na http://www.mitsubishifan.webpark.pl to strona Krzyżaka - jakby co to PW do niego.
Anonymous - 10-05-2005, 23:55

Hubeeret
Tam jest 4G37... to nie ma znaczenia ?? Te same rozwiązania ??
Pozdrawiam

Hubeeert - 10-05-2005, 23:57

Bardzo podobne sam silniczek krokowy się nie rózni w środku najwyżej obudowa inaczej wygląda zasady są podobne
Zresztą tak jak pisałem Krzyzak - PM i jak go znam to pomoże :D

Krzyzak - 11-05-2005, 10:02

Już mu odpowiedziałem.
Być może aku odłączali i się jeszcze komp wolnych obrotów uczy. A jak nie, to pewnie mechanior-dupa wolne obroty rozregulował - oni się lubią tymi śrubkami bawić. Myślę, że damy radę pomóc koledze - zaczynając od rzeczy najprostszych i najtańszych.

Anonymous - 13-05-2005, 20:22

Dziekuje wam wszystkim! Okazało się że rozrząd był przestawiony. Mechanik go poprawił. Teraz chodzi powiedzmy że ok, jednak stwierdził on że napinacz hydrauliczny jest do wymiany. Czy ktoś może mi powiedzieć gdzie mogę go nabyć w rozsądnej cenie????????????


Jeszcze raz dzięki. :)

Hubeeert - 13-05-2005, 21:36

japaneze - użytkownik tego Forum ma sklep z częściami do Mitsu i innych japończyków. W bardzo rozsądnych cenach :D . PW do niego.
Krzyzak - 15-05-2005, 19:32

Zauważyłem - po opowiadaniach kolegów - że sporo auta wychodzi od mecha-k....-ników z przestawionym rozrządem. Oni chyba celowo to robią, żeby do nich wrócić i wybulić kolejną kaskę.
Przecież przestawienie o 1 ząb to jeszcze silnik przeżyje, ale przy 2 to kaplica...

Anonymous - 18-05-2005, 00:30
Temat postu: moze to byc awaria silnczka krokowego
jezeli masz w samochodzie LPG to prawdopodobnie moze to byc silniczek krokowy. umieszczony gdzies w przewodach dolotu powietrza mogl uledz uszkodzeniu. sprawdzisz go na wlaczonym silniku dplaczajac i odlaczajac jego zasilanie. gdzy bedziesz raz wlaczal raz odlaczal silniczek i obroty nie beda sie zmieniac, swiadczy to o jego awarii. DLATEGO GAZ UZNAJE TYLKO W ZAPALNICZCE I KUCHENCE !!


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group