[02-06]Lancer CS0 - [CS3A 1.6] swiece zapłonowe
Anonymous - 23-05-2007, 11:18 Temat postu: [CS3A 1.6] swiece zapłonowe Witam , jak dobrać się do swiec zapłonowych 1.6 benzyna 2004r? i jakie polecacie?
Anonymous - 23-05-2007, 14:12
Swiece polecam NGK - sam na takich jezdze i raczej kazdy Ci je poleci
http://www.ngkntk.pl/
A co do wymiany do sciagasz z nich wtyczki od kabli i wykrecasz i wkrecasz nowe i zakladasz wtyczki od kabli i maszyna dziala
qpal - 24-05-2007, 09:51
A ja twierdze, że leprze są nippondenso. NGK mogą być made in France, a te jakością różnią sie od tych made in Japan, i Właśnie te francuskie najczęściej są oferowane w Polsce. No i ciekawostka, oryginalne nippondenso ( nazywane także skrótem DENSO ) są porównywalne w cenie z francuskim NGK! Np. do mojego silnika NGK - 16 PLN-ów, Nippondenso - 11 PLN-ów.
Krzyzak - 24-05-2007, 10:29
Mitsubishi w instrukcjach obslugi z reguly podaje symbole dla 2 producentow: NGK i Denso. Dlatego ja ich stawiam na rowni, ale zawsze NGK latwiej mi bylo kupic.
Hugo - 24-05-2007, 16:31
qpal napisał/a: | NGK mogą być made in France | Wtedy ich nie kupujesz, tylko kupujesz qpal napisał/a: | made in Japan |
qpal - 24-05-2007, 20:30
Jeśli chodzi o świece, to faktem jest że NGK zalegają pułki i dostaniesz je wszędzie od ręki.Na DENSO czekasz dobę ( tyle aby dowieźli z hurtowni ). Osobiście jeździłem na NGK V- line czy jakoś tam, teraz mam DENSO i powiem że różnicy nie czuję, mimo że to zwykłe świeczki a nie jakieś niby nowsze i lepsze . Czytając stronę http://skoda.autokacik.pl/klub.php , czytaj o tuningu myślałem o zakupie BRISK- ów, ale o ile pamiętam nie było odpowiednich do mojego motorka i temat zarzuciłem
Wook@sH - 30-05-2007, 17:30
A ja mam takie pytanie:
Do Galanta E3x z silnikiem 4G63, zalecane swiece NGK to BPR7ES oraz BPR7ES-11
różnią sie one przerwą pierwsze mają 0.8mm drugie 1.1 mm no i jestem skołowany bo nie wiem które wybrać zaznacze ze mam LPG.
Anonymous - 30-05-2007, 17:31
Więc jak masz LPG muszą być 1.1 mm
Krzyzak - 30-05-2007, 17:34
Bastek napisał/a: | Więc jak masz LPG muszą być 1.1 mm |
odwrotnie - dla LPG przerwa powinna byc mniejsza
Anonymous - 30-05-2007, 17:38
W takim razie sorry
Wook@sH - 30-05-2007, 17:45
no i gdzie dwie głowy to dwie odpowiedzi, ale ok, Krzyżak widzę, że z większą pewnością mówi wiec sie Ciebie posłucham. No i zakładam ze 0.8 jest dobrą przerwą.
Dałbym Ci pkt "pomógł" gdyby to mój temat był.Dzięki
Anonymous - 30-05-2007, 18:00
Krzyżak napewno ma rację!
Pomerdało mi się sorry
Anonymous - 30-05-2007, 23:07 Temat postu: siece zapłonowe Cześć! Ciut się wtrącę. Lpg w zasadzie nie ma wpływu na wybór rodzaju świec. Rodzaj określa producent w zależności od silnika. Napisałeś że masz 4G63- ale jakiej mocy? Czerpiąc informację z programu INFO-TECH mitsubishi przewiduje dla 4G63 2.0: OD 1.0 DO 1.1 DLA SILNIKÓW 80KW. ORAZ OD 0.7 DO 0.8 DLA 106KW i 110KW. Symbol świec taki sam czyli bpr7es . TRZYMAJCIE SIĘ
Krzyzak - 30-05-2007, 23:15
Tzn. generalnie jest tak, ze przy jezdzie na gazie zaleca sie zmniejszyc przerwe na swiecach - bo przeskok iskry w mieszance gazu jest trudniejszy niz w mieszance benzyny.
Dlatego normalnie kupujesz swiece przewidziane przez producenta (czyli dla tego konkretnego auta akurat przerwa 1.1) i by oszczedzac cewke zaplonowa sporo osob zmniejsza przerwe. Mozna wiec od razu kupic takie swiece z mniejsza przerwa i miec spokojna banke .
Anonymous - 30-05-2007, 23:58 Temat postu: świece zapłonowe Może masz rację-nie jestem specjalistą w tej dziedzinie(choć wydaję mi się że wiekszaa iskra lepiej rozpali tą mieszankę),ale kiedyś-parę lat temu wyprzedziłem nawet zapłon o parę stopni by silnik lepiej pracował na gazie. Sutkiem fascynacji taniej jazdy była wymiana pompy paliwa i czyszczenie ultradzwiekami wtrysków paliwa. Dlatego od 7 lat stosuję wszelkie nastawy oryginalne i nie unikam częstego stosowania PB95-oczywiście to mój odosobnony przypadek i nikogo nie namawim do naśladowania
|
|
|