To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[92-96]Colt CA0 - [CA4A 1.6] swap colta

Anonymous - 12-12-2005, 16:55
Temat postu: [CA4A 1.6] swap colta
Mam pytanie mam colta 1.6 92r jajko i mysle nad zmiana silnika albo czyms co by podnioslo moc jaki silnik do tego wejdzie bez duzych przerubek myslalem nad silnikiem z http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=77149649 ale czy on wejdzie i czy skrzynia bedzie pasowala oraz jki to da wzrost mocy
Anonymous - 12-12-2005, 17:03

BEZ SENSU ten 4G93 SOHC ma prawie taka sama moc co 4G92 SOHC wiec po co przeplacac:)

bylo mnostwo o tym:)

4G92 DOHC (jdm) 145KM
4G92 DOHC MIVEC (jdm) 175KM
4G93 DOHC 140KM
4G93T (jdm) ok 200KM
4G63 (podobno ciac trzeba podluznice) 140-150KM
4G63T (j.w.) 200KM

silnik z allegro to 4G93 SOHC 115KM skrzynia pasuje a wzrost mocy 2KM teoretyczne;]

Anonymous - 12-12-2005, 17:11

deenbe: chyba podlużnice ;]
Anonymous - 12-12-2005, 17:18

to jaki silniczek radzicie i skad i zaile mozna zdobyc?
Anonymous - 12-12-2005, 17:31

shovel tak tak, przejezyczenie
Hubeeert - 12-12-2005, 17:32

1,8 4G93 DOHC kompletny z ECU. Szukaj na Allegro. Najlepiej z wersji GTi Colta albo MSX Carismy.
Anonymous - 12-12-2005, 17:53

muwisz o takim?? http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=75113172
Anonymous - 12-12-2005, 17:57

to jest carisma GLX w tej carismie nie montowali 1.8 DOHC (dwa walki rozrzadu) 140KM. jak carisma to MSX, jak colt to GTI ...

szukaj silnika 4G93 DOHC 1.8 140KM

Hubeeert - 12-12-2005, 17:58

COLT GTi - 140 KM Carisma MSX 140 KM. MSX nie GLX.
Anonymous - 12-12-2005, 18:01

mozesz zawitc na gg bo ja zielony w tym jestem 1570328 byl bym wdzieczny ;-0
Anonymous - 13-12-2005, 14:55

Panowie taki silnik znalezc to arcy trudne tak od reki.......chyba ze ktos ma szczescie.......Troche juz szukam:)
Anonymous - 24-08-2006, 15:21

dobra sluchajcie mam powazne pytanko: mam colta CJ0 z silnikiem 4g13, poszly sie jeb.... pierscienie, ile kosztuje naprawa chyba kazdy wie ;) ale mam mozliwosc kupić goły blok z głowicą od space stara za 400zł.... pojemnosc rowniez 1300, ale tam byl chyba inny wtrysk i elektronika tez inna, wiec pytanko czy jest mozliwosc ze bedzie to pasowac i bedzie jezdzic po wymianie ?? czy jest wogole sens sie w to bawic ??

[ Dodano: 24-08-2006, 17:06 ]
dobra sprawdzilem juz - do colta i space stara montowano te same silniki 4g13, wszystko pasi :)

Anonymous - 24-08-2006, 17:07

jax1982 napisał/a:
ile kosztuje naprawa chyba kazdy wie ;)
Komplet japońskich pierścieni w zamienniku to koszt rzędu 150 PLN.
jax1982 napisał/a:
ale tam byl chyba inny wtrysk i elektronika tez inna
Nie wydaje mi się - w Spejsach był przecież ten sam 4G13. Osobiście - tak czy inaczej - nie kombinowałbym.
Anonymous - 24-08-2006, 17:13

gregorbu napisał/a:
jax1982 napisał/a:
ile kosztuje naprawa chyba kazdy wie ;)
Komplet japońskich pierścieni w zamienniku to koszt rzędu 150 PLN.


dobra pierscienie to nie wszystko, uszczelka pod glowica, odwiedzenie szlifierza z głowica, robocizna, a niech jeszcze panewki sie okaza walniete lub wałek... do tysiaka moze lekko dojsc

a btw. skor ten sam silnik i sa na niego papiery z udokumentowanym przebiegiem 80tys to chyba ryzyko niewielkie...

Anonymous - 24-08-2006, 17:23

Ano może, może. Może i tę sumę przekroczyć. Z drugiej strony nigdy nie wiadomo, w jakim stanie będzie blok, jaki masz zamiar kupić. A teraz ceny pozostałych elementów:
Japońska uszczelka: ok. 100 PLN
Uszczelki kolektorów: ok. 50 PLN
Uszczelka pod pokrywę zaworów: 30-40 PLN
Uszczelniacze zaworowe: ok. 30 PLN
Obróbka głowicy: 50-400 PLN
Części z tych wydatków i tak nie unikniesz przy zakupie nowego bloku i głowicy. To samo tyczy się robocizny. Przelicz, czy Ci się to opłaci.
A przede wszystkim sprawdź, w jakim stanie jest obecna głowica. Może się okaże, że wymaga jedynie delikatnego splanowania pod uszczelkę - wówczas koszt naprawy byłby zapewne niższy niż zakupu i montażu bloku i głowicy niewiadomego pochodzenia i stanu.



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group