To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Eclipse - Techniczne - [1G + LPG] PILNIE POTRZEBNA POMOC!!!

Anonymous - 31-05-2007, 07:41
Temat postu: [1G + LPG] PILNIE POTRZEBNA POMOC!!!
WITAM
miśka kupiłem trochę ponad miesiąc temu jest to eclips 2.0 diamond z 92 roku, w aucie zainstalowany był gaz od 2 latu kład bingo s. Spalanie wynosiło ok 14 litrów nie wiem czy to normalne ale mniejsza z tym. Przejdę do sedna otóż jade sobie wczoraj i nagle gaz mi się wyłączył i zaskoczyła benzyna kontrolka migała ale przełączenie nie nastąpiło po paru kilometrach wskoczył ale gdy przyhamowałem to znowu wskoczyła benzyna i już nic się nie zmieniło jadąc dalej przy dodawaniu gazu coś mi pukało poza tym jak puściłem na luz to obroty zaczęły skakać 1000-1500 ale nie gaz dopiero po następnych kilku kilosach zgasł i już nie dał się odpalić. Okazało się że z chłodnicy zniknęła cała woda i mam wyciek z silnika. Na moje oko poszła uszczelka pod głowicą to na pewno. Nie wiem tylko czy to że mam wyciek oleju miało wpływ na to że gaz mi się wyłączył i co to było to stukanie, czekam z niecierpliwością na opinie, mam nadzieję że do wieczora go ściągnę. Nara

Adaho_krak - 31-05-2007, 10:39

Prwadopodobnie brak wody spowodował zamarznięcie parownika do LPG i dlatego autko przeszł automatycznie w tryb PB. Wyciek oleju to dość spotykana sprawa przy tym silniku, najczęśćiej spod pokrywy zaworów. Przy wymianie uszczelki pod głowicą konieczne będzie zmienić uszczeklę pod pokrywą zaworów. Składa się ona z dwóch części uszczelki i paska silikonowego. Uszczelki pod głowice jak i pod pokrywę zaworów polecam założyć ORGINAŁ.
Anonymous - 31-05-2007, 19:41

stukanie to może popychacze zaworów przy zbyt niskim cisnieniu oleju.
Anonymous - 01-06-2007, 07:15

powoli dobieram się do tej uszczelki wczoraj nie miałem za dużo czasu dzisiaj mam nadzieję to zrobić, martwią mnie jeszcze te obroty falujące myślicie że to też wina tego wycieku
Adaho_krak - 01-06-2007, 21:23

Cytat:
martwią mnie jeszcze te obroty falujące myślicie że to też wina tego wycieku

... raczej brudna przpustnica, albo silniczek krokowy, w najgorszym przypadku to komputer sterujący silnikiem tzw. ECU, w sensie kondensatory do wymiany. Ale pomału zacznij od uszczelki, a później sukcesywnie bedziemy pomagać :)

Anonymous - 03-06-2007, 19:48

zanim weżniesz się za uszczelke sprawadz ciśnienie na tłokach, jeśli jest dobrze to może winy trzeba szukać np. w dziurawej chłodnicy(miałem podobną sytuacje do Ciebie). Falujące obroety mogą być przyczyną niewyregulowania(rozregulaownia) inst.gazowej za dużo powietrza
Pozdrawiam
Daj znać jak sprawdzisz

Anonymous - 07-06-2007, 02:22

witam
więc tak dziś byłem na regulacji gazu teraz na gazie chodzi lepiej niz na benzynie mam jeszcze mały problem z odpalaniem raz kręci krótko a raz trzeba go nieźle piłować co to może być? dzięki za wcześniejsze wskazówki

Anonymous - 07-06-2007, 03:30

odpalasz na BP czy LPG?
Anonymous - 07-06-2007, 12:40

odpalam tylko na benie


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group