[XX-92]Colt C50 i starsze - Problem z zapalaniem
Anonymous - 04-06-2007, 09:02 Temat postu: Problem z zapalaniem Witam. Dostałem maila, że się nie udzielam na forum i zostanę wykopany. W sumie to bardzo dobrze, że go dostałem bo udzielono mi tu już fachowo i b.szybko pomocy, więc szkoda byłoby. Ale ja nie o tym. Auto które stoi w moim garażu pięknie zapala gdy jest zimne, po rozgrzaniu silnik "szaleje" : gaśnie po puszczeniu pedału gazu. szarpie, a gdy zgaśnie to kłopot z zapaleniem, kręci, kręci, kręci i ........ akumulator pada. A na "popych" to po dwóch obrotach silnika zapali. Ja dałbym radę ale to niby żona ma jeździć a to kobieta w końcu. Jak ostatnio jechały z koleżanką i nie zapalił to nawet olej sprawdziły ! Niestety nie pomogło . Pewnie po wymianie gaźnika, akumulatora, rozrusznika i paru innych części wszystko byłoby OK, ale niestety wiadomo o co chodzi. Może ktoś ma jakiś pomysł mniej drastyczny dla mojego portfela. Pozdrawiam serdecznie MitsuManiaków Piotr.
Hugo - 04-06-2007, 09:13
cruck, po pierwsze:
Jaki to model, jaki silnik?
Po drugie:
Ja też dostałem tego maila a trochę się udzielam
Po trzecie:
Świece wymienione? Objawy pasują jak ulał. Wiem to z autopsji.
Anonymous - 05-06-2007, 07:07
nie mam pojęcia jaki to model i jaki silnik bo to składak a świec nie wymieniałem pewnie od tego zacznę. A jak można sprawdzić model silnika czy po numerze coś się da dojść ? nadwozie jest z roku 1987 a w dowodzie mam 1996 silnik o poj 1183
wojmi1 - 05-06-2007, 10:09
cruck, musisz wyregulowac poziom paliwa w komorze plywakowej
rozkrecasz gaznik jest tam plywak i blaszka ktora reguluje pozom paliwa musi miec 90 stopni
musisz sprawdzic uklad ssania czy nie zawiesza sie przepustnica tzn odpalasz sprawdzasz przepustnica
powinna byc przymknieta po nagrzaniu powinna sie otworzyc na pelno
jezeli nie to sprawdzasz na cieplym czy jest to kwestja wyrobionych tulejek przepustnicy czy uklad bimetaliczny nie nawala
uklad bimetaliczny jest ogrzewany plynem chlodzacym musisz sprawdzic czy dochodzi do gaznika do komory bimetalu... prawa strona gaznika
trzeba skontrolowac tez uklad dzwigienek i manetke gl przepustnicy oraz uklad podcisnienia.
Sprawdz sprez tzn czy jest kompresja czy niema kwestji z zaworami.
zamieszcze jeszcze odnosniki do watkow gaznikowych:
|
|
|