[XX-92]Lancer C6x i starsze - [C62A 1.6] wachacze lancer C62
Anonymous - 04-06-2007, 19:29 Temat postu: [C62A 1.6] wachacze lancer C62 Małe pytanie? Posiadam Lancera C62A ale z przełożonym zawieszeniem od C66A z 94r.(skorygujcie mnie ale litera "P" w kodzie to 93 czy 94r.?) Wachacze różnią się mocowaniem łączników stabilizatora-który jest w C66A grubszy i zupełnie inaczej poprowadzony.Pytanie brzmi czy wachacze z C66A 94r. nie są przypadkim takie same jak do Lancera CBx? Pozdrawiam Mitsumaniaków!
josie - 04-06-2007, 19:52
dominikpb napisał/a: | Posiadam Lancera C62A ale z przełożonym zawieszeniem od C66A z 94r. |
Raczej 93. W 94 C66A już nie było produkowane.
dominikpb napisał/a: | Pytanie brzmi czy wachacze z C66A 94r. nie są przypadkim takie same jak do Lancera CBx? |
Bardzo możliwe. Montowali już silniki z następnej generacji (4g92 np) więc zawieszenie mogło też już być nowe.
Anonymous - 04-06-2007, 22:53
O nowych silnikach wiem bo przypadkiem wraz z zawieszeniem wcisnął się do mnie 4G92.Chciałbym mieć jednak bliższe info-dodam że w Szczecinie w PB Auto(specjalizują się w japońcach) nie znależli zamienników wachaczy do C66A 93'.Na stronie www.sklepmoto.pl znalazłem wizualnie pasujące,jednak nie mam całkowitej pewności. Chyba najbardziej miarodajne będzie sprawdzenie mając dwa auta na podnośniku.
Hubeeert - 04-06-2007, 23:01
NIe bardzo rozumiem jak zawieszenie z CA0 mialoby pasowac do C6/5. Wg mnie skoro sa grubszy stabilizator to zapewne ten sam co w GTi lub w dieslu.
Skierowalbym uwage w ta strone.
josie - 04-06-2007, 23:09
Hubeeert napisał/a: | Ie bardzo rozumiem jak zawieszenie z CA0 mialoby pasowac do C6/5. |
Tak samo jak silnik, skrzynia i półosie (4g92 w tej budzie)
Anonymous - 04-06-2007, 23:37
Problem nie tkwi tylko w grubości stabilizatora ale głównie w innym miejscu mocowania poprzez łącznik w wachaczu.Natomiast na stronie www.sklepmoto.pl ten sam symbol wachacza wyswietla dla C66-C77 92-96r.oraz dla CB CC CD(co prawda ten drugi to Mirage).Co do silnika i reszty to parę postów napisałem w dziale techicznym"wymiana silnika 4G15". Niemniej jeżdżę takim składakiem od paru lat i odpukać-każdemu MitsuManiakowi życzyłbym takiej sielanki
Hubeeert - 05-06-2007, 00:20
josie napisał/a: | Hubeeert napisał/a: | Ie bardzo rozumiem jak zawieszenie z CA0 mialoby pasowac do C6/5. |
Tak samo jak silnik, skrzynia i półosie (4g92 w tej budzie) |
Moze sie zdziwie ale nie sadze. 4G92 zostalo wpasowane tak samo jak inne silniki a bylo ich kilka
1,3 4G13
1,5 4G15
1,6 4G61
1,6 4G61T
1,8 4G67
1,8 4G37
1.8D 4D65
Natomiast wracajac do zawieszenia.
W Colcie konstruktorzy przewidzieli daleko idaca unifikacje czesci.
I tak na przyklad - Przednie zawieszenie w 4D65 jest jak chodzi o McPhersony identyczne z GTi. W obu GTi wystepuja takie sam stabilizatory. Samo zawieszenie natomiast jest dostosowane do dwoch parametrow - mocy silnika (i szybkosci samochodu) oraz ciezaru ukladu napedowego.
Proponuje sprawdzic w CAPSie zamiast wrozyc z fusow.
tomusn - 05-06-2007, 00:35
Hubeeert napisał/a: | Proponuje sprawdzic w CAPSie zamiast wrozyc z fusow. | No dokładnie. Wbija się vin i wychodzą obrazki z numerami ori części i wtedy wiadomo.
Jak nie masz CAPSa - służę.
Hubeeert - 05-06-2007, 00:43
tomusn napisał/a: | Jak nie masz CAPSa - służę. | Ja mam tylko hamerykanskiego wiec nie pomoge niestety.
Anonymous - 05-06-2007, 00:55
CAPS-hm ...pewnie że nie mam! Gdybym miał to nie było by problemu! Tomusn-co miało znaczyć że słuzysz CAPS-em?
Hubeeert - 05-06-2007, 00:57
chce od Ciebie VIN. Tyle ze to nic nie da bo Ty masz SWAPowany silnik i zawias.
Tomek - poszukaj usera devil bodajze - ma takiego Lancera ori lub wejdz w model bezposrednio - jest taka opcja.
Anonymous - 05-06-2007, 01:01
No ok. zacznę od początku. Szukam wachaczy do JMBLRC66APU500586
|
|
|