To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[92-96]Colt CA0 - [CA5A 1.8] Arcytrudne pytanie........jak dla mnie:)

Anonymous - 14-12-2005, 22:04
Temat postu: [CA5A 1.8] Arcytrudne pytanie........jak dla mnie:)
Panowie......zaczynam ten temat po raz kolejny,bo po jakims czasie mojej obecnosci na tym forum nadal nie wiem co zrobic z moim misiem.
Mianowicie pytanie brzmi: Jak poprawic osiagi 4G93 DOHC nie montujac turbinki i nie kupujac mega drogich kutych gratow???
Ogolnie nie duzym kosztem.......
Ktos zna jakiesci tajne tricki>?? (mialem w planie robienie na zamowianie calego ukladu wydechowego i oczywiscie dolotu ale......?)

Teraz druga strona medalu........ Na wypadek gdyby nikt nie znal zadnych trickow:)

Jesli juz pakowac kasiore to co sie oplaca i jakie to koszty???

140 KM niestety na dlugo nie starcza jesli ktos lubi illegal street:)

Jackie - 14-12-2005, 22:11

perver napisał/a:
140 KM niestety na dlugo nie starcza jesli ktos lubi illegal street:)

No, prawda. A do tego przeciętna karetka pogotowia wyciąga raptem 110 km/h. Przerąbane...

Anonymous - 14-12-2005, 22:27

przeswapuj fron-cut z colta Cyborg-R... w niemczech do dostania za około 1000 euro.
Anonymous - 14-12-2005, 22:37

Co to jest front-cut? Nie jestem specem od mechaniki:) Co mi to da?
Anonymous - 14-12-2005, 22:41

caly przod karoserii, czyli wszystko co znajduje sie pod maska z polosiami hamulcami piastami
Anonymous - 14-12-2005, 22:46

silnik, skrzynia, osprzęt, półosie, - generanie cała przegroda silnika. co Ci to da? 175 koni i silnik kręcący się do 9000 obrotów.

engine - type 4G92
type: transverse in-line 4
bore x stroke: 81.0 x 77.5
capacity: 1597cc
valve train: dohc 16v with MIVEC
compression ratio: 11.0:1
fuel system: (Mitsubishi) multi-point fuel injection

power: 175ps at 7500rpm
torque: 17.0kgm at 7000rpm

Hubeeert - 15-12-2005, 11:08

shovel napisał/a:
do dostania za około 1000 euro

Z MIVEC-iem I generacji ... Problemy sa z nim... Ni wytrzymuje dużych przebiegów niestety.

Anonymous - 15-12-2005, 11:31

hmm.......czyli koszty w okolicach nawet 8 tys pln biorac pod uwage ze sam front-cut to 1000euro....do tego montaz i ustwienie......... i jak znam zycie 1000 innych problemow:(
Czy za tyle nie da sie wstawic turbiny do 4G93 jak by spokojnie poszukac gratow po kosztach..... czy to nie lepsze rozwiazanie????

Hubeeert - 15-12-2005, 11:33

Ależ proszę bardzo było coś takiego jak 1,8 4G93 turbo w Lancerze GSR miało to ponad 200KM i napęd na 4 koła. Zakładając że Twoja skrzynia to przeniesie i jakimś cudem będziesz mógł tym ruszać z miejsca :lol: to jeździć będzie się dość kiepsko.
Anonymous - 15-12-2005, 12:25

Wstawienie trubiny pewnie tez 8tys..
OT: odpusc sobie przeciez nawet seicentem mozna sie poscigac dla zabawy.. Przeciez FWD trudno przeniesc duza moc bez uslizgu kol.

Anonymous - 15-12-2005, 17:50

kolego perver, niestety podnoszenie mocy wymaga nakładów, nic w przyrodzi nie bierze sie z niczego, jak chcesz miec lepiej to musisz wydac troszke pieniążków
Anonymous - 15-12-2005, 21:23

Kryspian napisał/a:
kolego perver, niestety podnoszenie mocy wymaga nakładów, nic w przyrodzi nie bierze sie z niczego, jak chcesz miec lepiej to musisz wydac troszke pieniążków


Nie no jestem na tyle duzym chlopcem ze wiem ze bez kasiorki nie ma cudow.....szukam poprostu najlepszego sposobu na jej wydanie.....:) Wydanie z glowa.......zeby nie wydac jej na jakies bzdury ktore nie zaspokoja moich potrzeb..... Pewnie ze nawet sejem mozna sie poscigac dla zabawy,ale sami dobrze wiecie ze apetyt rosnie........:) Mysle ze ok 200 KM jeszcze da sie w tym aucie w miare przeniesc przy odpowiednim ogumieniu....

Zaczolem sie odzywac do roznych form tuningowych zobaczymy co z tego wyjdzie....
No chyba ze ktos z was ma jeszcze jakis pomysl....????

Anonymous - 16-12-2005, 05:17

Tak na prawdę to zostaje Ci jedynie uturbienie tego maleństwa. Wszystkie inne możliwości nie wchodzą w grę (za mały efekt/za duża kasa). Tylko ja zamiast wkładać do swojego Misia 10tyś wolałbym zmienić auto, np na jakieś "RWD Turbo Made in Japan" :)
Hubeeert - 16-12-2005, 10:13

perver z tego co wiem w Polsce swap 4G63T do CA0 wyszedł tylko jednej osobie - jtjerry udziela się na www.streetracing.pl/forum . Gdzieś miałem zresztą link do strony gdzie jest to krok po kroku opisane.
Anonymous - 16-12-2005, 10:53

pudel napisał/a:
Tak na prawdę to zostaje Ci jedynie uturbienie tego maleństwa. Wszystkie inne możliwości nie wchodzą w grę (za mały efekt/za duża kasa). Tylko ja zamiast wkładać do swojego Misia 10tyś wolałbym zmienić auto, np na jakieś "RWD Turbo Made in Japan" :)


Moze jakas propozycja? Problem w tym ze nie bardyo jest z czego wybierac....



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group