To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[92-96]Colt CA0 - [CA1A 1.3] Geometria Zawieszenia Tył w CA0

polls - 05-06-2007, 20:26
Temat postu: [CA1A 1.3] Geometria Zawieszenia Tył w CA0
Witam moj colcik samoczynie skrecal w prawo, wiec pojechałem na stacje diagnostyczna i okazalo sie ze w colciku pochylenie kola tylnego odbiega od normy, Wiec mechanik wzial sie do roboty, stwierdzajac po chwili ze sruby regulacyjne sa kompletnie zapieczone i bez obciecia ich i wymiany na nowe nici z regulacji. Dowiedzialem sie ze a w aso sruby(MB809335) sa po 30 zl za szt trzeba 4 ale mieli 2 wiec lipa , Pozostało jak było !!!
W związku z tym mam pytanko czy jest jakaś metoda na uruchomienie tej ze regulacji bez kombinowania z nowymi srubami i czy w waszym przypadku regulacja geometrii tez skonczyla sie na cieciu starych srub ???

kamil - 05-06-2007, 21:02

JA JAK MIAŁEM WYBITE TULEJE METALOWO GUMOWE TO TEŻ MIAŁEM POCHYLONE KOŁO.CHODZI MI TU O TE NA TYM GÓRNYM WACHACZU.WYMIENIŁEM I WSZYSTKO JEST JAK NALEŻY.
Anonymous - 05-06-2007, 22:41

W twoim przypadku nie obędzie się bez wymiany tuleji na wachaczu od zbieżności (wg. servisówki control link).Możesz spróbować psiknąć penetratorem odczekać znowu psiknąć i spróbować kręcić ( tylko nie podgrzewaj tych śrub palnikiem), jednak uważam że trzeba ciąć śruby i wymienić tuleje plus śruby.Jeśli masz tylne koło rozbieżne to napewno ściąga ci tył i będzie ci cieło opony więc nie zwlekaj tylko wymieniaj, są koszty ale chodzi o bezpieczeństwo twoje i nie tylko.Znam kilka przypadków zapieczonych śrub i raczej w tym przypadku skutkuje tylko cięcie.
polls - 14-07-2007, 14:54

Narazie w temacie zastuj nie zrobilem nic do dzis brak czasu :( opon narazie nie tnie wiec jezdze tak jak jest, w sumie to az tak bardzo nie sciaga.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group