To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Space Star Techniczne - [MSS 1.3] [ZAWIESZENIE] Stuki w błotniku

Anonymous - 06-06-2007, 23:33
Temat postu: [MSS 1.3] [ZAWIESZENIE] Stuki w błotniku
Witam. Niedawno kupiłem MSS 1.3 i mam problem ze stukami w prawym tylnym błotniku. Byłem na stacji diagnostycznej i zawieszenie jest ok. Pozdrawiam :roll:

[ Dodano: 07-06-2007, 01:19 ]
I jeszcze jedno pytanki gdzie jest w MSS zbiorniczek spryskiwacz tylnej szyby, bo na postach wyczytałem, że w Carismie właśnie to pukało. POZDRO

futrzany - 07-06-2007, 08:23

witam, z mojej wiedzy to jest jeden zbiorniczek na przód i tył pod przednim prawym nadkolem ,a z tyły z prawej strony powinien byc lewarek,klucz i pokrętka do klucza może którys z tych elementów wypadł i chałasuje sobie ,pozdro
Anonymous - 07-06-2007, 11:03

Wszystkie te elementy mam, i wszystko co mogłem wyjołem i nadal puka.
Anonymous - 07-06-2007, 13:17

WITAM
Z mojego doswiadczenia w tyle puka linka chamulca recznego stuk niedowyeliminowania niestety a droga opcja to paliwo ktore slychac podczas jazdy wady ktore nie zostały wyeliminowane przez cały okres produkcji modelu, nie ma co sie martwic tylko trzeba sie z tym pogodzic POZDRAWIAM

Anonymous - 07-06-2007, 22:37

Raczej to nie linka ani paliwo. Stuk jest taki jakby coś obijało się o błotnik, coś jak metal z plastikiem, jakby coś luźnego było w schowku na lewarek.POZDRO
Anonymous - 08-06-2007, 13:55

Zbiorniczek jest z przodu i ma dwie pompki na przód i na tyłł
Anonymous - 08-06-2007, 21:30

Dzięki za rady, zlokalizowalem stuki, dla zainteresowanych to sprężyna o amorek.POZDRO
Anonymous - 06-07-2007, 19:43

no i co dario robiles coś z tymi stukami???
Anonymous - 09-07-2007, 11:40
Temat postu: stuki
Jednym z rozwiązań są gumowe wkłady od malucha,jest z tym troche zabawy ale guma skutecznie odpycha sprężyne od amorka i giną wszystkie stuki. Drugi to nowe sprężyny,ja wybrałem pierwszy wariant koszt to 7zł. POZDRAWIAM
JCH - 09-07-2007, 14:37

dario251 napisał/a:
zlokalizowalem stuki, dla zainteresowanych to sprężyna o amorek
Wytłumacz/cie mi jakim cudem może stukać sprężyna o amortyzator? Przecież to pracuje "w osi" i nie ma (nie powinno) być ruchów prawo/lewo, przód/tył.
Anonymous - 09-07-2007, 14:48

JCH napisał/a:
dario251 napisał/a:
zlokalizowalem stuki, dla zainteresowanych to sprężyna o amorek
Wytłumacz/cie mi jakim cudem może stukać sprężyna o amortyzator? Przecież to pracuje "w osi" i nie ma (nie powinno) być ruchów prawo/lewo, przód/tył.


Tu chyba jest rozwiązanie tego problemu.
http://www.mitsubishi-gra...hlight=w%EA%BFa

Pozdrawiam,

Anonymous - 09-07-2007, 22:06

Niestety to nie ten wątek. W moim SS sprężyna podczas pracy pionowej wyginała się ku przodowi co powodowało jej obcieranie o amortyzator do tego stopnia że część jednego ze zwoi zamiast być okrągły zrobił się od strony amorka płaski i amorek był porysowany,też zastanawiałem się jak to możliwe, ale to fakt.POZDRO
Anonymous - 10-07-2007, 09:42

u mnie też te stuki to chyba bardziej to co dario opisuje bo nie słyszę tego tylko w deszczu ale od czasu do czasu niezaleznie od pogody przy wolnej jezdzie na wybojach
Anonymous - 11-07-2007, 13:20

Arek zrób oględzini sprężyny i amorka (czy są obite lub otarte) i wszystko będzie jasne


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group