Carisma - Techniczne - uklad kierowniczy,jak go wyostrzyc?
Anonymous - 07-06-2007, 16:02 Temat postu: uklad kierowniczy,jak go wyostrzyc? jak dla mnie uklad kierowniczy jest zbyt delikatny ,zbyt miekki, nie mam pelnego czucia auta
sczegolnie przy duzych predkosciach ,ponad 120 km/h ,caly czas ,nieustannie musze leciutko poruszac kierownica-jak to zmienic?
auto jest sprawne
czy moze zmienic olej w serwie ,na jaki?
czy moze jest jakas sruba regulacyjna, jak np w golfie?
jak znacie jakis prosty sposob , to prosze o rade
pozdrowienia
fajna ikonka,nie?
saphire - 07-06-2007, 17:12
Skoro musisz korygować stale kółkiem to albo nie masz luzu albo masz rozklekotane zawieszenie lub zbieżność z przodu. Ja mam na kółku niecały 1cm luzu (obwodowo) i auto jedzie prosto bez jakichkolwiek koniecznych korekt. Fakt że kiedyś miałem nie przyjemność doświadczyć czegoś takiego jak zbyt mocne wspomaganie i brak luzu na kółku ale to było w kumpla Megance - przy 130km/h na autostradzie minimalny milimetrowy ruch kółkiem a auto juz było na sąsiednim pasie. Myślałem że mi ręce odpadną. Masakra. Masakryczna.
maxwell61 - 07-06-2007, 17:47
albo opony spiłowane...
Anonymous - 07-06-2007, 22:37
U mnie auto jest sprawne 100% a jednak też mam ten sam problem. Zresztą nie jesteś pierwszą osobą która ma takie coś w cariśmie.
Jak to wyleczyć? Nie mam pojęcia.
Anonymous - 07-06-2007, 22:52
jedna z wad carismy (tzn. byc moze nie wad ale konstrukcja antywypadkowa, ja uwazam to za wade) byla wadliwa maglownica w fajerze, wiec byc moze poprostu macie ja do wymiany?
ja u siebie wymienialem maglownice 5 razy.
|
|
|