To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[92-96]Colt CA0 - [CA1A 1.3] Brak mocy

Anonymous - 07-06-2007, 20:46
Temat postu: [CA1A 1.3] Brak mocy
Mam następujący problem...uwidocznił się podczas manewru wyprzedzania...mianowicie-
wyprzedzam dociągam powiedzmy na 3ce do około 80-90km/h i po wyprzedzeniu wpinam 5tkę...wtedy na piątce auto nie idzie...ciśnę gaz-obroty się zwiększają(bo słyszę) a jednak moc naprawdę jest marna-z trudem przyspiesza...podobna sytuacja ma miejsce przy jechaniu na4ce i prędkości około 70km/h...nagle brak mocy...głośno chodzi obroty się zwiększają-daje w gaz mocniej ale nie idzie tak jak trzeba?

Co to może być?

Dodam,iż problem ma miejsce na gazie...na benzynie nie sprawdzałem

Anonymous - 07-06-2007, 20:53

To chyba nie wina braku mocy ale ze sprzeglem cos nie tak.
Koton - 07-06-2007, 21:24

oszałamiających osiągów na 5 biegu przy 80km/h w silniku 1.3 z gazem(prawdobodobna zwężka w dolocie) bym sie nie spodziewał.

No a może faktycznie coś nie tak...

Skoro na 3. biegu działa sprzegło w porządku to dlaczego na 5. iegu miałoby być inaczej?

Miroslaw1305 - 07-06-2007, 22:51

Nie podawaj nr biegu tylko podaj przy jakich obrotach zmieniasz bieg Powinienieś ojeden bieg w górę mieć minimum 3000 obr ,a jak wrzucisz z3 na5 to ok 4000 obr Inaczej będzie dziura w przyśpieszeniu
Anonymous - 07-06-2007, 23:02

Przypominam,żę to CAO 1.3 i obotomierza nie ma:)...Zauwazylem,ze filtr powietrza jest tak założony-lekko krzywo ale inaczej sie nie da...jego górna część wystaje tak na 3 mm,ze jest taka luka-moze to jest przyczyna?Chyba wyrobil sie jakis plastik...
Anonymous - 07-06-2007, 23:09

Czerwień może masz przytkany filtr gazu - kiedy był zmieniamy ostatnio :?: :?:
josie - 07-06-2007, 23:21

Jak obroty rosną a auto nie przyspiesza to padło sprzęgło.
Spróbuj ruszyć ostro i zobacz jak będzie

Anonymous - 07-06-2007, 23:26

na zegarach jest 126tys byl zmieniony przy 120tys:)...a zmienie przy 130tys:)...wydaje mi się,że to wina tego filtru powietrza...bo jest tak krzywo...po prostu dostaje się tam powietrze z zewnątrz...

Sprawdzilismy z Josim i padło sprzęgło...

Anonymous - 22-06-2007, 07:17

nieradze przezucac tak biegow z 3 na 5 skrzynia dostaje przyklad z marszu zacznij biec zobaczymy jak dlugo pociagniesz i sie nie zasapiesz o zakwasach nie wspomne
Krzyzak - 22-06-2007, 08:16

Czerwien napisał/a:
Sprawdzilismy z Josim i padło sprzęgło...

ha - jak widzialem jak ruszasz, to sie wcale nie dziwie :P

[ Dodano: 22-06-2007, 07:17 ]
grabsio napisał/a:
nieradze przezucac tak biegow z 3 na 5 skrzynia dostaje

w przypadku skrzyni nie ma takich przeciwwskazan - nic jej nie bedzie

Anonymous - 22-06-2007, 23:12

grabsio napisał/a:
nieradze przezucac tak biegow z 3 na 5 skrzynia dostaje

Jeśli zmiana następuje przy odpowiednich obtotach nie ma żadnych przeciwskazań.Czy jazde coltem 120 km\h na 5 biegu nazywasz marszem?

Anonymous - 23-06-2007, 09:18

no moze przy odpowiednich obrotach to sie zgodze ale jak poleca synchronizatory a poleca przy takiej jezdzie moze nie odrazu ale z czasem.

[ Dodano: 23-06-2007, 09:20 ]
a co do jazdy colcikiem 120 km/h nie uwazam za powolna pojedz 240 przez 30 min minimum to pogadamy

Krzyzak - 23-06-2007, 09:55

grabsio napisał/a:
jak poleca synchronizatory a poleca przy takiej jezdzie moze nie odrazu ale z czasem

nic nie poleci - to jest skrzynia biegow a nie czlowiek, taka zmiana biegow jest normalna
nie raz zmienialem z 2 na 5 czy z 3 na 5
pomysl - redukujesz z 5 na 2 lub 3 (przeciez tak uczyli) i nic sie nie dzieje - prawda?

Anonymous - 09-08-2007, 16:00

ja obstawiam na sprzeglo- slizga sie poprostu, mialem ten sam problem ale przy 1.6 16v
josie - 09-08-2007, 22:47

MishaMish0wsky napisał/a:
ja obstawiam na sprzeglo- slizga sie poprostu, mialem ten sam problem ale przy 1.6 16v


MishaMish0wsky, problem był 2 miesiące temu... :roll:
Czerwień ma już od miesiąca zmienione sprzęgło.



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group