Carisma - Techniczne - stacyjka
maxwell61 - 08-06-2007, 21:24 Temat postu: stacyjka jak w temacie.. po włożeniu kluczyka ciężko jest przekręcić kluczyk w kolejne położenie... aczkolwiek wyciąga się bez problemów..czy użycie wd40 cos pomoże czy tylko zaszkodzi?? czy jest iine wyjście z tej sytuacji?? pozdrawiam
saphire - 09-06-2007, 16:10
Próba nie strzelba - tylko za dużo nie wtryśnij bo ci będzie potem ze stacyjki na spodnie kapało...
maxwell61 - 09-06-2007, 20:55
hehe...użyję VANISH'u do spodni ...bardziej się obawiałem że jakąs elektrykę skrochmalę...ale dzięki saphire, i pozdrawiam
Krzyzak - 10-06-2007, 20:56
jak tak mialem, to dlatego, ze wytarl sie kluczyk - podpilowalem zapadke w bebenku (trzeba stacyjke rozebrac) i jest OK
major - 10-06-2007, 22:09
tez tak miałem musiałem podjechac do zakładu w którym zajmuja sie alarmami i naprawami stacyjek i usunęli usterke za 200 zeta- wytarte albo zle ułózone zapadki
maxwell61 - 10-06-2007, 22:33
rozumiem, że polegało to na wymianie zapadek lub ich spiłowaniu??? Krzyzak, pisze ze sam to zrobił wiec zastanawiam się czy jest płacić 200zeta kiedy można samemu... hmmm... pozdrawiam
Krzyzak - 11-06-2007, 09:49
praca jest latwa i raczej nie mozna nic zepsuc - jak bedzie goraco, to z wypiciem piwa gora godzinka
najwazniejsze to miec szczypce Segera, zeby latwo pierscien wyjac
potem juz dojdziesz co do czego bylo
maxwell61 - 11-06-2007, 15:47
Krzyzak napisał/a: | najwazniejsze to miec szczypce Segera | ale jakie dokładnie do pierścieni wew., zew. czy ustalających??
Krzyzak - 11-06-2007, 16:22
takie, co szczeki rozszerzaja - wiec chyba zew.
Chooper - 11-06-2007, 17:12
Krzyzak napisał/a: | takie, co szczeki rozszerzaja - wiec chyba zew. |
Hehehe a rano jeszcze napisałem, żebyś Darku uścislił, czy zagięte, czy proste i czy zewnętrzne, czy wewnętrzne, ale po chwili namysłu, uznałem, że odp. jest oczywista i posta skasowałem
maxwell61 - 11-06-2007, 19:15
Chooper napisał/a: | uznałem, że odp. jest oczywista | no Chooper, może dla ciebie ale nie dla mnie pozdrawiam
Anonymous - 11-06-2007, 23:59
Chooper napisał/a: | Hehehe a rano jeszcze napisałem, żebyś Darku uścislił, czy zagięte, czy proste i czy zewnętrzne, czy wewnętrzne, ale po chwili namysłu, uznałem, że odp. jest oczywista i posta skasowałem |
Przypominam koledze, że to jest dział techniczny i nie ma tu miejsca na żadne OT.
Posty nic nie wnoszące do tematu zostaną skasowane a winowajca dostanie ostrzeżenie i będzie miał do czynienia z osobnikiem o ks. MOTORYNKA
ttomek551 - 28-01-2013, 20:31
Witam wszystkich
Teraz z kolei ja zmagam się z problemem nie przekręcającego się kluczyka z powodu startego kluczyka. Jednakże nie chcę grzebać w mojej oryginalnej stacyjce, bo planuje na wiosnę naprawić ją u specjalsty dorabiając też klucz typu scyzoryk i dlatego mam drugą stacyjkę, w której chciałbym ustawić zapadki pod ten starty kluczyk. Czy mógłby mi kotś pomóc i powiedzieć jak się za to zabrać? Mam cały bębenek, ale nie bardzo wiem jak dostać się do zapadek
robertdg - 28-01-2013, 20:35
Ja zaproponuje abys oddał to do ślusarza od zamków i on Ci to zrobi za przysłowiowe grosze, bedziesz miał wszystko wykonane z odpowiednim odwzorowaniem i nie będziesz miał pokaleczonych paluchów.
ttomek551 - 28-01-2013, 20:43
Tylko właśnie obawiam, żę nie będzie to takie tanie, bo pytałem o wymianę zapadki w obecnej stacyjce (bo majster, który dorabiał mi kluczyk jakiś rok temu stwierdził, że ta stacyjka mi się zablokuje, bo zapadkę trzeba wymienić, ale napchał jakieggoś smaru i przez rok działało) powiedział ogólnie, że naprawa tej stacjki to 100 zł + nowy klucz 150 zł, więc trochę mnie to przeraża ;o chyba, że chciał po prostu wymieniać wszystkie zapadki.. Ile mniej więcej może kosztować przestawienie zapadek? Bo w sumie to jednak nie chcę mieć pokaleczonych paluchów ;D
|
|
|