To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Galant VR4/Dynamic E39A 88-92 - [E39A 4WD 2.0T] Ile osób posiada takie auto

Anonymous - 21-06-2007, 00:04
Temat postu: [E39A 4WD 2.0T] Ile osób posiada takie auto
Ja na dniach będe miał takie cuś.Napęd na 4buty i turbo :) I tak mnie zastanawia ile takich aut jest w Polsce w klubie??
Anonymous - 21-06-2007, 00:18

Seba_Dominika napisał/a:
Ja na dniach będe miał takie cuś.Napęd na 4buty i turbo I tak mnie zastanawia ile takich aut jest w Polsce w klubie??


Ja znam jednego użytkowika który posiada takie autko. Niedługo będzie przyjeźdzało na warsztat do Bartka bo ma problemy z instalcją elektryczną. Kowal jakiś nieźle tam nakombionował. Silnik po kapitalce. Wersja USA. :lol:

Wook@sH - 21-06-2007, 08:34

Ja mam co prawda E39A 4WD 4WS, ale bez turbo - i tych modeli tez coraz mniej.
Anonymous - 21-06-2007, 23:16

Wook@sH napisał/a:
Ja mam co prawda E39A 4WD 4WS, ale bez turbo - i tych modeli tez coraz mniej.


Ja mam to samo i właśnie składam turbo od Talona.Kupiłem go od gościa który o niego dbał tylko mechanika miał matoła,i silnik był skopany.Jak go zacząłem doprowadzać do normalności to sie okazało że wał jest pęknięty i po robocie.Po okresie jakieś półtora miesiąca kupiłem Talona i silnik z niego rozłożyłem na części pierwsze i składam od podstaw.Także mam nadzieje że wszystko pójdzie tak jak trzeba i będe szczęśliwym posiadaczem unikata :biggrin:

Anonymous - 22-06-2007, 01:06

.. tez mam takie tylko ze GTi ,a nie turbo( ale moze kiedys to zmienie) 4WD 4WS
waldi-1 - 22-06-2007, 09:49

a ja mam zwykłego 2.0 tez jest fajny ale turbo bym niepogardził
Wook@sH - 22-06-2007, 16:04

Tylko 3 osoby mają wersję E39? Hmm mniej niż mi się wydawało. Czy może ktoś sie nie odzywa?
ciekaw jestem ile jest ich w skali kraju ... 10, 20 , 30 sztuk? hmm

Anonymous - 22-06-2007, 20:18

No to ciekawe,ja myślałem że dużo więcej ich tutaj jest.Jak sie ten napęd spisuje w zimie????Nie ma jakiś problemów żeby sie na śniegu poślizgać????
Anonymous - 22-06-2007, 20:21

na sniegu bez problemu "pali snieg" hheeeh na piachu tez o asfalcie zeby chociaz pisnał mozna zapomniec za mała moc.... :/ a szkoda co 4 splaic kapcie to nie 2 zwłasza tył (beta) haahahahah
Wook@sH - 22-06-2007, 21:32

ooo tak o pisku opon przy ruszaniu trzeba zapomnieć, tym bardziej u mnie z racji LPG. W zimie nie miałem okazji jeżdzić nim wiec czekam niecierpliwie na kolejną. A na piasku czy czymś sypkim to fajnie sie nawraca ;) Tylko wiecej trzeba miejsca mieć niż w autach gdzie można ręcznego używac :)
waldi-1 - 22-06-2007, 21:57

po co zaraz piszczeć, nieszkoda wam samochodów?

[ Dodano: 22-06-2007, 21:58 ]
lepsze chyba jest przyśpieszenie od pisków , apropo jak jest z przyśpieszeniem w czteronapędowcach?

Wook@sH - 22-06-2007, 23:48

tzn wiesz, ogólnie oszczędzam gala i nie katuję go , ale jak np wsiąde w dziadka TICO i tam nie wiele trzeba zeby z piskiem ruszyć ... więc wiesz troche lipa ;) Ale świadomość ze ma sie 4x4 jest cool ;)

A co do przyspieszania .... no teoretycznie powienien sie lepiej zbierac przy starcie, własnie ze względu na przyczepność, natomiast juz później jest tak samo jak z napedem tylko na jedną oś. Jedyną wadą jest że naped na 4 koła potrzebuje wiecej energii, więc jest wrażenie ze te ok147KM jest słabsze niż w Galu z napędem na przód.

waldi-1 - 22-06-2007, 23:51

no własnie i pali więcej a przy cenach polskiej benzyny to jest ból
Anonymous - 23-06-2007, 19:31

eee tam.jak miałem 4x4turbo,tylko że subaru to niemiałem jakiegoś większego problemu żeby piszczeć.

co do nawracania to też sie nauczyłem,wcale więcej miejsca nietrzeba,wciskasz sprzęgło skręcasz i zaciągasz łape,jak zacznie sie uślizgiwać to wciskasz gaz i puszczasz sprzęgło i auto leci bokiem.proste.

jestem ciekawy czy nasz napęd różni sie od VR4

TommiCrazy - 05-07-2007, 01:02

a ja mam pytanie... ile znich to chathbacki 4x4 ?


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group