Eclipse - Techniczne - [1G 90-94] dziwne zachowanie
Anonymous - 21-06-2007, 23:42 Temat postu: [1G 90-94] dziwne zachowanie witam mam problem.mianowicie czyscilem dzis przeputnice lecz przekrecilem gwint i musialem tez wymontowac korektor ssacy aby mi to naprawili.po powrocie postanowilem korektor tez troszke przeczyscic.po zalozeniu korektora i przepustnicy nastapilo odpalenie autka i tu zaczyna sie problem auto zaczelo kichac prychac tak jakby niepalilo na jakis gar lub jakby lapal gdzies lewe powietrze.wszystko podlaczylem tak jak powinno byc a tu takie cos.niewiem co sie moglo stac przedtem tak nierobil moze ktos mial taki problem.niesadze zeby cos walnelo bo przed rozbiorka bylo ok.pozdrawiam
Adaho_krak - 21-06-2007, 23:55
leon2, jaki silnik ?? 1,8 czy 2,0 ???
Anonymous - 22-06-2007, 00:14
2000 16v
Adaho_krak - 22-06-2007, 00:22
... sprawdz cały dolot, może gdzies opaska nie trzyma, pozatym wszystkie konektorki od czujników, silniczka krokowego itd., pod względem urwania kabelka i reset kompa polecam.
Anonymous - 22-06-2007, 07:24
ok sprawdze i dam znac.co do resetowania kompa to wystarczy odlaczyc aku na jakis czas?
Anonymous - 22-06-2007, 09:08
Tak wystarczy odłaczyc aku na pare minut potem odpalic i czekac az sie wentylatory zalacza potem zgasic
Anonymous - 22-06-2007, 10:15
a moze ktos wie jak sprawdzic rozrzad czy moze sie nieprzestawil jak powinny byc ustawione znaki i gdzie sie znajduja .
Anonymous - 22-06-2007, 12:32
http://www.vfaq.com/mods/timingbelt-1G.html
tutaj jest opisane o rozrzadzie
Anonymous - 22-06-2007, 12:57
widzisz to mamy podobny problem... tyle ze mój wkręca sie od razu na 5 tys obrotów i niezbyt ma ochotę z nich zejść... dopiero po odłączeniu przepływomierza dusi sie na jałowych zachowując się zupełnie jak Twój... do do ustawienia rozrządu to było to już grane i raczej przynajmniej w moim wypadku nie było to powodem usterki... :/
Anonymous - 22-06-2007, 18:32
sprawdz uszczelke pod kolektorem ssacym skoro go demontowales
Anonymous - 22-06-2007, 19:39
witam rozebralem dzis autko wymienilem uszczelke pod kolektorem odpalilem auto i to samo.jak rusze autkiem to jedzie gorzej jest gdy stoje lub na wolnych obrotach gdy wrzucam bieg auto automatycznie sie dusi i gasnie.moze sknocilem cis przy przepustnicy jak ja czyscilem
Anonymous - 24-06-2007, 11:12
Czy on w taki sposób działa CI z przepływomierzem czy bez? A może z przepływką wkręca się na wysokie obroty od razu po odpaleniu i jakieś 2-3s na 5k trzyma?
piotruś - 24-06-2007, 11:16
Kłania się regulacja obrotów silnika .
kiepuczi - 24-06-2007, 12:25
jaka regulacja obrotow , ludzie, uszczelka puszcza powietrze. albo pod wtryskami. daliscie czerwony silikon pod dolot??? zaluzcie metalowa uszczelke
Anonymous - 24-06-2007, 12:57
chlopaki sprawdzlem rozrzad i na sto procent jest przestawiony pasek byl tak luzny ze gdy go podnioslem to kolo normalnie przeskoczylo jeszcze o jeden zabek i teraz auto wogule nie pyka rozebralem juz wszystko i jutro jade kupic pasek bo napinacz wydaje mi sie dobry zloze i zobaczymy co bedzie sie dzialo pytalem znajomych przyczyna tych nierownych wolnych obrotow moze byc rozrzad sprawdz i tak wlasnie zrobilem .
|
|
|