To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[XX-92]Lancer C6x i starsze - [C62A 1.5] Problem z układem paliwa

Anonymous - 23-06-2007, 11:38
Temat postu: [C62A 1.5] Problem z układem paliwa
:walk: Witam!! W moim Lancerze od dwóch dni jest prablem który objawia sie w dziwny sposób samochód zapala ccodzi na wolnych obrotach i po przejechaniu ok 4 kilometrów zachowuje sie tak jakby miał przekroczone obroty pow 6 tys.i nie może osiągnąc wyższych niż 1,2 tys.Wyłączenie silnika na czas ok.30 sek.powodyje że problem znika i zaczyna sie wszystko od początku. Zeżeli ktoś spotkał sie z podobnym problemem,to prosze o pomoc.
Silnik 1.5 12V 4G15

Anonymous - 24-06-2007, 18:27

jak moze sie zachowywac jakby mial 6000 jak nie przekroczyl 1200 ? Obrotomierz Ci dziala ? Nie pamietam jak rozwiazane jest tam ssanie ... moze silnik krokowy padl i obrotomierz nie dziala ... napisz cos dokladniej
Krzyzak - 24-06-2007, 21:41

najpierw wymien w ECU kondensatory - fotostory masz na mojej stronie WWW
Anonymous - 26-06-2007, 01:23

Krzyzak, W trakcie jazdy czego nie dodałem potrafi sie resetować komputer mimo że miał wypiety przepływomierz (wogóle nie dało sie jechać z podpiętym),to kontrolka czek engine gasła aby ponownie sie zapalić
TRAWOR76 - 27-07-2007, 10:43

mam to samo od jakiegoś czasu ,ale przy zapalonej kontrolce od paliwa ,wleje wi.ęcej i działa ,hula jak szalony,natomiast jak włącze i wyłącze zapłon reanimuje się ..podejrzewam styf w baku ,lub wodę na dnie ,bądz awaria pompy paliwa,ale żeby tam się dostać to ttak odwlekam i tankuje więcej:) tylko że zaczyna czasami już wariować na większej dawce paliwa....oj chyba taka jazda mu na dobre nie idzie...
wojmi1 - 11-08-2007, 10:18

TRAWOR76, na koncu listwy paliwowej masz regulator cisnienia paliwa wystarczy ze tam sie zbierze syf i regulator nie jest w stanie zrzucic nadmiernego cisnienia do zbiornika paliwa albo uklad odpowietrzajacy zbiornik paliwa
dwa sposoby
--- po pierwsze przedmuchac i przeczyscic regulator i przewod gumowy
--- po drugie dodac srodka do czyszczenia wtryskow do benzyny /dostepny na stacjach lub w sklepach moto/
w wypadku ukladu odpowietrzajacego trzeba sprawdzic wszystkie wezyki przy sbiorniku paliwa i je przedmuchac oraz uklad filtra oparow
czyli kupa roboty

TRAWOR76 - 11-08-2007, 10:34

witam po dodaniu płynu do czyszczenia wtrysków oszalał całkiem ...więc musiałem w końcu się wziaść za to zdjęliśmy bak (obawa o przewody paliwwe zbędna była..wszystko się jeszcze dobrze trzyma) ten filterek czy reguator co jest przy pompie był cz\arny i plastik w środku tej siatki był połamany...wymieniłem pompę z tym czymś ....hula jak szalony...inne auto ....no i rzec z jasna przeczyściłem bak z syfu na dnie...trochę było ,al espodziewałem się wiecej...Pozdr i dzięki za podpowiedzi :wink:
wojmi1 - 11-08-2007, 10:53

TRAWOR76, ok i gratuluje
ale u mnie byla kwestja kiedys z odpowietrzeniem baku- ale dalem rade

TRAWOR76 - 11-08-2007, 11:06

....zatem też gratuluje....samemu naprawić to fajna satysfakcja...zwłaszcza jak się uda i nic po drodze nie popsujesz :) Pozdrawiam :wink:


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group