To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[92-96]Colt CA0 - [CA4A 1.6] Dziwne odglosy z silnika pomocy!!

Anonymous - 25-06-2007, 22:43
Temat postu: [CA4A 1.6] Dziwne odglosy z silnika pomocy!!
Witam,
przy dodawaniu gazu tak pomiedzy 3,5 a 4 tys obr slychac dziwny metaliczny dzwiek. Co to moze byc? Czy ktos mial takie objawy kiedys? To nie jest blacha z kolektora wydechowego bo sprawdzalem.

Anonymous - 25-06-2007, 23:16
Temat postu: Sprawdz
Tylko podczas takich obrotow?Mialem taki metaliczny dzwiek,ale tez przy nizszych obrotach.Uswiadomil mnie o nich mechanior.To bylo lozysko w alternatorze.Wsluchaj sie czy tez na nizszych obrotach jest ten dzwiek.Ja tez slyszalem tylko przy wysokich obrotach.Sprawdzic mozna
Pozdrawiam
P.S.
Mozesz zapytac Browara albo Hermika,to goscie ktorzy znaja dobrze te furki:-)

Hugo - 26-06-2007, 13:17

snow3232, może mieć rację, ale jeśli dźwięk wydobywa się z silnika to pierwsze co trzeba zrobić to regulacja luzów zaworowych. Sprawdzone są?
Anonymous - 26-06-2007, 14:44

Hugo napisał/a:
snow3232, może mieć rację, ale jeśli dźwięk wydobywa się z silnika to pierwsze co trzeba zrobić to regulacja luzów zaworowych. Sprawdzone są?


Ale luzy zaworowe było by głownie słychać chyba na wolnych obrotach

Hugo - 26-06-2007, 14:52

pawcio777 napisał/a:
Ale luzy zaworowe było by głownie słychać chyba na wolnych obrotach
Klepanie tak, ale jest jeszcze taka sytuacja (w tej chwili nie pamiętam w którą stronę to jest, czyli czy za luźne czy za ciasne), że podczas przyśpieszania z silnika wydobywa się dźięk typowo metalicznego tarcia. Bardzo podobny (o ile nie taki sam) dźwięk powstaje gdy przyśpieszamy autem ze zbyt niskich obrotów na wysokim biegu. Wtedy silnik dostaje niesamowite baty...
ROMEL - 28-06-2007, 08:07

Hugo - piszesz o tzw SPALANIU STUKOWYM...

Co do tych dźwieków... koledzy mają rację..

Potencjalne źródła to: (składają c do "kupy")
- wydech
- osprzęt napędzany paskami PK
- rozrząd (ale raczej nie w tym przypadku i nie przy tym silniku)
- góra silnika - tzw KLAWIATURA - ustawienia zaworków itd...
- źle ustawiony kąt wyprzedzenia zapłonu

Zacznij od pooglądania tych najbardziej trywialnych spraw...czasami lubią narobić zamieszania

PZDR

Anonymous - 28-06-2007, 22:55

Alternator to to nie jest bo dzwiek ten jest tylko slyszalny powyzez 3,5 tys obr i ustaje powyzej 4tys. Moze mi ktos powiedziec jakie powinny byc luzu na zaworach ile mm?
ROMEL - 29-06-2007, 07:00

Zaworki ustawia sie na gorącym silniku...

Wydechy 0,30mm

Ssące 0,20mm


....

PZDR

cns80 - 29-06-2007, 12:01

Ja tak miałem po wycięciu katalizatora. Jak wstawiłem zwykły tłumik w to miejce to się skończyło. Nie dłubałeś coś ostatnio przy wydechu ?
Anonymous - 01-07-2007, 22:41

nie patrzylem jeszcze na zawory, ale zauwazylem ze zlaczka elestyczna wydechu mi sie oberwala. Tzn. oberwala mi si siatka z tej zlaczki. Czy to moze byc przyczyna?
Anonymous - 01-07-2007, 22:56

Spalanie stukowe występuje tylko przy rozgrzanym i -lub przegrzewającym się silniku i wskazuje na złe paliwo, albo złą mieszankę-komputer,pozdr.
cns80 - 02-07-2007, 11:53

gitarr napisał/a:
nie patrzylem jeszcze na zawory, ale zauwazylem ze zlaczka elestyczna wydechu mi sie oberwala. Tzn. oberwala mi si siatka z tej zlaczki. Czy to moze byc przyczyna?
Według mnie to całkiem możliwe tak jak pisałem powyżej.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group