To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Colt - Ogólne - SZLAG MNIE TRAFIŁ....

ROMEL - 29-06-2007, 08:41
Temat postu: SZLAG MNIE TRAFIŁ....
Nie wiem czy było - ale jak poczytałem - to większość to bzdury...

LINK...

dla pewności...

http://auto.gazeta.pl/auto/1,72135,2118858.html

skąd oni biorą dane... :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:

Nie dość że dane wyssane z palca - to jeszcze nie kojarzą jakie silniki były i są w Coltach... przykładowo = " popychacze hydrauliczne występują tylko w 1,8" BZDURA!!!!



No sie wkurzyłem jak mało kiedy - przepraszam


No ale jak zobaczyłem że nadwozia pękają z większymi silnikami to sie rozpłakałem... mam auto 16-sto letnie z silnikiem ponad 130 konnym.... i qrka... tych pęknięć nie mogę za nic na świecie znaleźć... lane po pięć razy nie pękają... a co dopiero nietknięte... jakis użytkownik derssswagena chyba to pisał - i pisał to z autopsji motoryzacyjnej///

PZDR

Anonymous - 29-06-2007, 08:52

Żenada. Podstawowe braki w warsztacie, już w samym tytule. Cóż, dziennikarzyna próbował błysnąć. Nie wyszło... Teksty o pękających blachach i niekolizyjności silnika 1,3 mnie rozłożyły na łopatki.
McDoune - 29-06-2007, 09:26

Cytat:
Przykładowe oferty:

(...)

Mitsubishi Colt 1993, 1.3 benzyna, zadbany - 12000 zł.

Mitsubishi Colt 1994, 1.3 benzyna + gaz, elektryka - 13.000 zł.

Mitsubishi Colt 1996, 1.3 benzyna, elektryka - 16.000 zł.


ale za to jak ceny trzymają :mrgreen:

ROMEL - 29-06-2007, 09:34

ceny z przed ponad roku - tak jak artykuł...

Ale to nie zmienia postaci denności tego artykułu...


PZDR

Anonymous - 29-06-2007, 09:52

Artykuł jest z czerwca 2004, stąd te ceny.
Hugo - 29-06-2007, 10:05

Dużo prawdy jest w tym artykule, ale i dużo bzdur. Chyba jego autor poczytał to forum, ale nie do końca. O padających aparatach zapłonowych w CAO 1.6 nie każdy wie. A poza tym przecież jest chwalony. "Doskonałe auto" itp.

[ Dodano: 29-06-2007, 10:07 ]
Aha a ciekawe jest to, że w 1.6 i 1.8 częśto trzeba wymieniać gumy w tylnym zawieszeniu. To też bzdura czy co?

ROMEL - 29-06-2007, 10:34

Hugo... a wymieniałeś w swoim ??

A znasz kogoś kto wymieniał....

Pomyliło mu sie chyba z Hondą.... i gumami w wahaczach...

Owszem - jest kilka faktów... ale są przysłaniane - bzdurami - a to z kolei świadczy o autorze artykułu i samego portalu - BRAK PROFESJONALIZMU....

PZDR

Hugo - 29-06-2007, 12:57

ROMEL napisał/a:
Hugo... a wymieniałeś w swoim ??
Nie, ale coś puka w prawym. Dopiero zaczyna właściwie, ale to w 99% wina sztywnego zawieszenia.
ROMEL napisał/a:
A znasz kogoś kto wymieniał....
Nie osobiście, jednak na forum odzywały się osoby, które miały do wymiany łączniki wahacza (dokładnie gumę o potocznej nazwie "cukierek").
ROMEL napisał/a:
Pomyliło mu sie chyba z Hondą.... i gumami w wahaczach...
To prawda. Zawieszenie Hondy nie radzi sobie dobrze na naszych drogach.
Anonymous - 04-07-2007, 22:04

Cytat:
O ile 1.3 jest silnikiem bezkolizyjnym (czyli w razie zerwania paska tłoki nie dewastują zaworów) to przy silnikach 16V zaniedbanie może nas kosztować bardzo dużo


Mógł by ktoś napisać czy to także bzdura i w jakim stopniu bo jestem bardzo ciekawy jak po padnięciu rozrządu może wyglądać COLT 1,3

ROMEL - 05-07-2007, 08:28

Sam Colt będzie wyglądał tak samo.... :badgrin: :badgrin: :badgrin:

Ale silnik, a w szczególności głowica będzie lekko przefasonowana...

Uderzenie tłoków w zaworu - nigdy nie może skończyć sie dobrze, więc mniejsze lub większe straty będą...

PZDR

marecki338 - 08-07-2007, 10:17

bzdury jakich mało. mam teraz colta cao z 1994. 2000 km bez otwierania maski. poprtzednie auto ford escort to przy miśku taczka dla miłośników niemieckiej motoryzacji.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group