Colt - Ogólne - SZLAG MNIE TRAFIŁ....
ROMEL - 29-06-2007, 08:41 Temat postu: SZLAG MNIE TRAFIŁ.... Nie wiem czy było - ale jak poczytałem - to większość to bzdury...
LINK...
dla pewności...
http://auto.gazeta.pl/auto/1,72135,2118858.html
skąd oni biorą dane...
Nie dość że dane wyssane z palca - to jeszcze nie kojarzą jakie silniki były i są w Coltach... przykładowo = " popychacze hydrauliczne występują tylko w 1,8" BZDURA!!!!
No sie wkurzyłem jak mało kiedy - przepraszam
No ale jak zobaczyłem że nadwozia pękają z większymi silnikami to sie rozpłakałem... mam auto 16-sto letnie z silnikiem ponad 130 konnym.... i qrka... tych pęknięć nie mogę za nic na świecie znaleźć... lane po pięć razy nie pękają... a co dopiero nietknięte... jakis użytkownik derssswagena chyba to pisał - i pisał to z autopsji motoryzacyjnej///
PZDR
Anonymous - 29-06-2007, 08:52
Żenada. Podstawowe braki w warsztacie, już w samym tytule. Cóż, dziennikarzyna próbował błysnąć. Nie wyszło... Teksty o pękających blachach i niekolizyjności silnika 1,3 mnie rozłożyły na łopatki.
McDoune - 29-06-2007, 09:26
Cytat: | Przykładowe oferty:
(...)
Mitsubishi Colt 1993, 1.3 benzyna, zadbany - 12000 zł.
Mitsubishi Colt 1994, 1.3 benzyna + gaz, elektryka - 13.000 zł.
Mitsubishi Colt 1996, 1.3 benzyna, elektryka - 16.000 zł. |
ale za to jak ceny trzymają
ROMEL - 29-06-2007, 09:34
ceny z przed ponad roku - tak jak artykuł...
Ale to nie zmienia postaci denności tego artykułu...
PZDR
Anonymous - 29-06-2007, 09:52
Artykuł jest z czerwca 2004, stąd te ceny.
Hugo - 29-06-2007, 10:05
Dużo prawdy jest w tym artykule, ale i dużo bzdur. Chyba jego autor poczytał to forum, ale nie do końca. O padających aparatach zapłonowych w CAO 1.6 nie każdy wie. A poza tym przecież jest chwalony. "Doskonałe auto" itp.
[ Dodano: 29-06-2007, 10:07 ]
Aha a ciekawe jest to, że w 1.6 i 1.8 częśto trzeba wymieniać gumy w tylnym zawieszeniu. To też bzdura czy co?
ROMEL - 29-06-2007, 10:34
Hugo... a wymieniałeś w swoim ??
A znasz kogoś kto wymieniał....
Pomyliło mu sie chyba z Hondą.... i gumami w wahaczach...
Owszem - jest kilka faktów... ale są przysłaniane - bzdurami - a to z kolei świadczy o autorze artykułu i samego portalu - BRAK PROFESJONALIZMU....
PZDR
Hugo - 29-06-2007, 12:57
ROMEL napisał/a: | Hugo... a wymieniałeś w swoim ?? | Nie, ale coś puka w prawym. Dopiero zaczyna właściwie, ale to w 99% wina sztywnego zawieszenia. ROMEL napisał/a: | A znasz kogoś kto wymieniał.... | Nie osobiście, jednak na forum odzywały się osoby, które miały do wymiany łączniki wahacza (dokładnie gumę o potocznej nazwie "cukierek"). ROMEL napisał/a: | Pomyliło mu sie chyba z Hondą.... i gumami w wahaczach... | To prawda. Zawieszenie Hondy nie radzi sobie dobrze na naszych drogach.
Anonymous - 04-07-2007, 22:04
Cytat: | O ile 1.3 jest silnikiem bezkolizyjnym (czyli w razie zerwania paska tłoki nie dewastują zaworów) to przy silnikach 16V zaniedbanie może nas kosztować bardzo dużo |
Mógł by ktoś napisać czy to także bzdura i w jakim stopniu bo jestem bardzo ciekawy jak po padnięciu rozrządu może wyglądać COLT 1,3
ROMEL - 05-07-2007, 08:28
Sam Colt będzie wyglądał tak samo....
Ale silnik, a w szczególności głowica będzie lekko przefasonowana...
Uderzenie tłoków w zaworu - nigdy nie może skończyć sie dobrze, więc mniejsze lub większe straty będą...
PZDR
marecki338 - 08-07-2007, 10:17
bzdury jakich mało. mam teraz colta cao z 1994. 2000 km bez otwierania maski. poprtzednie auto ford escort to przy miśku taczka dla miłośników niemieckiej motoryzacji.
|
|
|