To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[XX-92]Colt C50 i starsze - gaśnie na zimnym silniku colt 1.3 12v gaźnik

Anonymous - 08-07-2007, 13:16
Temat postu: gaśnie na zimnym silniku colt 1.3 12v gaźnik
Co tu dużo pisać - po prostu gaśnie skubaniec dopóki się nie rozgrzeje, nie trzyma obrotów, jak jest ciepły wszystko ok. Jakieś pomysły, sugestie????
Anonymous - 08-07-2007, 18:33

Silniczek krokowy trzeba sprawdzić...
Chyba że chodzi o pracę wyłącznie na gazie... :!: :?:
Wtedy problem może polegać na czym innym.

Można go wymontować i wymoczyć w acetonie.
POMAGA pod warunkiem, że nie działa na skutek zanieczyszczenia, a nie na skutek całkowitego uszkodzenia.

saphire - 08-07-2007, 18:56

Czujnik temperatury silnika też by sprawdził...
Anonymous - 08-07-2007, 21:11

colt 1.3 12v gaźnik


Anazar napisał/a:
Silniczek krokowy trzeba sprawdzić...


czy w tym silniku jest silniczek krokowy ?


jako że to gażnik to widze tu problem ze ssaniem . może to mechaniczne uszkodzenie i się zapadka nie blokuje

Anonymous - 08-07-2007, 21:34

Ano właśnie wydaje mi się, że krokowca to u mnie nie ma, no bo gdzie???Obroty trzymaja sie raczej na podciśnieniach... A czujnik temperatury gdzie sie znajduje?? :oops:

[ Dodano: 08-07-2007, 21:37 ]
adam-g napisał/a:
colt 1.3 12v gaźnik


Anazar napisał/a:
Silniczek krokowy trzeba sprawdzić...


czy w tym silniku jest silniczek krokowy ?


jako że to gażnik to widze tu problem ze ssaniem . może to mechaniczne uszkodzenie i się zapadka nie blokuje




No właśnie gaźnik był robiony, gość mówił, że to co innego musi być. Nadmienie jeszcze ze odpala dopiero za drugim razem - za pierwszym nie wlacza sie ssanie a za drugim juz tak. No i jak schodza obroty ze ssania to przygasa dopóki sie nie zagrzeje silnik

Anonymous - 09-07-2007, 09:12

DaniOOO napisał/a:
czujnik temperatury gdzie sie znajduje??


czujnik temperatury jest po lewej stronie silnika mniej więcej w miejscu w którym jest przewód wodny od chłodnicy (taka gróba rura :) ) czujnik ma DWA przewody
sprawdz go miernikiem uniwersalnym (zakres ustaw na 20kohm)
na zimnym powinien mieć 4 kohm , a na rozgrzanym ok 400 ohm.
Możesz tez w kostke czujnika wpiąć rezystor 4k ohm i odpalić na zimnym silniku.
jak bedzie ok to znaczy że masz walniety czujnik

ps.w tym modelu tak jest że trzeba raz wcisnąć pedał gazu żeby ssanie załączyło się(zapadka się blokuje )

Anonymous - 09-07-2007, 12:14

Ten model może mieć ze sześć rodzajów gaźników...
tradycyjne:
Aisan 5 EU A,
Aisan 5EV A,
o zmiennym dławieniu:
Aisan 31 A
Aisan 35 D
lub elektroniczne:
30-32DIDEF-50
30-32DIDEF-51

Nie znam konstrukcji tych gaźników
i nie wiem w których zastosowano silnik krokowy :(
(np. w elektronicznych lub o zmiennym dławieniu)

w tradycyjnych nie powinno być :?: :!: :)

Aisan tworzył bardzo rozbudowane gaźniki... i to od dość dawna,
dlatego mechanicy się ich boją :)

Pozdrawiam



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group