[XX-92]Galant E3xA i starsze - E33A 2.0 4G63 8V 92r automat 
						
												 Anonymous - 09-07-2007, 15:54 Temat postu: E33A 2.0 4G63 8V 92r automat witam serdecznie wiem ze mi sie oberwie za ortografie, ze nowy post itd.. ale jestem tak zdesperowany ze mi wszystko jedno -pytanie czy czujnik ,,hala'' czy jak to sie tam nazywa -czarna kostka w aparacie zaplonowym pada powoli tz.raz dziala a raz nie -czy poprostu pada i  po zawodach . pytanie dwa czy ten patent moze powodowac to ze auto gasnie i jakis czas nie odpala a potem znowu dziala . pytanie trzy czy to moze powodowac brak iskry i odciecie pompy paliwa.-namieszalem jak ruski w berlinie -prosze o wyrozumialosc i odpowiedzi
												 Krzyzak - 09-07-2007, 16:13
  po raz kolejny - tam nie ma hallotronu tylko tarcza kodowa i fotoelementy
 
i jak najbardziej moga powodowac takie efekty, ktore opisujesz
 
szczegolnie chodzi o wspolpracujaca elektronike a nie o sama tarcze
 
 
podmien aparat na probe - wiele wyjasni
												 Anonymous - 09-07-2007, 17:52
  czyli jest jakas nadzieja -tylko czy wymieniac caly aparat czy tylko czytnik i czy to ma cos wspolnego z pompka bo jak nie chce zapalic to nie ma cisnienia na listwie -pompa nowa
												 Krzyzak - 09-07-2007, 19:45
  caly aparat
												 Anonymous - 09-07-2007, 20:23
  no to fajnie -jakis tam mam jeszcze od poprzednika ponoc dobry ale juz sie boje jak tak nie bedzi-dzieki 
 
 
[ Dodano: 13-07-2007, 19:25 ]
 
podczas kombinacji przy zaplonie wykrecilem swiece na jednej wychodzil czpien -ciekawe czy to moglo powodowac moje problemy z wylanczaniem silnika-teraz chodzi tylko jakby przerywal -kolejny problem -swiece oczywiscie wymienione -moze ktos wie jak samemu ustawic zaplon
												 
					 | 
				 
				
  |  
			 
		 |