To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[XX-92]Galant E3xA i starsze - E33A 2.0 4G63 8V 92r automat

Anonymous - 09-07-2007, 16:54
Temat postu: E33A 2.0 4G63 8V 92r automat
witam serdecznie wiem ze mi sie oberwie za ortografie, ze nowy post itd.. ale jestem tak zdesperowany ze mi wszystko jedno -pytanie czy czujnik ,,hala'' czy jak to sie tam nazywa -czarna kostka w aparacie zaplonowym pada powoli tz.raz dziala a raz nie -czy poprostu pada i po zawodach . pytanie dwa czy ten patent moze powodowac to ze auto gasnie i jakis czas nie odpala a potem znowu dziala . pytanie trzy czy to moze powodowac brak iskry i odciecie pompy paliwa.-namieszalem jak ruski w berlinie -prosze o wyrozumialosc i odpowiedzi
Krzyzak - 09-07-2007, 17:13

po raz kolejny - tam nie ma hallotronu tylko tarcza kodowa i fotoelementy
i jak najbardziej moga powodowac takie efekty, ktore opisujesz
szczegolnie chodzi o wspolpracujaca elektronike a nie o sama tarcze

podmien aparat na probe - wiele wyjasni

Anonymous - 09-07-2007, 18:52

czyli jest jakas nadzieja -tylko czy wymieniac caly aparat czy tylko czytnik i czy to ma cos wspolnego z pompka bo jak nie chce zapalic to nie ma cisnienia na listwie -pompa nowa
Krzyzak - 09-07-2007, 20:45

caly aparat
Anonymous - 09-07-2007, 21:23

no to fajnie -jakis tam mam jeszcze od poprzednika ponoc dobry ale juz sie boje jak tak nie bedzi-dzieki

[ Dodano: 13-07-2007, 19:25 ]
podczas kombinacji przy zaplonie wykrecilem swiece na jednej wychodzil czpien -ciekawe czy to moglo powodowac moje problemy z wylanczaniem silnika-teraz chodzi tylko jakby przerywal -kolejny problem -swiece oczywiscie wymienione -moze ktos wie jak samemu ustawic zaplon



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group