[92-96]Colt CA0 - [CA1A 1.3] Silnik sie grzeje!!!!
Anonymous - 13-07-2007, 22:31 Temat postu: [CA1A 1.3] Silnik sie grzeje!!!! Mam od dłuzszego czasu problem.
1szy to grzanie sie w duzym stopniu podczas ciepłej, ładnej pogody. kiedy jadę dłuzszy czas toszke większą predkością (140-160 i wzwyz) po pewnym czasie wskazowka zaczyna podchodzic pod czerwone pole. nie wiem co to moze byc. w zimie z kolei ma bardzo duży problem sie zagrzać. co to może byc?? pomóżcie... irytujące jest kiedy jade 130 -140 autostradą w słoneczny dzień a muszę zwalniać do 100 bo sie autku ciepło robi. mechanik mówił, że termostat jest ok. ja osobiście wentylatora chłodnicy nigdy nie słyszałem...
dajcie jakies wskazowki...
sruba - 13-07-2007, 22:45
1. najpierw sprawdz wentylator.
wlacz silnik, zostaw na wolnych obrotach i pozwol mu sie zagrzac.
jezeli wentylator sie wlaczy, to ok, jezeli nie, a wskazówka temperatury podejdzie w niebezpieczne polozenie, to masz przyczyne.
2. wymien termostat.
koszt ok 50 pln, a moze pomoc.
3. uszczelka pod glowica.
nie zycze.
Anonymous - 13-07-2007, 22:48
silnik na postoju nie grzeje się wogóle. tylko przy szybkiej jeżdzie. na postojach jest całkowicie ok. uszczelka pod głowicą co to może oznaczac??
Anonymous - 14-07-2007, 11:30
Hammer napisał/a: | silnik na postoju nie grzeje się wogóle |
a wentylator się włącza?
Anonymous - 19-07-2007, 18:07
powiem szczerze ,ze jeszcze nie slyszalem zeby sie wentylator wlaczal. auto czasami potrafi zeschizowac.....
tomusn - 22-07-2007, 00:18
sprawdź czujnik wentylatora, suszarka w dłoń...
i termostat też - osobiście, a najlepiej wymień jedno i drugie
Anonymous - 22-07-2007, 23:29
ja mialem problempodobny bo nie wlaczal mi sie wentylator wymienilem czujnik prawie termostat:) a okazalo sie ze nie staykal przekaznik pod maska liczac od prawej jest to pierwszy
Hugo - 24-07-2007, 01:18
Wygląda nieciekawie. Jeśli na postoju i podczas wolnej jazdy się nie grzeje, a następuje to podczas większych prędkości, czyli gdy silnik jest bardziej obciążony to problem może być z silnikiem. Czyli uszczelka pod głowicą w najlepszym wypadku.
Anonymous - 25-07-2007, 16:58
Do raczki kluczyki 10 mm i 12 mm wez, srubokrecik krzyzakowy, szczelinomierz i ustaw zawory. MIalem dokladnie ten sam problem, a po regulacji wszystko ustapilo.
Pozdrawiam
P.S Luz na zaworach
wydechowy - 0.25 mm
ssacy - 0.20 mm
I regulujesz na goracym silniku.
|
|
|