To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Lancer Ogólne - Lancer strasznie kopci, nie tyle co ja ale zawsze.

Pawel`85 - 14-07-2007, 14:48
Temat postu: Lancer strasznie kopci, nie tyle co ja ale zawsze.
Witam. Mój lancerek glxi `91 12v strasznie kopci.
CO prawda zdemontowalem katalizator ale to raczej nie w tym rzecz bo zanim jeszcze to zrobilem bylo podobnie. Generalnie takie kopcenie zaczyna sie kiedy wlancza sie wentylator chlodnicy i wydaje mi sie to dziwne. Dym ma kolor niebieskawy. Myslicie ze wymiana uszczelek w silniku pomoze?
Silnik na wolnych obrotach kreci sie kolo 600-700rpm w momencie wlaczenia wentylatora nie zauwazylem jakiegos zwiekszenia sie obrotow.
Jakies sugestie co to moze byc?

Hugo - 14-07-2007, 15:59

Pawel`85 napisał/a:
Dym ma kolor niebieskawy
Spala olej. Jeśli na rozgrzanym silniku tak dymi to masz zużyte pierścienie.
Pawel`85 napisał/a:
Myslicie ze wymiana uszczelek w silniku pomoze?
Nie. Jesli to wina pierścieni tłokowych to ich wymiana na dobre jakościowo dopiero pomoże.
West - 27-07-2007, 13:00

Obroty prawidłowe. Zdemontowanie kata czy nie - nie robi różnicy. : Przykładam się do zdania kolegi.
wojmi1 - 27-07-2007, 15:04

Uszczelniacze zaworowe w glowicy - to po pierwsz, a potem pierscienia na tlokach. Podaj orientacyjne zurzycie oleju.
duniorek - 24-03-2009, 09:33

Misiek stracił swoją moc POMOCY

[ Dodano: 24-03-2009, 09:37 ]
co robić co może być przyczyną tej utraty mocy,niskie wolne obroty ,ciężko wchodzi w górną partie obrotów no i prędkoś max 60 km/h ,spalanie 10l/100km, jak sie go przegazuje slychać powietrze jak przy zastosowanym stożkowym filtrze powietrza

[ Dodano: 24-03-2009, 09:38 ]
lancer 1.3 12V 1998r

xon - 17-04-2009, 09:44

kolego jak spadła moc to wymien uszczelke pod głowica bo mogła sie przepalic i masz moc z 2 baniaków potem wymien pierscienie przedewszestkim pierwsze od dołu smarujace i od głory zbierajace agary uszczelniajace to tesz greoszowe sprawy i tez by pasowało nie szlifuj wału baniaków ani nic popatrz po kturym jest szlifie(na wale powinno byc nabite) i idz do sklepu kup pierscienie nadwymiarowe i podaj cyferke z wału np nadymiar 3:D uszczelke pod głowica pierscienie olej i filtry powietzre i olej biorac pod uwage ze wszystko musisz rozkrecic to uszczelke pod miska olejowa i powinno byc ok przedewszstkim kontorluj wode w chłodnicy i poziom oleju bo zrobisz jak ja 500km bez wody i oleju:D jechał do puki sie nie zatrzymałem na swiatłach za mna ciemno temp w czerwonym polu i juz nie pojedzie nie zapali itd:D


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group