To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Carisma - Techniczne - Felgi 7J X 17H2 do carismy .jakie opony?

Anonymous - 07-01-2006, 13:11
Temat postu: Felgi 7J X 17H2 do carismy .jakie opony?
Mam takie właśnie pytanie, do użytkowników Carismy na takich felach.
Chciałem poprawić jej wygląd, mniejsza o to ze komfort sie pogorszy.
W wyszukiwarce zamienników wyszło mi że aby zastąpić oryginalne 14" - to 17" powinny być o rozmiarze 215/40/17, i tutaj pytanie czy można też zastosować 205/40/17 bo mam okazję kupić takie w dobrej cenie.
Pozdrawiam
Zibi

Anonymous - 07-01-2006, 13:19

ze wzgledu na slaby silnik oraz konieczna przerobke tylnych blotnikow tylko i wylacznie jak najwezsze, czyli 205 (wezszych nie ma 17).
p.s. pamietaj o et jak bedziesz "lapal okazje"

Matejko - 07-01-2006, 16:37

no to jak masz do wziecia opony 205/40 to spokojnie mozesz brac na felge 7'' i bedzie okej
Anonymous - 07-01-2006, 19:38

arturro o jakim " et " piszesz
zibi

Matejko - 07-01-2006, 20:46

zibi napisał/a:
arturro o jakim " et " piszesz
zibi


tzw offset czyli odsadzenie felgi od piasty czym wiekszy tym felga bardziej do srodka auta, im mniejszy tym bardziej na zewnatrz

Anonymous - 08-01-2006, 00:15

dokladnie to o czym pisze mateusz, aby sie nie okazalo pozniej ze twoje fele beda wystawac poza obrys auta i klepanie lub wycinanie rantu z tylu nic nie da.
Matejko - 08-01-2006, 00:21

a no i nalezy dodac ze przykladowo wejda felgi z et 30-44 ale co producent to inaczej jak z butami jednego producenta rozmiar dla nas jest dobry drugiego za maly/duzy, dlatego najlepiej najpierw przymierzyc, chociaz ET rzedu 35-40 bedzie na pewno dobre
Anonymous - 08-01-2006, 00:47

napewno bedzie 38-40, pamietasz rozmowe z mkp,
kiedys przykladalem z et 35 kumpla i opona wystawala tak z 0,5cm poza obrys. teraz sam mam zalozone z 35 i na szczescie musialem "tylko" spilowac rant z tylu do zera.

Matejko - 08-01-2006, 09:37

no a moje ET30 i tylko z jednej strony z przodu wystaje z 5mm bo cos na zbieznosci popieprzyli, ale to wszystko od producenta zalezy, 15'' pewnie miales z ET35 i nie wystawaly, najlepiej przymierzyc wczesniej i zobaczyc czy nigdzie nie haczy i czy nie trze
Anonymous - 08-01-2006, 10:27

Na feldze nie mam symbolu ET ale na jednej ze szprych od wewnątrz w kólku jest "35".
robiłem przymiarkę na "sucho" jednej felgi
w/g mnie było ok .
pozdrawiam
zibi

Matejko - 08-01-2006, 11:02

ET powinno byc razem z innymi wymiarami na srodku od wewnatrz felgi
to 35 to pewnie ET

Anonymous - 08-01-2006, 11:29

zibi pamietaj tez o tym ze bedziesz musial wycinac z tylu rant na blotniku lub go klepac.
Anonymous - 08-01-2006, 19:41

Arturro , mam prośbę-
czy mógłbyś jak będziesz miał czas zrobić jakieś foto tego dostosowanego rantu w twojej carismie i wstawić w post albo przesłać mailem(humibasia@wp.pl). Jestem ciekaw jak to u Ciebie wyszło.
Pozdrawiam
zibi

Anonymous - 08-01-2006, 22:07

mowisz i masz
ponizej fotki scietego rantu do praktycznie zera (zostalo pol spawu aby sie blotnik nie rozlecial) plus najlepszy przyjaciel carismy - rdza :twisted:
mimo wywalenia praktycznie calego rantu opony mieszcza sie prawie na styk, doslownie szpara miedzy opona a blotnikiem to 2mm (gdyby byly grubsze napisy na oponie juz by obcieralo).
mimo tych zabiegow (plus twarde zawieszenie) na duzych nierownosciach potrafi otrzec o srobe mocujaca zderzak, choc i ta jest praktycznie spilowana ile sie dalo.




Matejko - 08-01-2006, 22:54

ejjj ja w htb mam podklepany i jest o wiele wezszy niz u ciebie ten sciety, pozatym przy et 30 felgach 7.5'' pieciu schabach w aucie nic nie tarlo, ani w htb ani w sedanie co kraj to obyczaj :D


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group