To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[97-04]Galant EAxA/W - EA8A, silnik 6G72 (versja GTZ)

Anonymous - 25-07-2007, 14:02
Temat postu: EA8A, silnik 6G72 (versja GTZ)
Cześć,

Już od kilku miesiecy jeżdzę sobie galem, którego ściągnąłem z USA. 2003 rocznik 3.0 V6 ver GTZ ... niby najbogatsza jaką na Stany sprzedaja, ale jak zobaczycie na zdjęciach bogato to ona wcale nie wygląda :) . Fajnie że jest ABS i TCL, skóra ... kwestia gustu, szyber to podstawa, kolor jak kto lubi, ja wybrałem burgunda mimo, że stały przede mną dwa ten obecny i czarny (a w załozeniach miał być czarny i tylko czarny). W środku wyglada troche jak auto sprzed 10 lat mimo, że to rocznik 2003. Cieszy 7 głośników ze wzmacniaczem - montowane fabrycznie - tu rzeczywiście nie ma sie do czego przyczepić. Przyciemniane szyby wygodne jesli ma sie dwójkę dzieci, które drą sie gdy promienie słońca wpadna im do oczu. Tył samochodu dla mnie zajebisty - europa siada (to oczywiście moje zdanie). Przód przerobiłem na europe, ale cos słabo sie postarałem - dopiero po przeróbce zobaczyłem o wiele fajniejsze przody rekinów ... (tu pytanie do fachowców czy założenie sportowego zderzaka wymaga innych błotników , maski etc. ? )

Generalnie pomimo iz jest to automat zbiera sie bardzo przyzwoicie i daje sporo radosci. Załozyłem do niego sekwencyjny gaz LANDIRENZO OMEGAS i okpukać jest fajnie. Po ostatnich testach na trasie spalanie 11,8 (prędkości 110 - 150). Po miesci około 15. Wniosek dla mnie prosty - nie mozna bac sie V6 bo spalanie niewiele wieksze, a radośc z jazdy spora.

W sumie to tyle ... jeszcze kilka fotek w załaczniku.

z boku :



w środku :



z tyłu:



no i przod z którego nie jestem do końca zadowolony :




Pozdrawiam,
Pacyko

Anonymous - 25-07-2007, 14:21

gratki zakupu :) co do tyłu to chyba nie moge sie z tobą zgodzic :)

zreszta daj info na prv sie ustawimy pooglądamy :)

Anonymous - 25-07-2007, 14:46

:) ... niestety tylne światła musiałem na europę zmienic, a te amerykanskie fajniejsze.

Co do tyłu załącz zdjęcie

Pozdro,
Pacyk

Anonymous - 25-07-2007, 15:34

europejskie w środku delikatnie ładniejsze, a co do 2003 rocznika - to nie ma to znaczenia bo ten gal jest produkowany od 1997 - i dlatego wyglada jak sprzed 10 lat:)

i ja tez chcem taka lotke na klape :mrgreen:

Anonymous - 25-07-2007, 15:38

to trzeba było zmienić na tył po lifcie moim zdaniem te polifcie są ładniejsze od US :)

klemens napisał/a:
ja tez chcem taka lotke na klape


heh ja wiem

dziza ty masz felgi na 5 śrób :)

Anonymous - 25-07-2007, 15:58

i sporo problemów z częściami :)
Moominek - 25-07-2007, 17:33

Mam pytanie z innej beczki. :) Jak wygląda procedura ściągniecia takiego auta właśnie ze stanów?
Anonymous - 26-07-2007, 07:57

Procedura jest taka, że wiecej sie w nia nie wkopię.

1. Zakup w stanach (trzeba mieć kogos na miejscu, bo licytacja via NET jest fajna, tylko mozna kupic złom - wiec ktos musi sprawdzić co licytujesz). Dałem za niego 5300 $
2. Shiping to Poland (1200 $) - 1,5 miesiąca statkiem w kontenerze.
3. Akcyza, tłumaczenia inne opłaty
4. Przerobienie świateł i całego przodu :) (ten przód to juz moja decyzja ... w sumie oryginalny był i tak mocno odrapany)
5. Rejestracja ... tu mozna trafic na prawdziwe schody - nie taka faktura, Cwertificate ma zapis, który uniemozliwia u nas zarejestrowanie takiego wozu itd ...
6. Problem z częsciami - nie mówie, ze nierozwiazywalny, ale trzeba sie troche napocić - na razie wszystko udaje mi sie kupić.
7. Spora atrakcja jeśli chodzi o jazde. 4 biegowy automat trudny do zajeżdżenia, 200 KM pod maską i bardzo miły ryk silnika rekompensują trudy zakupu


Pozdro,
Pacyk



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group