LPG - Problem z LPG, sekwencja na wolnych obrotach gaśnie!!
Anonymous - 28-07-2007, 07:57 Temat postu: Problem z LPG, sekwencja na wolnych obrotach gaśnie!! Mam następujący problem z moim Mitsubishi (tym Galantem co w opisie). Półtora miesiąca temu założyłem do niego sekwencje wszystko ładnie pięknie chodzi moc praktycznie ta sama, spalanie w okolicach 11 l/100km, ale gdy się nagrzeje i obroty spadną to nierówno chodzi i potrafi nawet zgasnąć, dlatego też podczas jazdy, gdy dojeżdżam do czerwonego światłą albo przyhamowuje na krzyżówce to gaśnie. Musze mieć włączoną cały czas Klimę bo ta podnosi obroty (tak jest w Galantach że jak włączasz Klimę to obroty rosną a nie spadają pod obciążeniem) i już wtedy jest wszystko ok. aczkolwiek na tej klimie też odczuwa się nierówność obrotów i raz na jakiś czas też zgaśnie.
Dodam że zmieniłem świece i kable na NGK tak jak radzą na forum.
Pozdrawiam.
Karwoś - 28-07-2007, 11:24
Przy SGI jest coś takiego jak korekta temperaturowa - im goręcej tym wzbogacenie jest większe - może coś z tym można by było zrobić. Poza tym warto by było ustawić mapę gazu dopiero jak samochód będzie maxymalnie rozgrzany do temp optymalnej - i nie patrzeć na wskazówkę temeratury tylko troche pojeździć żeby wszystko się rozgrzało odpowiednio. A nie odczuwasz na przykład że samochód gorzej "idzie" jak jest rozgrzany??
Anonymous - 28-07-2007, 13:01
Właśnie że wszystko jest dobrze jak się rozgrzeje ma kopyto takie jak zawsze i wszystko gra… dojeżdżam do najbliższych świateł, noga na sprzęgło a on nagle spada z obrotów i najczęściej gaśnie (jak jest wyłączona Klima) albo po prostu wskazówka obrotomierza szaleje od 600 do 800 obr./min. . Na klimie ma obroty wyższe tak około 900-1000 obr./min., ale też potrafi czasem zgasnąć na światłach albo krzyżówce. Jak przełączam na benzynę to chodzi jak pszczółka obroty w porządku i nie gaśnie. Dodam że gaz powinien się już ułożyć bo przez te półtora miesiąca zrobiłem jakieś 9000 tyś. km.
Jak ktoś miał podobne przejścia po założeniu sekwencji to proszę o poradę jak się pozbyć tych problemów i żeby więcej nie zajeżdżać do mechanika.
Maryjon - 30-07-2007, 12:28
Ja bym się nie opierniczał. Zakład ci musi gwarantować poprawna pracę.
Dotąd bym jeździł, aż wyleczą sekwencje z gaśnięcia na wolnych obrotach.
Sylwia - 30-07-2007, 13:56
a co to za instalacja>?
Marcino - 30-07-2007, 20:56
MI podniesli mapę wtrysku tzb czsy otwarcia wtryskiwaczy na wolnych, bo czyłem lekki drżenie silnika.... po korekcie wszytko jest ok. jedz do nich niech vreguluja.
POzdrawiam
Anonymous - 26-08-2009, 11:42
Witam serdecznie
Nie wiem czy tu mogę...jeżeli coś to przepraszam.
Niedawno kupiłem Galanta z 97 w gazie (Voila plus-podobno jakiś szajs). Wczoraj jechałem i niestety strzelił mi z gazu co zdarzało mu się raczej rzadko. Po tym fakcie co rano lub na zimny silnik mam straszne falowanie obrotów które spadają nawet do 100 obr/min przez jakieś 5-10 min aż do rozgrzania silnika(nie gaśnie)...później jest wszystko ok.
Na benzynie wszystko jak należy.
Znajomy powiedział mi że może to być spowodowane zepsutym przepływomierzem lub zużytym już akumulatorem który resetuje komputer.
Dziękuje za wszelka pomoc.
KaWu - 26-08-2009, 12:52
Mentor, napisał/a: | Niedawno kupiłem Galanta z 97 w gazie |
to zmień już swój opis : "Auto: Nie posiadam"
Czy instalacja jest sekwencyjna
Znajomy ma rację, że od strzału mogło uszkodzić przepływomierz. Choć na benzynce też powinien szwankować.
Na początek mi to wygląda na złe ustawienia instalacji lub przewody / świece WN.
Anonymous - 26-08-2009, 15:02
Instalacja nie jest sekwencją
Świece będę wymieniał w tym tygodniu tylko muszę się zorientować jakie...
Gazownik polecił mi NGK BPC 6E do tego gazu.
Dzięki za szybką odpowiedź
wojtas - 26-08-2009, 23:34
bielonek napisał/a: | dojeżdżam do najbliższych świateł, noga na sprzęgło a on nagle spada z obrotów i najczęściej gaśnie |
Miałem podobny problem w swoim Miśku . Nie napisałeś jaką masz dokładnie sekwencję. Jeśli nie wiesz to wstaw chociaż jakieś fotki. U mnie problem zniknął gdy na nowo nawierciłem kolektor tzn. tak jak powinno być to zrobione prawidłowo, czyli jak najbliżej komory spalania. Do tego zmieniłem wtryski na bardziej wydajne i autko już nie gaśnie.
PS Poczytaj ten temat może w czymś pomoże. Sigma problemy z instalacją LPG
marcinzam - 04-12-2010, 10:25
mam taki problem, od kilku dni po przełączneiu na lpg silnik gaśnie po kilku sekundach, mam instalację sekwencyjną filtry mają przejachane 12 tyś ,czy to może być wina filtra fazy lotnej ?
robertdg - 04-12-2010, 14:57
A paliwo masz
marcinzam - 05-12-2010, 15:47
paliwo jest 1/4 PB i pełny zbriornik LPG
robertdg - 05-12-2010, 17:43
Może elektrozawór szwankuje, odcina paliwo.
marcinzam - 05-12-2010, 18:35
też o nim myślałem jutro jadę do serwisu, zobaczymy o co chodzi
|
|
|