To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Outlander I Ogólne - Mitsubishi Outlander vs Honda CR-V

JCH - 29-07-2007, 19:00
Temat postu: Mitsubishi Outlander vs Honda CR-V
Do poczytania artykuł porównujący Mitsubishi Outlandera i Hondę CR-V
Dla mnie jednak Outlander.

Marino - 29-07-2007, 20:10

w TVN Turbo jest też w tym tygodniu programik Sparing i tam też jest fajnie i szeroko poruszony temat Outlandera na tle innych tego typu aut na naszym rynku... można wywnioskować że to bardzo ciekawa oferta.
JCH - 29-07-2007, 21:57
Temat postu: Francuski Outlander
Widzę, że jest już jeden z francuskich bliźniaków Outlandera :arrow: do poczytania o Citroenie C-Crosser.
Autor artukułu m.in. napisał/a:
Citroën pewnie trzyma się drogi i, co równie ważne, skutecznie hamuje. Tarcze są większe i bardziej odporne na wysoką temperaturę - to kolejna przewaga Citroëna nad Outlanderem.
...
teoretyczny napęd 4 x 4

Anonymous - 29-07-2007, 22:20

Marino napisał/a:
w TVN Turbo jest też w tym tygodniu programik Sparing i tam też jest fajnie i szeroko poruszony temat Outlandera na tle innych tego typu aut na naszym rynku... można wywnioskować że to bardzo ciekawa oferta.


Proszę cię, czym się sugerujesz, jako posiadacz L200 oglądałem sparing pickupów Navara Hilux L200 Sassayoung, wyszło ze L jest poza sassa,,,,,, prowadzący nawet nie wiedział co jest dostępne w L200 nie wspomnę o super select - jako jedyny ma,, jakiś starszy pan zakopał w piasku Eleczke a prwadzący nawet niewiedział jak zapiąć reduktor.

przemek624 - 29-07-2007, 22:51

Cytat:
SUMMA SUMMARUM

Kolejny raz jesteśmy świadkami narodzin trojaczków. Na szczęście bracia różnią się od siebie, i to dość wyraźnie. Niby to tylko inne opakowanie, ale w efekcie C-Crosser jest ciekawszy i bardziej dojrzały od Outlandera; także lepiej dopasowany do europejskiego stylu jazdy. Ma lepsze hamulce i mocniejszy silnik, tapicerka jest wyższej jakości. Peugeot 4007 pojawi się w salonach dopiero późną jesienią, na razie wybrać więc można Citroëna lub tańszego o 30 tys. zł Mitsubishi. Który z braci zdobędzie więcej klientów? Rocznie z japońskiej fabryki ma wyjeżdżać 15 tys. C-Crosserów, Citroën nie liczy więc chyba na szybkie podbicie europejskiego rynku.
:roll:
Jackie - 29-07-2007, 23:15

O Jezusie...
tych ludzi powinni zapisać na jakiś kurs zanim któryś coś nabazgrze....W outlanderze tryb 4X4 jest trybem permanentnym i istnieje tylko jedna sytaucja kiedy tak nie jest - podniesiona jedna z osi (przód lub tył) wtedy sprzęgło wielopłytkowe zredukuje napęd do osi napędzanej (znaczy skakać trzeba ;) ) tryb 4WDLock to blokada TYLNEGO dyfra a i to działająca tylko do 75km/h (powyżej automatycznie się rozłączy). Koledze pisarczykowi się pomerdała Toyota z Miśkiem....
Dalej widać błąd marketingu Mitsu i to na całej linni.... powinni jednak pismaczynie zapłacić (tak robi większość marek...) Koleś pisze, że Outek powstał z kilku aut....Bzdura taka, że aż słuchać trudno, PŁYTA PODŁOGOWA powstała we współpracy z DC (istotnie ś.p) i będzie stosowana przy kilku modelach, prawda, silnik VW, prawda ale do cholery AWC (all wheel control) jest autorskim projektem Miśków (będzie też stosowany w Evo), projekt stylizacyjny - Miśki, wnętrze - Miśki, hamulce - Miśki (co do hamulców, w Cytrynie będą większe bo i silnik będzie cięższy, skuteczność będzie ta sama, dodatkowo hamulce dostarczy MHI...) Zwróciliście uwagę na fakt, że koleś ani razu nie zająknął się o tym, że Cytrus i Pug są produkowane NA ZLECENIE PRZEZ mitsu, a nie odwrotnie? Jakim cudem materiały mają być lepsze, skoro fabryka i linia produkcyjna jest ta sama? Rajuśku, jaki kraj tacy dziennikarze...Już jeden mnie mailowo przepraszał za "Depresję Samuraja" (wizja upadku Mitsubishi na zawsze.... ;) ) Jak mi nie przejdzie to i do tego, pożal się Boże, kaligrafa napiszę ;)
Pozdrawiam

Krzyzak - 30-07-2007, 10:21

francuzi daja dziennikarzom najlepsze gratisy i niezle ich sponsoruja - wiem to z pewnego zrodla, ze ich namiastki motoryzacji beda lepiej oceniane niz inne wlasnie z tego powodu
sla - 30-07-2007, 19:26

Jackie napisał/a:
Jakim cudem materiały mają być lepsze, skoro fabryka i linia produkcyjna jest ta sama?
Ten akurat argument nie jest najlepszy. Jakość tapicerki i wykończenia , nie zależy od linii produkcyjnej tylko od użytych materiałów. Tutaj Francuzi są mistrzami i najprawdopodobniej zlecili zastosowanie innych, lepszych materiałów. Ale ja i tak wolę Mitsu.
Slaw - 31-07-2007, 13:45

tak tylko że w Mitsubishi tapicerka po kilkunastu latach nie trzeszczy a w francuskim aucie jest koncert świerszczy.I gdzie są te lepsze materiały :?:
Krzyzak - 31-07-2007, 13:48

Slaw, pewnie masz na mysli stare Mitsubishi - w nowych niewielu siedzialem, ale porownanie starej tapicerki z mojego Gala do nowej np. Laguny 2 to niebo i ziemia na korzysc Galanta
Slaw - 31-07-2007, 14:54

Krzyżak,rzeczywiście chodzi mi o paroletnie samochody i starsze.W nowych przeważają względy ekologiczne.Mimo wszystko nie chce mi się wierzyć żeby jakość tworzyw była gorsza niż w Citroenie.Co do starszych samochodów to nie ma porównania-Mitsubishi jest pod tym względem lepsze.Nawet w naszych rodzimych gazetach motoryzacyjnych można wyczytać ,że w kilkuletnich francuzach trzeszczy tapicerka i słychać różnego rodzaju nieprzyjemne dżwięki.W kilkunastoletniej Sigmie jest to nie do pomyślenia.Pozdrawiam :)
Anonymous - 04-08-2007, 21:13

Witam...muszę tutaj bronić trochę farncuskie auta. Przez 11 lat jeżdziłem Renaultami.
Przebiegi dla każdego pojazdu w granicach 150-180 tyś. w zasadzie na naszych drogach.
Tam nic nigdy nie skrzypiało. To naprawdę dobra jakość wykończenia wnętrzna. Niestety ostatnia Lagunę skopali i dlatego dzisiaj jeżdżę Outalnderem z koszmarnym niemieckim silnikiem...

michalp - 06-08-2007, 06:45

I moim zdaniem da sie trafić na dobrego francuza.
Ojciec miał P405 (z tych składanych w Lublinie), zrobił nim ze 200 tysiecy i póki go nie rozbiłem pod Mszczonowem - większych problemów nie było.
Teraz ma P406, 300kkm nastukane - dalej jeździ i nie stwarza wiekszych problemów.

Anonymous - 24-10-2007, 18:56

przemek624 napisał/a:
Cytat:
SUMMA SUMMARUM

Kolejny raz jesteśmy świadkami narodzin trojaczków. Na szczęście bracia różnią się od siebie, i to dość wyraźnie. Niby to tylko inne opakowanie, ale w efekcie C-Crosser jest ciekawszy i bardziej dojrzały od Outlandera; także lepiej dopasowany do europejskiego stylu jazdy. Ma lepsze hamulce i mocniejszy silnik, tapicerka jest wyższej jakości. Peugeot 4007 pojawi się w salonach dopiero późną jesienią, na razie wybrać więc można Citroëna lub tańszego o 30 tys. zł Mitsubishi. Który z braci zdobędzie więcej klientów? Rocznie z japońskiej fabryki ma wyjeżdżać 15 tys. C-Crosserów, Citroën nie liczy więc chyba na szybkie podbicie europejskiego rynku.
:roll:

Ciekawe czy ten co to pisał siediałw obydwu samochodach gdzieś poza parkingiem lub studiem.
Wyraźne różnice to:
pas przedni - ściągniety z C5 czyli pasuje jak beret do fraka
silnik - ok mocniejszy i nowocześniejszy (przynajmniej teoretycznie) zobaczymy cz trwalszy
i pare drobiazgów w środku, w tym siedzenia....taka ciekawostka, skrajnie niewygodne i ciasne.
Co do hamulców - raczej nie odczuwalna różnica, jesli już to na kożyść Outlandera bo miśkiem jechałem po gorszej drodze.
Cenowo.... hm jesli 30 KM jest warte 30 000 zł to wolę to zainwestować w dobry tuning.

sla - 25-10-2007, 21:51

demonik napisał/a:

Cenowo.... hm jesli 30 KM jest warte 30 000 zł to wolę to zainwestować w dobry tuning.

Tylko że, po pierwsze te silniki różnią się nie tylko mocą, ale głównie kulturą pracy a tego żaden tuning nie załatwi, a po drugie inne są materiały we wnętrzu obu aut.



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group