Eclipse - Techniczne - dalsze problemy z 1g krokowy, olej, obroty
LEWY - 05-08-2007, 21:57 Temat postu: dalsze problemy z 1g krokowy, olej, obroty witam przepraszam że wszedzie sa moje posty,
ale prosze powiedzcie mi gdzie jest ktos kto moze naprawić moj samochod bo już nie mam na niego sily jak zaczołem grzebac przy silniku to chodzi jeszcze gorzej,
niż wczesien wiec tak
dzieje sie z nim ;
-to ze czasem nie chce zapalic a jak zapali to obroty faluja i im więcej gazu tym bardziej obroty spadaja (czyli moze zalewa go paliwo ?)
-kable swiece nowe przepustnica czysta
-wiec pomyslalem ze moze krokowy (nowy już idzie poczta )ale pomierzyłem i na kostce wyszlo 29,5 czy to dobrze wyszło?
więc prosze powiedzcie mi gdzie mam go naprawic najlepiej na dojazd ale jak nie to zalatwie lawete,
bo eclips nawet z garażu już nie może wyjechac a zaczynaja sie zloty.
Wiec prosze powiedzcie mi gdzie moge go naprawic.
Chodzi o obroty bo nie moge ich ustawic a niby powinien dzialac
z gory przepraszam za styl wypowiedzi ale jestem po calym dniu regulacji(kolejnym zmarnowanym dniu) wiec prosze o dopowiedz i dzieki za zrozumienie
pozdro
Anonymous - 05-08-2007, 23:34
przepływka ? neiszczelnośc w dolocie ?
LEWY - 05-08-2007, 23:50
nieszczelnosc w doocie to raczej nie sprawdzilem i wąz przynajmnej jest caly,
a co mam sprawdzić zeby się upewnic?
Ale to mogla być przyczyna tego że wczesniej czasem gasł?
Bartek - 06-08-2007, 09:22
SAMAEL napisał/a: | neiszczelnośc w dolocie ? |
NOOO ładne efekty daje uszkodzona uszczelka kolektora dolotowego......tyle, że powyżej 2000 rpm silnik działa normalnie....prawie a polka jest na jałowych
LEWY - 06-08-2007, 09:58
nie wiem ale on we wszystkich zakresach obrotow zle dziala a czasem mam szczescie i na wolnych jest ok (ale to czasem i roznie bywa z tym).
Jak jade i proboje przyspieszac to mam wrażenie jak by go cos mulilo i mysłalem że może ma za malo powietrza a za dużo paliwa bo wydech byl strasznie goracy .
Tak szczerze to najwieksza glupata jest to ze zaczolem przy nim grzebac sam no ale zobacze jeszcze co i jak moze juz nic wiecej nie zepsuje.
A jak mam sie upewnic czy to dolot (jak to sprawdzic?)
pozdro
Anonymous - 06-08-2007, 12:19
Przyjedź w weekend do Olsztyna to podłączę Cię na dataloggera i sprawdzimy co jest.
Jeżeli będzie ok to przyczyny trzeba szukać nie w elektornice tylko w mechanice. Bartek ostatnio miał ciekawy przypadek, z którym walczył kilka dobrych miesięcy. Ale się udało. Wszystko zakończyło się pełnią sukcesu. Przyczyną była część za 7,5 zł.
Jak kupiłeś autko i wszystko było ok, to pewnie coś z ECU. Wtedy Bartek jest w stanie je zreanimować - tylko nie mógł pójść procesor bo wtedy nikt go ci nie naprawi. chyba że masz nowy
Jak się spotkamy sprawdzimy jakie parametry są silnika. Może czujnik położenia wału poleciał, także może być źle zapłon ustawiony ...
Jakieś błędy masz? Check się pali?
LEWY - 06-08-2007, 12:57
dzieki za odp
tak od nowosci gasł jak się zorgrzał ale tak z zaskoczenia nie bylo reguly jakie obroty i takie tam.
a teraz chodzi nie rowno i wogole lipa fakt ze jak na krokowym jest 29,5 to moze i byc dobry dzieki za propozycje jak nic nie wyjdzie to skorzystam tyle ze musze go jakos zrobic bo do olsztyna jest 100 cos km.
Napisze jak uda mi sie cos wymodzic pozdro
Bartek - 06-08-2007, 13:57
cy_cek napisał/a: | Przyczyną była część za 7,5 zł. |
czyli uszczelka kolektora ssącego
masz alternatywę - możesz podjechać do Wawki
Krzyzak - 06-08-2007, 14:02
LEWY, teraz Twoj Eclipse nie ma wyjscia
musi jezdzic dobrze...
(gwoli scislosci napisze, ze ja rowniez sie w innym watku zaoferowalem pomoc, wiec jak nie Olsztyn, jak nie Wawka to Malbork )
LEWY - 06-08-2007, 14:13
wiem i bardzo dziekuje wszystkim za pomoc,
bo mechanicy w mojej okolicy mowia ze to że tamto i wszylo by że nowy silnik najlepiej kupić.
Jak narazie zlożylem dziala nawet dobrze,
nie ma paliwa w wydechu , na zimnym 1500 obrotów (nie wiem czy dobrze?) na cieplym 1100 .
Ale czuć że nie ma takiej mocy i pali się CE
Tak ze jeszcze się nie ciesze za bardzo bo już było tak ze sie cieszylem bo dziala ostygł i lipa nawet nie chciał z garazu wyjechać
ale dziekujje bardzo za oferowana pomoc
i jeszcze się odezwe
pozdro
Tomasz82 - 06-08-2007, 14:30
jesli sie pali ce to moze padlo ci ecu lub ktory czujnik np.polorzenia walu .
ale ja stawiam na ecu i mysle ze wyslanie go do bartka moze ci pomoc.
pozdrawiam
Krzyzak - 06-08-2007, 14:31
to odczytaj blad - na mojej www masz to opisane (sposob identyczny, bledy w wiekszosci te same, dochodzi kilka nowych - w stosunku do 4G37)
Anonymous - 06-08-2007, 17:53
tu widać jest błąd elektroniczny bo pali się CE. Pewnie komp do rekatywacji, kondziorek poleciał i ścieżka padła ....
LEWY - 06-08-2007, 18:27
no moze i tak
najgorsze jest to ze ja sie nie znam na tych sprawach ( a szkoda bo chcialbym)
probowalem zobaczyć te bledy ECU
przeczytalem kilka razy opis na stronie
Krzyzak
I wyszło mi że często pojawiaja sie bledy
-23-czujnik TDC 1 cylindra
-24prędkosciomierz (ale to chyba moj bląd a nie ECU)
-14-czujnik przepustnicy
tyle że nie wiem ile to trzeba bylo trzymac i nie mam 1000000% pewnosci ze dobrze to zrobilem (wiem ze zenada powiedziec co i jak to i tak nie potrafi tego zrobic)
Adaho_krak - 06-08-2007, 19:11
LEWY napisał/a: | tyle że nie wiem ile to trzeba bylo trzymac i nie mam 1000000% pewnosci ze dobrze to zrobilem (wiem ze zenada powiedziec co i jak to i tak nie potrafi tego zrobic) |
... i po to jest na forum żeby się nauczyć jeśli Ty bedziesz cierpliwy, to my też.
A teraz co do błędu 23 - nie mam doświadczenia.
Błąd 23 - to nie problem
Błąd 14 - padł TPS najprawdpodobniej, ale zanim go wymienisz wymontuj ECU i wymień kondensatory. TPS to urządzenie które nie ma prawa paść, pada tylko w jednym momencie, jak właśnie w ECU wylewa kondensator i podaje za wysokie napięcie na TPS, wtedy pada. Jakiekolwiek naprawy zaczołbym od ECU. Jak już zrobisz ECU to trzeba poszukać w używce TPS (nowy straszna cena) i znaleść kogoś z datalogerem lub jeśli masz lapka zrobić sobie dataloger, bez datalogera TPS'a nie ustawisz.
|
|
|