To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Problemy techniczne - 4G92 na gazie trzyma obroty na benzynie obroty faluja

puntspusy - 10-08-2007, 07:14
Temat postu: 4G92 na gazie trzyma obroty na benzynie obroty faluja
Witam wszystkich...

od kilku dni zauwazylem ze po przelaczeniu z gazu na benzyne obroty spadaja do minimalnych, silnik chodzi nierowno, wczoraj nawet uslyszalem klekot dochodzacy z okolic silnika przy obrotach 200-300. Najdziwniejsze jest to jednak,ze jadac np 30-40km/h biorę na luz i obroty fajnie zjeżdżają do ok 800.Dopiero po zatrzymaniu opadają sobie odpocząć po czym wskakują na odpowiednie badz nie i opadaja.

Na gazie auto na wolnych obrotach trzyma je, na benzynie nie.
Co ciekawe podczas jazdy na benzynie auto ma moc w kazdym zakresie i lepiej sie zbiera niz na gazie. Problem dzieje sie tylko na wolnych obrotach.

Obawiam sie ze to wtryskiwacze dlatego tez dzis cala droge do pracy przejechalem na benzynie zeby je troche przegonic.

Powiedzcie co wy uwazacie na ten temat, co to moze byc, jak sie tym zajac ?

Jakie konsekwencje groza silnikowi z tego powodu.

p.s. Dodam jeszcze ze gaz mam od roku no i 15-20 tys juz na nim przejechalem, staralem sie tez czasami jezdzic na benzynce ale przyznam sie ze ostatnimi czasy o tym zapomnialem.


Prosze o porade !

Hugo - 10-08-2007, 08:00

Masz objawy typowe dla zresetowanego ECU. Nie odłączałeś ostatnio akumulatora? Poza tym przydałaby się wymiana kondensatorów.
puntspusy - 10-08-2007, 08:27

resetowalem komp tylko raz - 2 miesiace temu, od tego czasu wlaczyl mi sie CE ze trzy razy wlasnie w tym i zeszlym tygodniu.

mam gaz i po calej procedurze resetu, przejechalem 100km na benzynie potem juz tylko na gazie ! wiec zachowalem sie zgodnie z procedura !


Wymiana kondensatorow ? czyli czego ? kondensatory sa w ECU ?
gdzie moge to zrobic ? ( bo sam niepotrafie )

poza tym czy powinienem zrestetowac ECU raz jeszcze ?

Anonymous - 10-08-2007, 12:39

Na początek spróbuj zresetować kompa jeszcze raz. Odłącz aku na parę minut dla pewności.
Po podłączeniu odpal autko na benzynce i pozwól aby się rozgrzał do uruchomienia wentylatora chłodnicy, póżniej włącz jak najwięcej odbiorników prądu na chwilę na tak działającym silniku.
Po tych czynnościach wyłącz silnik - po ponownym odpaleniu powinno być ok.
Jeżeli jednak tak się nie stanie to możliwe, że będziesz musiał te kondki zmienić w ECU.
Opis masz na stronie Krzyzaka kliknij tu :)
Jeżeli jednak nie potrafisz tego zrobić sam to daj do jakiegoś zakładu napraw RTV (zapłacisz poprostu za usługę)

puntspusy - 10-08-2007, 14:03

spoko dzieki za info bede sie bawil w weekned


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group