To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[XX-92]Galant E3xA i starsze - [E33A 2.0] I kapitalka zrobiona

deejay - 11-08-2007, 18:34
Temat postu: [E33A 2.0] I kapitalka zrobiona
I wkońcu kapitalka zrobiona silniczek chodzi jak z fabryki cichutko i równo :) a oto kilka fotek z warsztatu :wink: http://www.fotosik.pl/pok...c2c49f731d.html , http://www.fotosik.pl/pok...eb0e357d21.html , http://www.fotosik.pl/pok...29de5d7b3f.html , http://www.fotosik.pl/pok...f2e26e1a0b.html , http://www.fotosik.pl/pok...1d9f58ec.html:D
WeinMaster - 20-08-2007, 19:30

Mam pytanie, silnik był malowany ? :D

i jaki koszt kapitalki ? :)

deejay - 20-08-2007, 20:16
Temat postu: Kapitalka
Tak silnik był malowany farbą żaroodporną :wink: koszt kapitalki to ok. 1850 zł oczywiście z moją robotą m.in nowe tłoki na pierwszy szlif na wysokie ciśnienie , blok po pierwszym szlifie , pierścienie Riken-a :) panewki główne i korbowe nowe szklanki wszystkie uszczelniacze na wale i wałkach balansowych komplet głowica plus planowanie kpl. rozrządu kopółka palec przewody NGK i świece Denso , kpl. uszczelek , kompletne sprzęgło NKK plus olej Mobil 10W40 i satysfakcja przy odpalaniu chodzi jak pszczółka :lol: a części tylko od Marka Malika czyli Japaneze :D mam już zrobione 1300 km i szykuje mi sie pierwsza wymiana oleju po dotarciu 8)
Rafal_Szczecin - 20-08-2007, 22:38

powiem tak : wyglada super :!: :) niech sie sprawuje jak najlepiej i jak najdluzej
Maretzky85 - 23-08-2007, 09:39

Gratulacje :D I zazdroszczę, że już po :>
Chciałem się tylko zapytać jak silnik wyjmowałeś ?? Ja wczoraj wyjmowałem dołem ;)

deejay - 23-08-2007, 11:50
Temat postu: Kapitalka
Ja wyciagałem górą o wiele lepiej i szybciej odkrecasz 4 poduszki silnika i wiązki silnika i silnik do góry bajka :D
Bartek - 23-08-2007, 13:55

Maretzky85 napisał/a:
Ja wczoraj wyjmowałem dołem


JEJKU!!!!! Tylko górą. Jakbyś potrzebował mam calutkie oprzyrządowanie do takiej operacji (- mogę wypożyczyć wraz z instrukcją jak wyjąć/włożyć silnik.......

[ Dodano: 23-08-2007, 13:57 ]
PS. mam tak fajowy dźwig, że silnik SAM wkładałem (zajęło mi godzinę) i wyjmowałem

[ Dodano: 23-08-2007, 14:05 ]
bartekdeejay, myślałem, że jestem pedantem.....myliłem się - PIĘKNA robota, oby równie funkcjonalna co efektowna

deejay - 23-08-2007, 15:26
Temat postu: Kapitalka
Dzięki Bartek :D , jak narazie spisuje sie rewelacyjnie mam zrobione już 1550 km i jestem już po pierwszej wymianie oleju , a tak z ciekawości mierzyłem ciśnienie przy tym przebiegu i jest rewelacyjne po 14 barów :shock: myśle że długo posłuży :wink: prędzej chyba zgnije niż motor padnie ? :biggrin: jak narazie to ma najechane 342126 tyś km :)
Maretzky85 - 24-08-2007, 00:24

Hyhy, mój padł przy ponad 360 tys ;)
Bartek -> dziękuje bardzo za chęć pomocy, ale dołem wyjmowałem bo tak też było całkiem wygodnie. Silnik na palety, odkręcanie poduszek, wszystkich linek etc. I jak to się zwało(?), warsztatowy podnośnik do samochodów :D silnik został a karoseria 2 metry w górę :P
Ale jak się pogryzę z właścicielem warsztatu (pracuje u niego), to na pewno bardzo chętnie bym wypożyczył taki osprzęcik, i jeśli będziesz miał ochotę to z pomocy skorzystam przy jakimś piwku ;) :evil:
W każdym razie teraz czeka mnie szlifowanie cylindrów (nie pamiętam fachowej nazwy tej czynności :P ) Nowe tłoki, pierścienie, uszczelniacze, uszczelki i masa innych rzeczy, m.in sprzęgło.

http://www.mitsubishi-gra...=14347&start=15
Tu jest temat tego dotyczący, jak tam napisałem, jak ktoś będzie zainteresowany to zrobię zdjęcia chociaż tych pękniętych tłoków :P

Swoją drogą warsztat w którym pracuje co prawda zajmujący się samochodami włoskimi, ale właściciel się chyba przekonał do miśków i powiedział, że jak coś to do niego na naprawy można przychodzić. Niestety nie wiem jak z cenami on tam ma i jak sobie liczy, ale robi autka naprawdę dobrze... wszystko musi być czyściutkie i błyszczące, pełna profesjonalka. Jakby ktoś chciał to mogę dać namiary :>

Pozdrawiam i przy okazji życzę miłego użytkowania odnowionego miśka :D

PAVEU - 04-09-2008, 11:49

deejay, czy kolektor wyd. tez malowales farba zaroodporna ? nie bylo odpryskow do czasu gdy nim smigales? czy oslone (widze ze jej juz nie zalozyles) mozna tez zaroodporna pomalowac bo tam chyba ciut chlodniej niz na samym koletorze?

ps. czy w zaznaczonym miejscu jest wejscie na czujnik polozenia wału ?


pozdrawiam!

Bartek - 04-09-2008, 19:29

PAVEU napisał/a:
ps. czy w zaznaczonym miejscu jest wejscie na czujnik polozenia wału ?


nie zaznaczyłeś gniazdo Knock sensora

deejay - 07-09-2008, 21:33
Temat postu: Re: I kapitalka zrobiona




Serek - 08-09-2008, 20:47

No, no, no. Nówka sztuka nie śmigana :D . Bardzo efektownie wygląda silnik po złożeniu.
Na trzecim zdjęciu silnik opiera się na misce olejowej?



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group