To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Carisma - Ogólne - Przesiadka Colt - Carisma

sebekColt97 - 22-08-2007, 09:36
Temat postu: Przesiadka Colt - Carisma
Witam wszystkich. Nie tak dawno na jednym z gdyńskich komisów na ul. Morskiej w Gdyni Cisowej, stała Carisma 1.6 z rocznika 2003. Czarna metalizowana, abs,klimatyzacja,2 airbagi. Pomijając wyposażenie, cena 17.000 za 4 letni samochód była nadzwyczaj atrakcyjna i jako użytkownik Colta zastanawiałem sie czy warto zakupić ten model. W moim Colcie 97r. brak klimatyzacji i abs, Carisma to oferuje i napewno takie dodatki zwiekszają bezpieczeństwo i komfort. Czy zużycie paliwa Carismy 1600 jest wysokie i jakie osiągi można osiągnąć, jak oceniacie działanie układu ABS w Carismach, wydajność klimatyzacji i ogólnie co sądzicie o tym silniku? Jestem kierowcą pokonującym często duże trasy i może warto przesiąść się ze zgrabnego i oszczędnego Colta, na napewno dużo bardziej komfortową Carismę,a silnik 1600 wydaje mi się wystarczający na nasze drogi gdzie i tak nie da sie zbytnio rozpędzić a względy ekonomiczne też dla mnie są bardzo ważne. Prosze o krótką opinie o modelu Carisma 1600 z ostatnich lat produkcji,szczególnie ekonomie i bezawaryjność. Pozdrawiam. Sebastian.
Student - 22-08-2007, 09:53

Z mojego punktu widzenia nie wymieniłeś najważniejszej rzeczy jaką jest przestrzeń w Carismie oczywiście nie ujmując nic Coltowi.
Spalanie pwenie wyjdzie troszkę większe ale podobne jak w Colcie, niektórzy powiedzą że jeździ na gazie :P
Ja bym się nie zastanawiał z punktu widzenia osoby która ma rodzinę i dzieci, ale to moje zdanie.
Jak stan techniczny jest ok. to tylko brać.

sebekColt97 - 22-08-2007, 10:12