Chcę Kupić 3000GT/GTO - sprzedam 3000GT ARROW
Anonymous - 27-08-2007, 20:44 Temat postu: sprzedam 3000GT ARROW Masakra i sam nie wierze w to co pisze ale musze z powodow osobistych i kasowych sprzedac ten wyjatkowy samochod , wszelkich info udziele Wam pod 604 474 084 pozdro..
piotras - 27-08-2007, 21:08
Arrow .... co ty ... na serio to piszesz czy to jakiś prima aprilisowy żart ?? To tak jak by hubert napisał że sprzeda swojego colta
Anonymous - 27-08-2007, 23:14
Też nie wierzę, ale chyba każda bajka się kiedyś kończy....
Krzyzak - 28-08-2007, 18:08
Łukasz - jak kazdego obowiazuje Cie regulamin sprzedazy. Brak jest wielu waznych informacji.
Z drugiej strony - chyba w zeby ode mnie dostaniesz - zwariowales???? Pozbywac sie auta o ktore tak dbales? Pamietam, jak przyjechales do mnie do Malborka, to kazda rozkwaszona muche scierales... A na noc Misiu mial nakladana plandeke.
Nie wierze..................
Anonymous - 29-08-2007, 22:55
OK wiec drodzy Koledzy dane mojego misia 3000GT :
Mitsubishi 3000GT SL 1991rok SL czyli full opcja bez twin turbo i 4ws(4 kola skretne) oraz FWD a nie 4x4 jak w VR4
-FWD
-3.0 V6 24V 225KM
-skora
-wspomaganie kier (brak luzow w ukl kierowniczym co jest czeste w 3kgt)
-tempomat
-ECS(electronic control suspension) regulacja twardosci zawieszenia (a NIE wysokosci)
-radio CD + TAPE wieza MMC
-halogeny
-spoiler od VR4 podnoszony elektrycznie
-felgi aluminiowe ori 16" z oponami MICHELIN pilot do tego na zime tez 16" alu z oponami MICHELIN alpin
-silnik po wymianie panewek korbowodowych oraz calej hydrauliki (samoregulatory zaworowe)
-sprzeglo EXEDY kompletne
-zawieszenie wlacznie z przegubami ok po geometrii (tyl daje sie regulowac poniewaz zostaly wymienione sruby od geometrii na ori co w wielu modelach niestety jest olewane)
-radio CB z instalacja anteny na stale
-nowe uszczelki przy szybach (koszt sztuki w Pol to 1000 zl)
-alternator po remoncie (nowe szczotki i lozyska)
-samochod obnizony od oryginalu
-wszystkie plyny nowe
cena 25 tys wiem ze duzo ale nie puszcze taniej ze wzgledu na stan klase i sentyment i prosze nie porownujcie mi z mega okazjami 2 generacji za 20 tys bo jak sa takie super to bierzcie pozdro !
Anonymous - 30-08-2007, 08:45
Ladne autko - szkoda ze musisz sie pozbyc.
Robson86 - 30-08-2007, 09:43
allias napisał/a: | Ladne autko |
...nawet bardzo...
i z tego co widac i slychac utrzymane
miejmy nadzieje ze ktos z rodzinki (Mitsumaniakow) kupi je
pozdroo
Anonymous - 31-08-2007, 10:03
Aż się łza w oku kręci, że go sprzedajesz. Sam bym go sobie sprawił gdybny trochę kaski zbędnej było.
Anonymous - 31-08-2007, 10:14
arrow - ktoś z forum się nim interesował i mieliście się spotkać żebyś pokazał swojego 3kGT. Przypuszczam, że Misiek ma już nowego właściciela (chyba, że $$ stanęły na drodze do kompromisu)??
akbi - 31-08-2007, 10:19
a tak z ciekawości zapytam ... ile TO pali
Bartek - 31-08-2007, 10:34
akbi, TO spali dokładnie tyle ile mu wlejesz......
Matejko - 31-08-2007, 12:29
akbi napisał/a: | a tak z ciekawości zapytam ... ile TO pali |
rozmawiajac 2 lata temu w grudziadzu z witkiem od VR4, mowil ze przy 140 pali 12l/100km w trasie, a przy 180km/h i wiecej 14l/100km, i mowil ze o te 8zl to juz mu nie chodzi
Krzyzak - 31-08-2007, 12:45
kolega z Malborka mial kiedys VR4 z '91 z moca podkrecona do 450 KM i jemu przy ostrej jezdzie po miescie palil miedzy 30 a 40 litrow/ 100 km
ale sam przyznam, ze jego starty nalezaly do pamietliwych (kiedys jego dziewczynie krew z nosa poszla - nie wytrzymala przeciazenia)
pamietajmu jednak, ze Lukasz ma wersje SL a nie VR4, wiec i spalanie bedzie nizsze
piotras - 31-08-2007, 21:07
Krzyżaku z tą krwią z nosa to chyba był jakiś zbieg okoliczności - VR4 nawet 450 nie jest w stanie wytworzyć aż tak dużego przeciązenia - to nie F-16 (chyba że dziewcze było takie delikatne ). Jeździłem taka nie podkręconą VR4 i przyśpieszała szybko ale nie żeby aż tak. Dla porównania Jacka EVO wydaje mi się że szybciej 100 osiągało.
Anonymous - 31-08-2007, 22:07
vr4 i Evo sa porównywalne jeśli chodzi o serie nawet bym powiedział ze vr4 jest szybsze
|
|
|