To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[92-96]Colt CA0 - [CA4A 1.6] przekladka silnika???

Anonymous - 04-09-2007, 09:18
Temat postu: [CA4A 1.6] przekladka silnika???
witam, wie ktos moze z was czy da rade bez extremalnych przerobek przelozyc silnik z colt 1.6 16 na eclipse 2.0 16 DOHC ?? narazie nie wiem nic na jego temat tzn wiem ze jest w dobrym stanie technicznym i nie wiem ktory rok. Na koniec jeszcze zapytanie o skrzynie pewnie trzeba zmieniac i czy sie zmiesci ?? wyadje mi sie ze tak :) pozdroo
Anonymous - 04-09-2007, 09:35

Bez bardzo ekstremalnych przeróbek się nie da. W Polsce zrobiono dwa takie swapy. Pierwszy to kompletna padaka i co jakiś czas pojawia się na Allegro z coraz niższą ceną, bo kolejni właściciele szybko pozbywają się trupa, a drugi ponoć ma się dobrze. :lol: Cena profesjonalnej przekładki będzie zblliżona do ceny zakupu całego Eclipse.
Bartek - 04-09-2007, 09:48

Bez dużych przeróbek jedynie 4g93 - 1.8 140 KM z CA5A
Anonymous - 04-09-2007, 10:49

Bartek napisał/a:
Bez dużych przeróbek jedynie 4g93 - 1.8 140 KM z CA5A
... który jest praktycznie nieosiągalny, szczególnie w dobrym stanie. Zresztą temat poszukiwań zdrowego 4G93 będzie właśnie analizowany.
Anonymous - 05-09-2007, 08:57

co do ceny przekladki to to bym mial pol darmo :) tylko wlasnie zastanawiam sie nad swapem a4g93 to tez jest niezly silnik :) no a tak z ciekawosci to nie montowali tego silnika w innych modelach mitsu ?? space star lub space runner ??
Anonymous - 05-09-2007, 09:27

4G93 był montowany w Coltach Gti. Można powiedzieć, że idealny do tego samochodu. Problem w tym, że znalezienie takiego w naprawdę dobrym stanie graniczy praktycznie z cudem.
4G63 - Eclipse, Lancer, Galant, Space(Runner/Wagon?). W profesjonalna przekładkę za pół darmo niestety nie jestem w stanie uwierzyć, do do przeróbki jest praktycznie wszystko. Porządna przekładka niestety musi kosztować i musi być wykonana w porzadnym warsztacie, który zna się na rzeczy, ma doświadczenie i zaplecze. Problemem jest też zmieszczenie tego silnika pod maską. A co w przypadku, gdy trzeba będzie np. okresowo wymienić rozrząd? Wyciągać silnik? W Galancie jest problem, bo ciasnota pod maską wręcz poraża, a co w małym Colcie? :roll:

Anonymous - 05-09-2007, 09:39

no to juz wiem ze raczej nie warto :) no nic szukac silnik 4g93 lub jakies gti :) w niemczech sa ladne egzemplarze ale dosc drogie :( ale nie ma tego zlego bo wkoncu sie wku... dozbieram i wydam moze i duza kase na gti ale warto pozdro dzieki za wszystkie odpowiedzi
Bartek - 05-09-2007, 09:48

4G93 SOHC 16v 125 KM był w Galancie, Runnerze. Carisma odpada, bo wszystkie modele miały silnik po prawej stronie (czyli odbity w lustrze)
Anonymous - 05-09-2007, 11:05

Mateo567 - jak swapa będziesz miał za pół darmo, to może (wzorem Kolegi z podforum Eclipse) zastanów się nad władowaniem do CA0 jakiegoś diesla, np. 1.9 TDI :twisted:
Do epitetów n/t swojego Colta mógłbyś dodać jeszcze jeden - małe szybkie zwinne i..... oszczędne :wink:

Anonymous - 05-09-2007, 13:04

to by bylo naprawde dobre :) ale nie chce narazie diesla :) jak dorosne :D to tak:)wted bedzie spokojniejsza i oszczedna jazda :) pozdro
Anonymous - 05-09-2007, 13:47

1.9 TDI w wersji 140 KM potrafi dostarczyć wrażeń z jazdy - to już nie tak, że diesle to tylko dla dziadków :mrgreen:
Anonymous - 06-09-2007, 14:21

slo_mo, masz w 100 % 2,5 tdi kiedys chwilke jezdzilem idzie niezle :) ale poki co jeszcze chce benzynka pojezdzic colciakiem jak najdluzej bo spoko furka a i jeszcze galant nowy i styknie :) pozdr


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group