EVO Ogólne - Czym się różni wersja amerykan. miśka lancer evo 8 od euro ?
Anonymous - 05-09-2007, 12:13 Temat postu: Czym się różni wersja amerykan. miśka lancer evo 8 od euro ? Czym się różni wersja amerykan. miśka lancer evo 8 od euro ?
Jak wyżej, zależ mi na szczegółwej odpowiedzi. Dzieki z góry. Pozdro dla all forumowiczów.
Anonymous - 05-09-2007, 15:13
Poszukaj, bo ten temat przewijał się kilkakrotnie na forum.
Podstawowa różnica to inna ilość KM
Robson86 - 05-09-2007, 16:37
takze przeniesienie napedu, mechanizmy roznicowe i te wszystkie systemy odpowiadajace za np. dopedzanie jednego kola w zakrecie sa inne (czyt. lepsze w Europie). Jakosc materialow raczej tez jest lepsza w europie. Swiatla przednie sa symetryczne czyli inne niz w europie (asymetryczne)...no i chyba tyle. Jesli cos pominalem tzn ze zapomnialem dodac hehe
pozdroo
PS a co, planujesz nabyc takie cacko
Anonymous - 05-09-2007, 18:01
Właśnie rozważam trzy możliwości, doradzcie mi, które lepsze:
1) misiek evo 8 europejski 2003 roczek to koszt około 75 000 pln
2) subarek sti 2002/3 roczek to koszt około 55 000 pln
3) misiek evo 8 amerkan to koszt około 65 000 pln
Z tym, że subaru najbardziej traci na cenie a miśki raczej nie.
Doradzcie co wybrać??? Dzięki z góry
Anonymous - 05-09-2007, 19:30
Wybór jest prosty - bramka nr 1
Bartek - 05-09-2007, 19:44
Szczerze, z Evo jest jak z Rolls-Roysem...... skoro pytasz o cenę, znaczy że Cię nie stać i odpuść......
Anonymous - 05-09-2007, 22:09
Raczej bym wybral nr1 ale prawda jak Bartek mowi...
Jesli cie stac to kazdy bedzie oki i wybierzesz sam ktory bedziesz lubil/kochal najbardziej.
Bartek - 05-09-2007, 22:51
Kupić auto typu EVO, to nie jest problem.......schody zaczynają się żeby je utrzymać na przyzwoitym poziomie..... trzeba liczyć MINIMUM 1 zł do każdego przejechanego kilometra poza kosztem paliwa, oleju itp..... - rachunek jest prosty - jeżdżąc 20-25 kkm rocznie
Robson86 - 06-09-2007, 10:16
Warto moze (co ja mowie w ogole wszak to konkurencja ) rozejrzec sie za jakims WRX'em, koszty mniejsze, spalanie rowniez, a osiagi sa wiecej niz wystarczajace. Poza tym zawias w WRX'ie jest troszke bardziej...eee "komfortowy" heh niz w EVO (chociaz osobiscie wole twardsze )
Pozdroo
Anonymous - 08-11-2007, 18:25
Robson86 napisał/a: | takze przeniesienie napedu, mechanizmy roznicowe i te wszystkie systemy odpowiadajace za np. dopedzanie jednego kola w zakrecie sa inne (czyt. lepsze w Europie). Jakosc materialow raczej tez jest lepsza w europie. Swiatla przednie sa symetryczne czyli inne niz w europie (asymetryczne)...no i chyba tyle. Jesli cos pominalem tzn ze zapomnialem dodac hehe
pozdroo
PS a co, planujesz nabyc takie cacko |
Szanowny Kolega wie, że cos dzwoni ale nie potrafi dokladnie zlokalizowac kosciola. Nie ma zadnej roznicy w przeniesieniu napedu czy mechanizmach roznicowych (wyjatek to oczywiscie tylna szpera - w Mitsu dla USA jest plytkowa a w EU jest cudowne AYC). Jako, ze samochod powstal na tasmie montazowej obslugiwanej w Japonii przez malych zoltych ludzi nie ma tez jakiejkolwiek roznicy w uzytych materialach ! To jakies przesady swiatlo cmiace
Jako, ze wymienilem juz plusy "ujemne" to czas na "dodatnie" - niech zainteresowany poszuka wersji MR (Mitsubishi Racing) - w nagrode otrzyma to, czego nie ma w wersji EU z tego okresu:
1) aluminiowy dach, blotniki, maska + vortex generator,
2) zawieszenie bilsteina + kute na zimno felgi BBS,
3) tytanowo - magnezowa turbina analogiczna jak w EVO IX,
4) 6 - biegowa skrzynia biegow zamiast 5-biegowej w wersji EU z tego czasu
5) moc nie 280 ale w granicach 300-305 mierzona na hamowni w przypadku serii
To tyle
5) xenony - owszem symetryczne ale nikt sie do tego nie czepia
Anonymous - 30-11-2007, 21:47
US nie ma aktywnego dyfra z tyłu. Dla posiadaczy wersji US, jest to detal. Dla posiadaczy EU, jest to cecha dyskwalifikująca. Każdy ma swoje zdanie
Anonymous - 03-12-2007, 12:10
Witam serdecznie jestem nowy na forum, podlacze sie pod temat. Zamierzam niedlugo sprowadzic z USA evolution VIII 2005 rocznik, czy musze wymieniac w niej wszystkie lampy na EURO ??? jak teraz wyglada sprawa oplat i co potrzebuje do zarejestrowania autka ???
dziekuje, pozdrawiam
saphire - 03-12-2007, 14:50
Teoretycznie musisz lampy wymienić by przejść przegląd (no i jeszcze sprawa pozycyjek i kierunków) w rzeczywistości to nie musisz bo wiadomo jak to jest z przeglądami choć w praktyce warto zmienić by mieć dobrze oświetlane prawe pobocze.
Anonymous - 03-12-2007, 16:18
saphire napisał/a: | Teoretycznie musisz lampy wymienić by przejść przegląd (no i jeszcze sprawa pozycyjek i kierunków) w rzeczywistości to nie musisz bo wiadomo jak to jest z przeglądami choć w praktyce warto zmienić by mieć dobrze oświetlane prawe pobocze. |
Chyba ze masz juz zmienione swiatla na 'aftermarket', ktore niekiedy sa zgodne z normami europejskimi. Czasami poprzez zmiane na 'projectors headlights' masz sprawe zalatwiona bo moga miec katy jakie sa wymagane na drogach EU.
Anonymous - 03-12-2007, 16:26
dzieki a jak tam z oplatami z USA, jakies clo ??? od czego oni wyliczaja to clo i jak z vatem - jest cos takiego ???
pozdrawiam
|
|
|