To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełn± wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[92-96]Colt CA0 - [CA4A 1.6] dym z rury jak z ciagnka !!????:(

Anonymous - 08-09-2007, 16:19
Temat postu: [CA4A 1.6] dym z rury jak z ciagnka !!????:(
jak w temacie przed chwila jade doszlo do ok 5 tys obrotow i zmulilo go tzn szarpnelo i spadek mocy kopci na siwo ale strasznie kopci :( kur... tak mi teraz bylo auto potrzebne :/ co to moze byc ??? cos powaznego ??? dodam ze chwile mial ostrej jazdy dosc i raz na postoju podkrecilem go do odcinki i tyle w sumie :/ czekam na odp !! pozdroo

[ Dodano: 08-09-2007, 16:20 ]
a wlasnie jeszcze jedno teraz niby sie kreci ok ale 2 razy tylko sprobowalem i wskazoka ladnie szla do gory na obrotomierzu ale ten dymmm ??? jak z kamaza ....

[ Dodano: 08-09-2007, 19:20 ]
no dzieki za odpowiedzi ale juz wiem co jest :P nie ma plynu w chlodnicy tzn w zbiorniczku czyli poszla uszczelka pod glowica prawdopodobnie :( pozdr

Anonymous - 20-09-2007, 07:05

no sam sobie odpowiedziales na pytanie... teraz cie troche skrobnie wymiana...

[ Dodano: 20-09-2007, 07:06 ]
pozdrawiam Mielec - w ta sobote jade tam do ziomka na wesele :)

Anonymous - 20-09-2007, 08:29

no troche skrobnelo ale juz smiga :) dzieki za pozdrowienia
Anonymous - 05-10-2007, 07:56

Mam pytanko.
1. Ile kosztuje mniej wiecej wymiana uszczelki pod glowica?
2. Jesli ubywa plynu ze zbiorniczka jakie to s± ilosci? Np czy po przejechaniu 100km widac roznice?
3. Jak na 100% zdiagnozowac czy uszczelka jest do wymiany - u mnie kopci z rury wydechowej para wodna, z tego co widze zauwazalnie mocniej niz w innych samochodach.

Hugo - 05-10-2007, 13:12

fendiik napisał/a:
Mam pytanko. Jak na 100% zdiagnozowac czy uszczelka jest do wymiany - u mnie kopci z rury wydechowej para wodna, z tego co widze zauwazalnie mocniej niz w innych samochodach.

Odkręć korek na chłodnicy (na zimnym silniku) i zobacz czy nie ma b±bli powietrza po przygazowaniu. Poza tym jak auto zapala zimne? Długo kręci? Czy silnik nie "kuleje"? Czy wolne obroty nie wariuj±?
U mnie też leci dużo więcej pary z tłumika niz z innych aut co nic nie znaczy.
Wszystko jest OK.
Aha, masz LPG?

pawela - 05-10-2007, 13:16

Hugo napisał/a:
U mnie też leci dużo więcej pary z tłumika niz z innych aut co nic nie znaczy.
Wszystko jest OK.


Pocieszyles Hugo, bo i ja sie zaczynalem o to martwic, ale oprocz pary nie bylo zadnych nieprawidlowosci. Czyli wsio gra ;)

Z drugiej strony para w zimny dzien zupelnie normalne w kazdym aucie.

Hugo - 05-10-2007, 14:08

pawela napisał/a:
Z drugiej strony para w zimny dzien zupelnie normalne w kazdym aucie.
Oczywi¶cie, że tak.
Anonymous - 05-10-2007, 15:30

Hugo napisał/a:
U mnie też leci dużo więcej pary z tłumika niz z innych aut co nic nie znaczy.
Należy się jeszcze przyjrzeć kształtowi rury wydechowej. W wielu autach rura jest schowana pod zderzakiem i skierowana w dół. Spaliny rozchodzę sie zatem pod samochodem. W Coltach standardowo rura jest prosta i lekko wystaje poza obrys zderzaka. Efekt jest taki, że spaliny po prostu unosz± się za autem.
Anonymous - 05-10-2007, 15:39

mnie wynioslo wszystko 480 zl ale do tego doszly jeszcze inne rzeczy takie jak np uszczelniacze zaworowe i takie pierdolki ktore nie do konca musialy byc zrobione ale zrobilem. pozdr :)
Anonymous - 08-10-2007, 08:58

Silnik ogolnie jest ok,odpala za pierwszym razem, obroty nie wariuja. Co do babelkow to nie wiem, nie mialem czasu w weekend sprawdzic bo mialem maly wypad za miasto. LPG nie mam. Musze polookac co i jak z ta chlodnica i babelkami. Okaze sie. Dzieki za info :)
PiotrekSL4 - 10-02-2008, 22:25

Od¶wierze temat bo mam problem z bialym dymem wydobywajacym sie z rury wydechowej. Pojawil sie stosunkowo niedawno i mam wrazenie jakby z tygodnia na tydzien sie nasilal.
Otóż, odpalam silnik rano, chwila spokoju i zaczyna kopcic na bialo. Jest tego dymu dosyc duzo. Po rozgrzaniu kopcenie nie ustaje. Myslalem ze przyczyna moze byc stary olej ale po wymianie 2 dni temu oleju, wszystkich filtrow, przewodow i swiec, jest bez zmian. Plynu chlodniczego na razie nie bierze, spalanie w normie. Obroty tez. Jestem co dopiero po czyszczeniu przepustnicy i regulacji wolnych obrotow.
Jedynym niepokojacym objawem sa stukajace zawory/zawór. Czy to moze miec zwiazek z tym bialym dymem.
Mam LPG od 30 tys (do tej pory bez problemow z gazem)
To wszystkie sugestie jakie moge wam przedstawic. Prosze teraz o wasze opinie i rady.

Hugo - 10-02-2008, 23:45

PiotrekSL4 napisał/a:
Jedynym niepokojacym objawem sa stukajace zawory/zawór
PiotrekSL4 napisał/a:
Mam LPG od 30 tys
Na pocz±tek wyreguluj zawory. Na gazie trzeba to robić czę¶ciej. Niektórzy reguluj± co 15 000 km. O ile dobrze pamiętam Twoje auto nie spala oleju, więc nie masz się czym martwić. Mamy teraz temperatury rzędu 0 st. C-10 st. a w takich temp. białej pary (nie dymu) jest najwięcej.
PiotrekSL4 - 11-02-2008, 19:28

Hugo napisał/a:
Na pocz±tek wyreguluj zawory.


Tak włsnie pomyslalem ze od tego zaczne. Jednak nigdy tego nie robilem i boje sie zebym czego¶ nie spierniczył. Swoja drog± Hugo, Ty juz pewnie to robiles wiec jakbys mial jakies wskazowki dla mnie to prosze o wiadomosc na PW. Na stronie Krzyzaka jest regulacja zaowrow z tym ze w silniku 8 zaworowym. Juz gdzies kiedys zaczepialem o ten temat, bede go musial odgrzebać.

Hugo napisał/a:
O ile dobrze pamiętam Twoje auto nie spala oleju


Dobra pamiec Hugo. :shock:
Wlasnie oleju nie bierze, na zimnym silniku po odkreceniu korka na chlodnicy nie babelkuje, plyu w zbiorniczku wyrownawczym jest tyle co zawsze. Zauwazylem tez ze po przelaczeniu na benzyne jakby kopcil troche mniej, ale to moze byc tylko zludzenie.

Wiec najpierw zaworki, a pozniej profilaktyczna wizyta u gazownika niech sprawdzi co moze byc nie tak.

Hugo - 11-02-2008, 19:41

PiotrekSL4 napisał/a:
Ty juz pewnie to robiles wiec jakbys mial jakies wskazowki dla mnie to prosze o wiadomosc
Nigdy nie robiłem tego sam więc nie będę się m±drował :wink: .
PiotrekSL4 napisał/a:
Zauwazylem tez ze po przelaczeniu na benzyne jakby kopcil troche mniej, ale to moze byc tylko zludzenie
Na LPG może faktycznie puszczać więcej pary (nie kopcić!).
Anonymous - 13-02-2008, 15:24
Temat postu: arpopo`s dymienia
Mam pytanko małe. Mój colt wci±ga oprócz oleju, jeszcze płyn z chłodnicy. Obstawiam, że uszczelka pod głowic± do wymiany i uszczelniacze zaworów, ale mówicie, że jak na zimnym silniku lec± b±ble spod korka przy chłodnicy to uszczelka walnieta. A co jesli wci±ga płyn a b±ble nie lec± ? Może to byc wina termostatu albo czegos innego niz uszczelka ?


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group