To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[92-96]Colt CA0 - [CA1A 1.3] Lampka kontroli silnika

Anonymous - 09-09-2007, 14:03
Temat postu: [CA1A 1.3] Lampka kontroli silnika
Witam
Od niedawna mam Colta 1.3 96r. Dosyć często włącza mi sie lampka kontroli silnika ale silnik działa sprawnie nie dławi zbiera sie ładnie. pierwszym razem był to przepalony bezpiecznik później podejrzewam ze jakiś przewód zachlapany woda ( sygnał pojawił sie zaraz po przejechaniu przez kałuże) ale ostatnio jest w miarę sucho. A sygnał znowu sie pojawił do tego licznik dziennego przebiegu pokazywał 204 kilometry po przejechaniu zaledwie 7
za każdym razem po zdjęciu kabli z akumulatora sygnał znika

Anonymous - 09-09-2007, 14:24

masz błędy w kompuetrze, coś jest nie tak ustawione lub uszkodzone
Anonymous - 09-09-2007, 20:59

Czytałem artykuł http://www.mitsubishi-gra...ighlight=ecu-pc
jednak nie mogę zlokalizować u siebie tego złącza.
U mnie wygląda to tak

Za to mam takie złącze może ktoś poradzić jak mam sie podpiąć ????

Anonymous - 09-09-2007, 22:16

zapytaj kolegów z coltmanii, nie bardzo się orientuję już w CAO
Anonymous - 09-09-2007, 22:40

Odłącz klemę minus z akumulatora na kilka minut, następni podłącz i zapal silnik . Zostaw na wolnych do włączenia wentylatora i zobacz co będzie dalej, pozdr.
Anonymous - 09-09-2007, 22:54

jak będzie sie palił check engine napewno coś jest zepsute lub źle wyregulowane
Anonymous - 10-09-2007, 12:12

Zrobiłem jak napisane wyżej
miałem małe problemy z odpaleniem (czasem sie to mi zdarza po nocy gdy długo stoi) wentylator sie załączył all oki.
dziś sie mu bardziej przyjże i poszukam tego złącza dokładniej
gdyby jednak ktoś wiedział jak podpiąć sie pod to drugie proszę o pomoc


P.s.
mam cos takiego chyba to jest to ale byla podpieta tam jakas wtyczka z jednym kablem





Sry za kiepskie foto postaram sie zamienic lepszym

Anonymous - 10-09-2007, 15:17

to pierwsze zdjęcie to złącze diagnostyczne, taki mi się wydaje kiepskie zdjęcie
Anonymous - 11-09-2007, 18:48

poprawione foto



ale w srodku jest wtyczka z jednym kabelkiem


Anonymous - 11-09-2007, 21:01

to nie jest złącze diagnostyczne.

jak schylisz się od strony kierowcy i masz puszkę bezpieczników po prawej stronie jest czarna wtyczka przymocowana do puszki. Jest 2x4 piny. I to jest złącze digonostyczne. Nie podłączałem jeszcze "jajka" pod palma ale trzeba kiedyś spróbować.

Identyczne złącze jest do 92 i palm z mmcd hula na ecu jak nie wiem co. Widać wszystko (pracę czujników, błędy itp.) ;)

Anonymous - 11-09-2007, 23:05

nie mam tam tej wtyczki wtyczka z ostatniego postu jest w tym miejscu zaznaczona na tym zdjeciu



po lewej od kierowcy zaraz pod kierownica mam taka wtyczke czarna ale nie znam oznaczen wiec nie wiem jak podlaczyc


Anonymous - 12-09-2007, 11:48

Ta czarna wtyczka to jest właśnie złącze diagnostyczne, u mnie ona jest po prawej strony patrząc na kierownice. Żeby sprawdzić błędy, przy wyłączonej stacyjce zwierasz pin pierwszy do masy, włączasz stacyjkę i odczytujesz ze wskazań kontrolki check engine. Wszystko jest opisane w instrukcji serwisowej, która jest w dziale download. Ja tak robiłem i jest to dobra metoda na poznanie błędów.
Anonymous - 12-09-2007, 18:40

a czy ktoś wie które złącza sa odpowiednikami złącza diagnostycznego ????
Anonymous - 12-09-2007, 18:52

Tzn. ???
Anonymous - 12-09-2007, 19:06

kable przeznaczone


do tej wtyczki


tak abym mogl podlaczyc colcika i palm albo PC



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group