Eclipse - Techniczne - [1G] zdechł...:/
Anonymous - 11-09-2007, 01:54 Temat postu: [1G] zdechł...:/ więc tak... pare dni temu zdechł mi pomiar ilości paliwa. tankowałem wedle wyliczeń z licznika i przeliczeń spalania ale... heh dziś skończyło mi się paliwo. zgasł na trasie. Tzn dziwnie to wyglądało gdyż gasł przy niskich obrotach po czym odpalał jechał znów na dobrej mocy kawałek i znów gasł aż sałkowicie skonczyla sie moc (silnik chodził ale po nacisnieciu gazu nic sie nie działo). zostawiłem sięc misia na poboczu podskoczyłem na stacje z butlą i przytankowałem 2L by nim te 500m na stacje sie doczłapać. nie dało to efektów. włączyłem silnik chodził 2-3s i gasł. podczas tego rozruchu nawet wcisniecie gazu nie dawalo zadnych efektów. tak jak bym wogole go nie używał. wiec z tąd pytanie... co może być przyczyną ?
jak to na miejscu zreperować bądź co mogło paść ?
z góry dziękuje za odpowiedź...
Anonymous - 11-09-2007, 13:20
stary zatankuj auto do pełna i będzie po problemie.
Jeżeli nie pomoże zatarłeś pompę paliwa i do wymiany. Pompa jest smarowana benzyną i jak wyjeździłeś ją na maksa i tak kręciłeś auto długo jak piszesz to pewnie jest po niej.
Bartek - 11-09-2007, 14:22
Filtr paliwa do wymiany na 100% - pamiętaj, że Twój misio trochę postał, więc syfilisu w zbiorniku było dużo..... a czarny scenariusz nakreślił Dominik
[ Dodano: 11-09-2007, 14:24 ]
PS. widać Misio nie jest w 100% idiotoodporny
Tomasz82 - 11-09-2007, 14:33
Tylko przy wymianie filtra pamietaj by mocno dokrecic przewody paliwowe
kiedys widzialem jak sie zapalil samochod po mymianie filtra paliwa jeszcze byl na placu w warsztacie
Anonymous - 11-09-2007, 14:52
maleOT a jak filterek paliwa jest zapchany to moze auto miec mula??????? I gdzie ten filtr jest hehe
Anonymous - 11-09-2007, 16:36
Nie może a musi zamulać, w lancu filtr jest schowany pod dużą czarną puszką , czyli filtrem od oparów, dobrze dokręć przewody i wykonaj próbę szczelności, bo może być kiepsko:(
Anonymous - 11-09-2007, 17:24
filterek jest na sciance grodziowej za akumulatorem
LEWY - 11-09-2007, 19:36
no faktycznie dwa litry to moze dno baku zakryly,
ale przecież nie ma wskaznika i tankowal z wyliczen km, wiec miejcie litosc kazdemu moze sie zdażyc oby raz.
pozdro
saphire - 11-09-2007, 21:00
Tak się kończy jazda na wskazania kompa - zawsze powtarzam że to tylko przewidywania pi razy drzwi i jak wskazówka spada w pobliże zera to nawet jak do rezerwy daleko tankowac i tyle. Zamiast jeździć na oparach zalać do pełna i dolewać na full jak tylko spadnie o 1/4 baku. I nie będzie problemów.
Anonymous - 11-09-2007, 21:41
Każdy leje tyle paliwa ile może, i nie uważam aby przez to ktoś był burakiem lub nie!
Jednak każdy z nas umie chyba liczyć i wie ile mniej więcej może kosztować eksploatacja danego autka, także panowie, mierzmy siły na zamiary:)
Co powiecie na to, że ludzie montują gaz do silnika 4G13, bo szukają oszczędności oczywiście pozornych, ale też nie można nazwać ich burakami, każdy robi co lubi, nawet jeśli nie ma to racjonalnego wytłumaczenia.
[ Dodano: 11-09-2007, 21:44 ]
ps, a ja się cieszę ciszą w pracy zawieszenia:), wymieniłem końcówki 555 i jest malina, normalnie inna jazda.
Anonymous - 11-09-2007, 22:31
heh idąc za waszymi radami zalałem misia ile dąło baniakiem rade (10L) odpaliłem, pochodził chwile dławiąc się i zaskoczył... zrobiłem od tej chwili ok 50KM i wszystko gra...
jutro tylko na naprawe licznika trza podskoczyć by więcej taka sytuacja nie miała miejsca no i przy okazji filtr paliwa wymienić.
dzięki wszystkim za porade:)
Bartku... ten samochód jest jednak w 100% idioto odporny:P
Hubeeert - 11-09-2007, 22:38
Prosty, możliwe więc, że chodził na zasyfionych resztkach z dna zbiornika.
Pomyśl o jego przepłukaniu i całego układu przed wymianą filtra.
Pozdrawiam
Tomasz82 - 13-09-2007, 01:39
I po tych zabiegach uzyj jakiegos srodka do oczysczenia ukladu paliwowego np.STP chyba tak to sie pisze
Anonymous - 13-09-2007, 14:26
Tomasz82 napisał/a: | np.STP chyba tak to sie pisze |
lepszy jest Xeramic do czyszczenia układu paliwowego - dostępny prawie na każdym Orlenie
|
|
|