To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Eclipse - Techniczne - eclipse pali na 2 gary

Anonymous - 11-09-2007, 21:39
Temat postu: eclipse pali na 2 gary
cze wszystkim potrzebuje waszej porady poniewaz tydz temu kupilem mitsu eclipse 2.0 dohc turbo auto jezdzilo pieknie kilka dni i nagle zaczelo chodzic na 2 gary .i najprosciej jest wjechac do warsztatu podpiac auto do kompa i wiadomo oco chodzi lecz moj problem na dzien dziszejszy jest jedynie materialny poniewaz splukalem sie na to wlasnie auto i niestac mnie narazie na warsztaty .silnik jest ok w 100% cewka zaplonow tez poniewaz wziolem od drugiego sprawnego auta i podpiolem zeby sprawdzic czy to cewka ale nadal niema iskry na 2 swiecach czyli uznalem ze to nie cewka .pomozcie bo bede zawiedziony marka mitsubischi moze to jakies rozdzielacze itp please help new user japan cars
Anonymous - 11-09-2007, 22:00

ciekawe czemu zacząłes od cewki a nie od świec i przewodów???????????
Anonymous - 11-09-2007, 22:17

wojtasek5 napisał/a:
ciekawe czemu zacząłes od cewki a nie od świec i przewodów ???????????
zaczolem od cewki poniewaz nie prosil bym o tak blachy powod jak swiece i kable te od razu sprawdzilem znam sie troche na autach i to jest cos bardziej dla zawansowanych poprostu wszystko co moglem sprawdzic i przeczyscic uczynilem
Bartek - 11-09-2007, 22:42

Możliwe przyczyny (w kolejności od najbardziej prawdopodobnej):
- (jeżeli to 1g) komputer wtrysku
- "moduł" zapłonowy, czyli tranzystor mocy sterujący cewkami
- czujnik położenia wałka rozrządu

Anonymous - 12-09-2007, 17:59

wydaje mi się iż komp na 1000%. Wyślij go do Bartka, napewno naprawi pod warunkiem że nie poszedł procesor. Ale jak jest iskra to musi być raczej cały tylko elektrolit z kondensatorów zżarł jakąś ścieżkę ;)
Anonymous - 15-10-2007, 23:10

czy wersja z kompem i przepalonymi ścieżkami tez jest bolączką w 2G 420A ?
Anonymous - 19-10-2007, 23:00

Ja mialem to samo - cewki kable swiece tranzystor i komp dobry a pali tylko na 2 gary. po tygodniu okazalo sie ze sa 2 czujniki - polozenia walu i walka rozrzadu i ten drugi sie sypnal. nawet jak w boshu podpieli pod kompa to nie znalazlo poprawnie i kosztowalo mnie to kupe kasy :/
Anonymous - 20-10-2007, 10:10

mlodygst, mam nadzieję że poopowiadasz o tym również 8 listopada ;)
Anonymous - 21-10-2007, 22:28

alez oczywiscie gdzie i o której??
Anonymous - 22-10-2007, 17:45

mlodygst, ty masz 420A? ile dałeś za czujnik? gdzie go kupiłeś? tez mam lipe i tez niewiem z czym... Prawdopodobnie to ten czujnik padł...
kiepuczi - 22-10-2007, 18:00

ja mam takie czujnik
Anonymous - 22-10-2007, 22:35

mlodygst napisał/a:
alez oczywiscie gdzie i o której??

http://www.mitsubishi-gra...pic.php?t=17293

Anonymous - 23-10-2007, 17:06

mlodygst jak sam nick mowi ma GST czyli 4g63t
Anonymous - 24-10-2007, 08:43

GOLDI, a'propos młodego, przypomniał mi się cytat z filmu PSY.
"Nazywam sie major Bień i mam stopień majora" :mrgreen:

Anonymous - 25-10-2007, 17:02

hehe właśnie jestem młody gst i jestem młody jeżdżę GST :P a za czujnik dałem 400 chyba w japaneze gorzej i drożej bylo dojść do tego... ale to nie ten silnik wiec czujnik tez...


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group