Forum Dla Pań - kobieta - kierowca i kobieta - pasażer 

Aga - 12-09-2007, 13:25 Temat postu: kobieta - kierowca i kobieta - pasażer dwie sprawy:

1. czy Was też trafia szlak, gdy słyszycie określenie "baba za kierownicą..."  wypowiadane w sposób lekceważący i oczywiście często w sytuacjach, gdy wina leży ewidentnie po stronie faceta? ja uważam się za dobrego kierowcę, a przynajmniej jeżdżącego łagodnie ale zdecydowanie (takie opinie słyszę od znajomych)

natomiast na drodze często spotykam panów, jeżdżących niepewnie i chaotycznie (gaz-hamulec, gaz-hamulec)

bardzo nie lubię tego typu jazdy

jak Wy jeździcie?

2.   i odwrotnie: kobieta pasażer

czy macie zapędy do pouczania faceta za kierownicą?

ja szczerze mówiąc, nie potrafię się odprężyć jako pasażer, gdyż wciąż zerkam na drogę, jak bym sama prowadziła i nie potrafię w pełni zaufać kierowcy (a już na pewno nie mojemu mężowi   )

co Wy kobietki na to?
												 czarna - 12-09-2007, 16:18
  1. sama nie jestem kierowcą bo nie mam prawa jazdy węc to określenie narazie mnie nie dotyczy, ale faktycznie nie jest to miłe określenie.

2. ale za to jako "pasażer-doradca" jestem świetna (Cezar może potwierdzić) zawsze mam coś do powiedzenia i zawsze go pouczam jak powinien jeździć, co teraz powinien zrobić itd     a już napewno z jaką prędkością powinien jechać   
												 saphire - 12-09-2007, 17:42
  czarna - i nie wysadza Cię z auta za to?     Moja żonka raz już za to szła do domu piechotą i od tego czasu nie dogaduje - tym bardziej że nawet prawa jazdy nie ma więc jak każdy pasażer ma się zająć podziwianiem widoków    - grunt że poskutkowało i od paru lat jest wyluzowana    no może oprócz momentów gdy jedziemy z kumplem na UKF-kach w nocy krętą drogą pod górę wyprzedzając na zakrętach po 10 tirów na raz...     (NO OFFENCE - UKF'ki były w użyciu więc zagrożenia nie było)
												 czarna - 12-09-2007, 18:52