To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Carisma - Techniczne - [Cari 1.8] sciaganie podczas hamowania

kris80 - 13-09-2007, 21:10
Temat postu: [Cari 1.8] sciaganie podczas hamowania
witam mam pytanko
podczas hamowania sciąga mniew lewo, nie wiem co jest, niedawno wymieniałem klocki i szlifowałem tarcze
raczej sa proste

maxwell61 - 13-09-2007, 21:45

masz to samo co ja mam teraz... z tym że u mnie bez hamowania leci w lewo...ponoć wina klocków - trzeba je dotrzeć...co do ciebie... to czy dobrze odpowietrzyles hamulce?... no i daj im sie troche dotrzeć...czasami głupie niedopompowanie koła duzo daje...pozdrawiam
kris80 - 13-09-2007, 22:37

no mam nadzieje ze jest tak jak mówisz jutro zajrze do klocków i zobacze co jest z nimi
maxwell61 - 13-09-2007, 23:14

kolejna sprawa to jest właśnie toczenie tarcz...jak gość sknoci to już nic nie pomoże... podnieś koło i zakręć nim...jesli hula ok to raczej nie ma sie czym przejmować...mozliwe że to własnie owe klocki i tarcze musze sie dopasowac...ale jesli zmienialeś w miedzyczasie sworzen, amorki itp. a nie ustawiales zbieznosci to ino chyżo do mechanika i to zrobic...pozdrawiam
Anonymous - 02-10-2007, 20:41

wymienic plyn hamulcowy i dobrze odpowietrzyc
Anonymous - 04-10-2007, 15:36

Witam
Ważną sprawa jest maraka klocków, jeśli klocki sa "tanie" i niezbyt pasują w prowadniach od wpływem temperatury mogą się blokować w prowdnicach. Jesli jedna strona blokuje się bardzie wtewdy na pewno będzie ściągać. Jeszcze może być kwestia zapieczonych cylinderów, jedne dociskają bardziej klocki inne mniej i efekt kest podobny.
Pozdrawiam

maxwell61 - 04-10-2007, 16:23

[ Dodano: 04-10-2007, 16:24 ]
paleoas napisał/a:
Jesli jedna strona blokuje się bardzie wtedy na pewno będzie ściągać.
wtedy koło bedzie się grzało :D
paleoas napisał/a:
Jeszcze może być kwestia zapieczonych cylinderów, jedne dociskają bardziej klocki inne mniej i efekt kest podobny
wówczas też może się grzać :D
Anonymous - 05-10-2007, 15:08

maxwell61 napisał/a:
wówczas też może się grzać

Pamietaj że jak zapieczony cylonderek uniemożliwi dochamowanie koło to ono sie tlko nie zatrzyma (nie mam mowy o grzaniu). Jedna stona będzia miała normalna siłe hamowania a druga nie.

maxwell61 - 05-10-2007, 15:44

paleoas napisał/a:
Pamietaj że jak zapieczony cylonderek uniemożliwi dochamowanie koło to ono sie tlko nie zatrzyma (nie mam mowy o grzaniu). Jedna stona będzia miała normalna siłe hamowania a druga nie.
zgadza sie :D pod warunkiem że w ogóle sie nie wysuwa aniżeli ma się nie cofać :biggrin:
Anonymous - 06-10-2007, 16:32

Jest jeszce jedna sprawa. Może się dażych że pompa niedomaga. Ale nie bardzo wiem jak wygląda podział sekcji w Cariśmie. I ważne czy hamulce z ABS-em.

maxwell61 napisał/a:
no i daj im sie troche dotrzeć


kolega kris80 napisał że szlifował (przetaczał tarcze) po takim zabiegu gdy zakładamy nowe klocki to nie ma koniczności docierania ich. Taka sytuacja najczęściej wystęuje jak zmnieniamy same kloacki i zostawiamy stare tarcze. Wtedy żeczywiście klocki musza się dopasować do kształtu tarczy

maxwell61 - 06-10-2007, 21:09

paleoas, masz 100% rację :D


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group