To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Eclipse - Techniczne - [1G 90-94] cisnienie w ukladzie chlodniczym... pomocy.

Anonymous - 19-09-2007, 20:37
Temat postu: [1G 90-94] cisnienie w ukladzie chlodniczym... pomocy.
problem polega na tym ze mam cisnienie w ukladfzie chlodniczym. dziwne jest to ze tak jest od dawna i nic sie nie dzieje,wody jest tyle co ma byc i nic nie ubywa ale boje sie ze kiedys cos nie wytrzyma i trzasnie np. chlodnica albo cos. czy to jest normalne czy nie??? jak jest cieply to waz jest twardy,nawet ciezko go jest scisnac,czuc ze jest spore cisnienie w nim. z góry dzieki za pomoc.
Adaho_krak - 19-09-2007, 20:39

Spoko bez obaw, jak się tylko nie grzeje to jest wszystko OK :lol: :mrgreen:
Krzyzak - 19-09-2007, 21:02

zmien korek chlodnicy
chociaz cisnienie w tym ukladzie to nic dziwnego :)

Anonymous - 19-09-2007, 21:43

Maki21, nie bądź rura i nie pękaj :wink: Praw fizyki nie zmienisz, wyższe ciśnienie podnosi temperaturę wrzenia. Czyli jak Adaho napisał "Spoko bez obaw..."
Pozdrawiam

Anonymous - 20-09-2007, 14:36

może także termostat należałoby wymienić.

Ale jeżeli wskazówka stoi lekko przez połową i auto się nie gotuje, nie masz się czym martwi. jest to zamknięty obieg i ma prawo być ciśnienie. Jak jest za dużo płynu to jest wypuszczany do zbiorniczka wyrównawczego, albo jak jest mało to płyn jest z niego pobierany :)

Anonymous - 20-09-2007, 19:44

Wszystko jest ok. Tak ma być, tak jak napisał kolega CONTI64 wyższe ciśnienie podnośi temp. wrzenia.
Anonymous - 20-09-2007, 20:28

Dzięki, Pozdrawiam :wink:
HouseM - 21-09-2007, 11:55

to normalne bo w większości aut (99%) jest układ wysokociśnieniowy.

Przy takich tematach zawsze przypomina mi się temat "pewnego" mitsumaniaka ,który twierdził że wywala sprężynę z korka chłodnicy w każdym swoim aucie bo to powoduje wzrost temperatury wrzenia i mniej auto mu się grzeje :ANAL: :axe:

Anonymous - 21-09-2007, 19:43

oki wielkie dzieki za pomoc. choc kolega tez ma eclipsa i nie ma cisnienia. dlateko tak sie wystraszylem,to ze u niego nie ma cisnienia to powinien sie martwic czy nie,ma nowy korek i dalej ma tak jak mial. to troche dziwne.
HouseM - 22-09-2007, 02:15

jak kolega nie ma ciśnienia to oznacza poważne kłopoty z układem chłodzenia. Poczynając od tej głupiej sprężynki w korku , pompie wody i paru rzeczach po drodze a na padniętej uszczelce pod głowicą kończąc.

PS.Jedynym autem jakie znam i można jeszcze spotkać na polskich drogach które ma "ciśnienie atmosferyczne" w układzie chłodzenia jest Fiat 126p..... :badgrin:

Anonymous - 22-09-2007, 14:19

dokladnie :D ten typ tak ma :D NIE LUBIMY TU UŻYWANIA WYRAZÓW POWSZECHNIE UWAŻANYCH ZA OBELŻYWE W ZWIĄZKU Z CZYM *CENZURA* goraco pod macha i cisnienie w ukladzie to standart:) jak nie grzeje sie to bez obaw :)
Anonymous - 06-10-2007, 16:47

Jak nie ma ciśnienia to pierwsze co trzeba sprawdzic to korek i ewentualnie wymienic na nowy bo to najtansza rzecz ale i najwazniejsza na poczatek bo jak nie bedzie trzymal to plynu ubedzie i poleca inne rzeczy np uszczelka.Korek powinien trzymac cisnienie 0.9
Anonymous - 27-11-2007, 00:01

Ja bym jednak uwazal na to cisnienie. Na moich oczach po wymianie korka od chlodnicy w eclipsie ten gruby waz od termostatu do chlodnicy idacy zmienił sie w balon, a chlodnica delikatnie zwiekszyla swoja pojemnosc... Okazalo sie ze korek mimo iz 0,9 to byl zle zrobiony bo po dokreceniu sprezyna na tyle mocno dociskala ze nie przpuszczala ani grama płynu gdy zaczal sie rozprezac...
Anonymous - 19-03-2010, 23:49

a jak u was z chłodzeniem bo mi bardzo często załączają się wentylatory wkurza to trochę bo od razu obroty spadają i czasem zgaśnie zwłaszcza jak jeszcze przekręcę kierownicą
Kazber - 20-03-2010, 08:22

beben1982 napisał/a:
a jak u was z chłodzeniem bo mi bardzo często załączają się wentylatory wkurza to trochę bo od razu obroty spadają i czasem zgaśnie zwłaszcza jak jeszcze przekręcę kierownicą


ja mam tak samo wygląda że taki urok tych samochodów i z tego co słyszałem od paru osób jest to całkowicie normalne. Co do gaśnięcia to albo krokowy do czyszczenia albo źle ustawione obroty albo krokowy powoli mówi good bye. Jak ruszasz kierownicą to wspomaganie się załącza i wzrasta obciążenie na silniku wtedy krokowy powinien wyrównać, być może masz za nisko ustawione obroty.



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group