[XX-92]Colt C50 i starsze - jakie alusy?
Kampi - 06-04-2006, 11:35 Temat postu: Jakie fele polecacie? Zakładam nowy temat, bo uważam że warto go poruszyć. Przy okazji może ktoś pomoże mi wybrać Pochwalcie się jakie alumki jeżdzą na waszych autach.
Mi już sie znudziły stalowe felig i kołpaczki Jakie są dedykowane felgi aluminoiwe do C50?
Hubeeert - 06-04-2006, 11:37
Takie - 195/60 R14
Anonymous - 06-04-2006, 11:40
Ja mam podobne pytanie, tylo do colta CJ (97rok)
Anonymous - 06-04-2006, 12:02
Jest prosta odpowiedz - jak najwieksze
Od 15" w gore, mniejsze kolka to tylko dla emerytow i tych ktorych dupsko boli gdy wjada na kamyczek
Pozdrawiam
tomusn - 06-04-2006, 14:59
takie 14" od GTi:
albo takie 13":
albo takie 14":
albo (jeszcze dopiszę bo musze iść do domu )
albo takie (z niemieckiego prospektu/katalogu Zubehor)
Anonymous - 06-04-2006, 17:31
No 16 to juz chyba bedzie przesada do colta 1.3... troche dziwny profil opon musialbym wziac, widzialem jak 15stki wygladaja i bylo ok, 16 to chyba juz przesada? Jezdzil ktos na 16 albo ma zdjecia jak to wygladalo?
Anonymous - 09-04-2006, 09:04
Optimum moim zdaniem to 185/60/14 - rozsądny kompromis pomiędzy lansem i użytecznością.
josie - 09-04-2006, 10:36
185/60 R14:
Na to czerwone proszę nie patrzeć
Anonymous - 13-04-2006, 21:44
josie napisał/a: | 185/60 R14:
Obrazek
Na to czerwone proszę nie patrzeć |
Bardzo ładny tel turkusowy Colcik.
Ja mam z tej samej serii ale czerwony :/
Pozdro
Bartti
Anonymous - 14-04-2006, 20:28
Temat juz przerabiany jakis czas temu.
Tak juz zostalo: ENZO CUP 14" 4x114,3 ET38 na oponach YOKOHAMA S306 175/65. Calkowity koszt 1380zl a w tym:
- 700 felgi (uzywane) z przesylka,
- 560 opony (nowe) z przesylka (przesylka gratis, kupowalem tu ),
- 120 nakretki (nowe) zwykle i zabezpieczajace z przesylka.
Efekt koncowy:
[ Added: 14-04-2006, 19:34 ]
Aha! I najwazniejsze! Autko sprawia wrazenie ciezszego jak bylo na 155R13. Najwieksze jakie widzialem w C50 to 17" - lekka przesada.
Koton - 19-04-2006, 22:47
WG mnie 195/60/14 to maximum no chyba że tam gdzie jeździsz nie ma dziur a zwłaszcza kolein. Problem kolein w zasadzie znika po przejściu na 185/60/14 ale jest odczuwalna strata na przyczepności. No chyba że opcja LANS - jak największe.
W tym temacie było też coś na forum mitsubishiklub więc tam wyszukaj.
W poście Tomusna wg mnie najładniejsze są trzecie od góry i z numerkami 1 i 4
Nie żebym podpuszczał , ale nie widziałem jeszcze colta na 17-kach.
Anonymous - 20-04-2006, 08:05
Koton napisał/a: | Nie żebym podpuszczał , ale nie widziałem jeszcze colta na 17-kach. |
No to malo jeszcze widziales
Pozdrawiam
ROMEL - 20-04-2006, 13:57
felgi - EBS - przestrojone na RALLY ART - 15"
oponki - NOKIAN NRVi - 195-55-15...
Idzie wytrzymać dokładając do tego dość mocno sztywne zawieszenie...
A dziury... niestety trzeba omijać....
Pozdro
Koton - 20-04-2006, 19:53
cimon102 napisał/a: | Koton napisał/a: | Nie żebym podpuszczał , ale nie widziałem jeszcze colta na 17-kach. |
No to malo jeszcze widziales
Pozdrawiam |
Aż tak mało to nie ale nikt mi nie wmówi że codziennie widzi colta na 17-kach albo na 16-kach.Na 15-kach taaak buja się tego bądź ile...(tylko się 15-kowcy nie obraźcie )
A jeszcze w temacie duża felga= dużo lepszy wygląd
Ale również...
duża felga=duży spadek komfortu w przypadku przeskoczenia z 14 na 16
duża felga= niższy profil opony i lepsze trzymanie na zakrętach
duża felga=niski profil i łatwiejsze uszkodzenie opony z boku(krawężniki)
duża felga= duża opona=wyższa cena
Więcej zależności nie pamiętam
pozdr.
Krzyzak - 20-04-2006, 20:27
Koton napisał/a: | A jeszcze w temacie duża felga= dużo lepszy wygląd |
Moim zdaniem nie zawsze - mi się podoba, jak widać oponę. Jak chcesz mieć ideał, to kup sobie lokomotywę - tam jest sama felga.
|
|
|