To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[92-96]Colt CA0 - [CA1A 1.3] Czujnik knock

polls - 23-09-2007, 12:49
Temat postu: [CA1A 1.3] Czujnik knock
Witam wie ktoś gdzie w miśku CAO 1.3 znajduje się czujnik spalania stukowego? Za chiny nie mogę znaleźć w pdf

Potrzebuję go sprawdzić (jest jakaś metoda na kontrolę?)

Mój odczyt z MMCd jak widać knock na stałym poziomie



Anonymous - 23-09-2007, 12:54

W 4G13 brak tego czujnika.
polls - 23-09-2007, 13:25

Czyli mam rozumieć że wszystko jest ok i kąt wyprzedzenia na poziomie 35 jest ok
Krzyzak - 24-09-2007, 18:27

przy przyspieszaniu 35 jest jak najbardziej OK
na pewno nie ma knocka w 4G13 Grzesiu?
ew. - gdyby byl - to jest zazwyczaj pod kolektorem ssacym

tomusn - 24-09-2007, 20:53

Krzyzak napisał/a:
przy przyspieszaniu 35 jest jak najbardziej OK
na przyspieszanie mi to raczej nie wygląda, a na gazowanie na postoju,
niemniej jednak wolałbym widzieć 0 zamiast 163. jeżeli podczas jednostajnej jazdy (90km/h) masz około 42-43 to ok. a na wolnych musi być około 20-22 bodajże.

polls - 24-09-2007, 22:21

tomusn napisał/a:
na przyspieszanie mi to raczej nie wygląda, a na gazowanie na postoju,

Dokładnie tak jak piszesz pomiar na postoju (pc), nie miałem dostępu do palma ani lapka.
tomusn napisał/a:
niemniej jednak wolałbym widzieć 0 zamiast 163

Ja też bym wolał ale skoro w 4g13 brak czujnika to wymysł ECU brany z kosmosu,
tomusn napisał/a:
a na wolnych musi być około 20-22 bodajże.

Na wolnych obrotach przy RPM 750 mam w granicach 19-22 wiec chyba jest ok

Krzyzak - 25-09-2007, 16:10

wyprzedzenie na wolnych (silnik cieply) powinno byc w granicach 15 (zaleznie jeszcze jak sie ustawi w sofcie bazowe) a przy depnieciu 30-45 to spokojnie wychodzi
i mialem na mysli depniecie gazu (niewazne czy postoj czy jazda) - czepiacie sie slowek :P

Anonymous - 25-09-2007, 16:27

knock sensor jest pod kolektorem dolotowym wkręcony w blok. Taka duża śruba z kabelkiem. Jest to mikrofon informujący o spalaniu stukowym. Mam taki od 4g67, ale z tego co pamiętam ten czujnik był identyczny w każdym z silników jakich był montowany. Jeżeli go masz czas na zmianę. Dobrze że nie masz takich problemów jak Romel. On ma spalanie stukowe i cofa mu się zapłon. Auto muli. I nie wiemy co jest. Już wszystko podmieniał :(
Bartek - 25-09-2007, 17:54

cy_cek napisał/a:
z tego co pamiętam ten czujnik był identyczny w każdym z silników jakich był montowany.


Nie - po '92 jest mniej czuły mikrofon.....



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group