To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[92-96]Galant E5xA - [E56A 2.4] Kłopoty z zapłonem (pomocy)

Anonymous - 24-09-2007, 16:47
Temat postu: [E56A 2.4] Kłopoty z zapłonem (pomocy)
Mam problem z mitsubishi 2,4 wersja USA. Proszę was o pomoc, wielu mechaników nie dało rady.
Przy enrgicznym wcisnięciu pedału gazu silnik przerywa, następuje zanik iskry (sprawdzone lampą stroboskopową). Miecały miesiąc temu wymieniłem: cewkę zapłonową, płytkę modułu w aparacie , kopułkę, palec rozdzielacza i kondensator.
Komputer wyresetowany i restartowany wg. przepisu KRZYZAKA.

Bartek - 24-09-2007, 17:03

Tranzystor mocy wymieniony? Kable do cewki sprawdzone? Główny przekaźnik sprawdzony? Jaki jest skład mieszanki (może po prostu zalewa w trupa świece i stąd problemy z iskrą)?
Anonymous - 24-09-2007, 18:08

Wszystko sprawdzone i sprawne poza tranzystorem mocy bo przyznam sie ze nie wiem co to jest i gdzie sie znajduje. Natomiast iskra to nie ginie na swiecach tylko juz z aparatu nie wychodzi.
Bartek - 24-09-2007, 18:17

Tranzystor mocy - zwany niesłusznie modułem zapłonowym, to kosteczka która wzmacnia sygnał z ECU przed podaniem go na cewkę. Jest jeden problem - stroboskop nie miga jak nie ma iskry - jak się świeca zaleje, to zanika na niej iskra i lampa nie błyska - walczyłem z takim przypadkiem. Wtedy było winne lewe powietrze w dolocie
Anonymous - 24-09-2007, 18:48

Jezeli chodzi o ten tranzystor to nie koiarze o ktora kosteczke chodzi natomiast co do reszty to dzisiai umylem przepustnice i przy okazji wymienilem uszczelke pomiedzy kolektorem a obudowa przeoustnicy.Jutro jeszcze wymienie swiece i sie odezwe. Narazie serdeczne dzieki i czekam dalsze uwagi.Moze kiedys bede mogl sie zrewanrzowac
Anonymous - 24-09-2007, 19:58

Mam mnóstwo pdf-ów ale muszę zapytać się admina jak je doklejać do wiadomości.
Hubeeert - 24-09-2007, 20:30

ptwardy napisał/a:
Mam mnóstwo pdf-ów ale muszę zapytać się admina jak je doklejać do wiadomości.


1. Nie ma możliwości doklejania plików do wiadomości
2. Dlatego jest dział Downloads i użytkownik wichura1. Skontaktuj się z nim a on to wgra na serwer i udostepni wszystkim.

Pozdrawiam

Anonymous - 25-09-2007, 16:09

Do Bartka . Wymienilem swiece,sprawdzilem co tylko bylo w mojej mocy (jestem kierowca zawodowym 42lata)i nic nie pomaga.Iskra nadal ginie przy raptownym otwarciu przepustnicy.Sprawdzilem starym sposobem ,sprawna swiece polozylem na silniku i podlaczylem przypadkowy przewod z wkreconej swiecy, efekt ten sam, zanik iskry po odpaleniu i dodaniu gazu.Prosze pomozcie. Mechanicy w Belchatowie rozkladaja rece,ja tez a holowac dalej go nie moge bo jest to automat.
Frost - 25-09-2007, 17:33

Na juto postaram się dowiedzieć od 2-ch kolesi co może sie dziać, jeden to spec od Mitsu a drugi od elektorniki.
Pozdro

Anonymous - 25-09-2007, 19:12

Bartek, cze mozesz mi pomoc BO podobno jestes szpecem od silniczkow krokowych
Hubeeert - 25-09-2007, 20:25

emeryt napisał/a:
zanik iskry po odpaleniu i dodaniu gazu.
Wydaje mi się, że takie efekty może dawać słaba masa.
Anonymous - 25-09-2007, 22:12

Podlaczylem dodatkowa i nic nie pomoglo

[ Dodano: 26-09-2007, 15:41 ]
Do Bartka. Jeszcze w sprawie tego tranzystora mocy. Powiedz kolego czy jest to ta kostka ktora ma dwa wejscia z gory a trzy wyjscia i jest podlaczona do cewki zaplonowei jesli tak to czy jest mozliwosc ja kupic. Prosze tez o jakis adres lub nr. telefonu do sklepu z czesciami.



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group