Eclipse - Ogólne - potrzebny tłok do eclipse
Anonymous - 24-09-2007, 17:32 Temat postu: potrzebny tłok do eclipse Witam wszystkich mitsumaniaków i zwracam sie do was z prośba o pomoc.potrzebuje do swojego miska(1G 1992r GS 4G63) tłok na którym jest kod 63DM. szukam juz od kilku dni i nie moge znależc takiego tłoka jezeli już to 63D lub 63D10 a one są inne.prosze o pomoc
jakieś namiary kto by takie coś miał. Mój nr gg5209792
Bartek - 24-09-2007, 18:12
Współczuję - cholernie nietypowe tłoki (przejściówka między 6-bolt a 7-bolt)
Wiem kto takie tłoki ma 4, ale nie sądzę, żeby się chciał szybko ich pozbywać :
Anonymous - 24-09-2007, 18:27
no to mam pecha.nie wiem już co mam robić. pozostaje mi chyba serwis jedynie ale wolałbym dorwać jakąs uzywke bo mój misiek ma przejechane ponad 230tyś a nowy się przyjmie bez problemów
Anonymous - 24-09-2007, 22:03
Bartek napisał/a: | Wiem kto takie tłoki ma 4, ale nie sądzę, żeby się chciał szybko ich pozbywać : |
Ja mam takowe tłoki w swoim silniku, który miał zrobioną chirurginczą kapitalkę przez Bartka. Bardzo dziwny silnik, przejściówka między z 6 bolt na 7 bolt. Bardzo cieżko znaleźć do niego części. Bardzo POŻĄDNYCH pierścieni Bartek szukał coś około miesiąca. Ale się udało. Bo CTI to mój silnik zjadł w 6000 km.
Spróbuj Hipol, Intercars, Japaneze, Kiepuczi, jakieś sklepy typu Azja Auto może gdzieś leży na półce niepotrzebny. Jak coś mam 3 oryginalne tłoki stan super od 1,8 GTI kod silnika 4g67
P.S. Zdjęcie jest nawet mojego silnika. Z oryginalną uszczelką Mitsubishi. TYLKO taką zakładajcie do 4g63 DOHC. Raz mi już wypluło...
Anonymous - 24-09-2007, 23:25
cy_cek napisał/a: | zejściówka między z 6 bolt na 7 bol | to tak z ciekawosci zapytam w tej "przejsciowce" :>? to na ile srob jest w koncu przykrecone kolo zamachowe:>? i czy ten silnik ma jakies dodatkowe oznaczenia? czym sie wiecej rozni od 6 bolta? bardziej mu w strone 6 czy 7?
Bartek - 24-09-2007, 23:40
Bardziej 6. Konstrukcyjnie jest w 99% 6-bolt - zapłon, głowica, napinacz rozrządu, płyta czołowa silnika, płyta tylna silnika, pierścienie kompresyjne, miska olejowa....
różnice:
szeroka panewka korbowa, płytki kanał olejowy w tłokach
Anonymous - 25-09-2007, 18:08
no nic innego mi nie pozostaje jak szukanie. dzieki za pomoc. hehe jak to dobrze mieć taką rodzinke...
e-gen - 26-09-2007, 01:51
Bartek napisał/a: |
szeroka panewka korbowa, płytki kanał olejowy w tłokach |
czyli jest podatny na problem 7-boltowca
Anonymous - 26-09-2007, 09:25
e-gen napisał/a: | czyli jest podatny na problem 7-boltowca |
nie mam żadnych problemów
Sz@kal - 26-09-2007, 20:14
e-gen napisał/a: | problem 7-boltowca |
Czyli Crankwalk?
Tomasz82 - 30-09-2007, 20:04
Chyba moge ci pomoc z tym tłokiem odezwij sie do mnie na gg 6332028.
jesli nie znalazłeś go jeszcze
Anonymous - 18-11-2008, 14:48
A co sądzicie o japońskiej produkcji tłokach i pierścionkach firmy NPR (Nippon Piston Ring Co Ltd.)??? Ktoś je zakładał do swojego Mitsubishi?
LG
Anonymous - 18-11-2008, 20:25
nippon robi dla mitsu tloki
Anonymous - 19-11-2008, 09:55
Założę nowy wątek z przygodą z czarnuchem... Tłoki są mi potrzebne
Anonymous - 24-11-2008, 21:46
hej.ja po długich poszukiwaniach tego nietypowego tłoka zostałem zmuszony do załozenia nowego kompletu tłoków i pierścieni. tamte miały inny kształ denka i pewnie stopień sprężania był inny a jednego nie darady było wymienić na ten klasyczny bo by mi korbe ukręciło...minął już ponad rok od remontu a ecli śmiga jak szalona na nowym komplecie tłoków i pierścien właśnie tej ze firmy NPR. do dziś nurtują mnie jednak pytania co chcieli inzynierowie tych silników zmienić , co chcieli osiągnąć wprowadzając te zmiany... z checią przedyskutował bym ten temat z jednym z nich...
pewwnie w 1992 roku pracowali juz nad jednostką GDI i być może testowali te tłoki z tym denkiem do tych jednostek ale to tylko moje domysły pozdro (6 bolt górą)
|
|
|