To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Forum ogólne - Turbina w GDI

young - 01-02-2006, 16:19
Temat postu: Turbina w GDI
Pytanko czysto teoretyczne.

Co myślicie o zamontowaniu turbiny do 1.8 GDI ?

Chcąc zwiększyć moc o 30%, co trzeba jeszcze dodać czy wymienić ?
Jak zachowa się automatyczna skrzynia, układ wydechowy i w ogólę, czy gra warta świeczki ?

I jakie koszta takiego kompletnego tuningu (turbina, komputer i wszystko inne) ?

Hubeeert - 01-02-2006, 16:27

Turbo da się założyć do wszystkiego - nawet do silnika od kosiarki do trawy. Pytanie czy ma takie połączenie jakikolwiek sens :?: Otóż nie. Podobnie jak u Ciebie. GDI sie do tego celu nie nadaje.


Zwiększając moc o 30% zwiększysz też w dolnym zakresie moment obrotowy. Da to efekty w postaci:
1. Pozrywane poduszki pod silnikiem
2. Automat długo nie pozyje
itd itd.

Jak chcesz uturbiać to nie ten silnik i koszty szacuj na 10000+

Anonymous - 01-02-2006, 16:40

hubeert dobrze gada z poduszkami - jak mi zaczęło sprzęgło szarpać po tygodniu dolna poduszka silnika była tylko wspomnieniem... a u mnie jest tylko 150 hp..
Matejko - 01-02-2006, 17:04

PromotoR uturbil GDI z tego co sie orientuje bez najmniejszego problemu moc ok. 200PS,
grabowski ma w ofercie uturbienie gdi z czego daje ok 100koni z litra pojemnosci,

chociaz morda ja bym sie zastanowil i poszukal danych nt japonskiego gdi ktore ma 140koni w serii, moze wystarczy komputer przesterowac jakis chip cos teges :D

Hubeeert - 01-02-2006, 17:06

Matejko napisał/a:
grabowski

Firma GMS upadła.

PromotoR - no comment. Polecam szukajkę na sr.pl - zaowocuje długą listą fuck-up'ów.
Na dodatek automat... Jakiej jest produkcji?

Anonymous - 01-02-2006, 17:18

jakbym miał jechać do kogoś żeby mi z autem robił, to wybrałbym godulę... gość jest naprawdę dobry.
Matejko - 01-02-2006, 17:33

Hubeeert napisał/a:
Matejko napisał/a:
grabowski

Firma GMS upadła.

PromotoR - no comment. Polecam szukajkę na sr.pl - zaowocuje długą listą fuck-up'ów.
Na dodatek automat... Jakiej jest produkcji?


upadla nie upadla faktem jest ze przerobka jest mozliwa

a automat to invecsII to nie je japonskie :?: :mrgreen:

luk_szc - 01-02-2006, 17:48

A ja swego czasu jak się interesowałem uturbieniem Cari to dostałem odpowiedź właśnie z PromotoR i to ona :

"Witam,

W Carisma'ie modyfikowanej u nas na turbinie K04 uzyskaliśmy moc 204KM. Potencjał zestawu wynosi 240-250KM. Cena tej modyfikacji to ok 9tys PLN. Nie ma problemu z automatyczną skrzynią biegów.

Pozdrawiam"

Cezar - 01-02-2006, 20:38

a wlasnie jak 'europejskiego' 125konnego GDI przerobic na 'japonca' 140km GDI ?
co nalezalo by zrobic zeby to osiagnac ?
zawsze dobre i 15 km wzrostu mocy :D

Chooper - 01-02-2006, 22:22

Cezar napisał/a:
co nalezalo by zrobic zeby to osiagnac ?
zawsze dobre i 15 km wzrostu mocy :D


czxy opłaca sie szuklać kompa za grube pieniądze dla 15 koników ??? wole za to zmienić felgi i kupic dobrą wódę :D

luk_szc - 01-02-2006, 23:12

To już taniej wyjdzie kupić cały motor 140 konny i go prze- swapować .
Cezar - 02-02-2006, 00:05

Chooper napisał/a:
czxy opłaca sie szuklać kompa za grube pieniądze dla 15 koników ??? wole za to zmienić felgi i kupic dobrą wódę


ok thx za odpowiedz :wink:

wiec chyba przyciemnie szyby to normalnie z 5km przybedzie pod maska :mrgreen:
a no i kupie sobie bluze z napisem RACING + 2km :lol: :wink:

Kofi - 02-02-2006, 00:12

Za 3 tys zl moge zalatwic naklejke na tylna klape GTI dodajaca 30KM. Mysle ze to lepsze rozwiazanie od turbo :)
Cezar - 02-02-2006, 00:17

kofi a dodasz jeszcze naklejke V12 Biturbo ? :wink:
Chooper - 02-02-2006, 01:00

Cezar napisał/a:
Chooper napisał/a:
czxy opłaca sie szuklać kompa za grube pieniądze dla 15 koników ??? wole za to zmienić felgi i kupic dobrą wódę


ok thx za odpowiedz :wink:

wiec chyba przyciemnie szyby to normalnie z 5km przybedzie pod maska :mrgreen:
a no i kupie sobie bluze z napisem RACING + 2km :lol: :wink:


heh zabawne...

sam oceń, czy opłaca sie ładować grube tysiące w 15 km? to już te same grube tysiące lepiej przeznaczyć w turbinę dla chociażby 100 km.
Bo jakbym miał wydać tyle kasy na ECU które doda mi 15 koni nie wiem po co...bo wacka mi to nie powiekszy :mrgreen: ..to wolałbym upiekszyc auto np. felgami i dobrze je opić :D chyba, że faktycznie szukam przyrostu mocy, to wtedy wspomniana wcześniej turbina.byłbym chociaż zadowolony z rezultatu, a po dodaniu tak kosztownych 15 koni, i nie poczuć znaczącej róznicy...:)
nie twierdziłem, że felgi dodadzą mi 15 koni :P



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group