To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Eclipse - Techniczne - [2G 95-99] 420A potrzebny czujnik położenia wałka rozrządu

Anonymous - 27-09-2007, 22:00
Temat postu: [2G 95-99] 420A potrzebny czujnik położenia wałka rozrządu
Witam
Potrzebuje czujnik położenia wałka rozrządu do 2.0 DOHC 420A
Ma może ktoś lub ktoś wie gdzie można dostac takie cusik bo naprawic sie chyba nie da a w sklepach patrzą na to jak na ufo...
Jak ktoś chce zobaczyć jak to wygląda to fote wysle mailem
Z góry dzięki

Anonymous - 04-10-2007, 12:01

Czesc

A co Ci sie dzieje z bryką? To samo co mnie opisane w tym wątku?

http://www.mitsubishi-gra...pic.php?t=11611

Ja swój czujnik wymieniłem i nie mam żadnej poprawy.

pozdro

LG

kiepuczi - 04-10-2007, 18:48

napisz ktory rok produkcji samochodu masz i moge poszujkac ci takiego czujnika. ale to potrwa troche.
Anonymous - 04-10-2007, 19:50

mój problem wygląda inaczej...
Ecli stał przez rok w garażu nie urzywany...
Gdy pojechałem go kupić zapalił odrazu i chodził równo do momętu aż sie zagrzał... wtedy zaczął chodzić na 2 cylindry i po ok 2 minutach znowy wskoczył na 4 cyl i równo chodził.... przejechałem sie nim i zgasiłem silnik... odrazu zapaliłem ponownie znowu na 2 cylindry... i tak mu juz zostało...
Sprawdziłem świece, przewody WN, rozrząd,Ciśnienie w cylindrach, Wlałem nowe paliwo, itp itd... i nic... :( chodzi równo na 4 cylindry tylko wtedy jak odkręce czujnik położenia wałka rozrządu i przekręce go w prawo o ok 15stopni... stąd mój wniosek ze to on jest walnięty...
Dzwoniłem do serwisu mitsu w krakowie i mechanik powiedział ze to nie wina czujnika i powymyślał mi tam pare różnych rzeczy które sprawdziłem i wydaje mi sie ok...

leszek_g, masz jeszcze ten stary czujnik? Może byś mi go podesłał a ja bym sprawdził czy to jest przyczyną... ile dałeś za nowy?

Mam mitsu z 95roku 420A

Anonymous - 05-10-2007, 09:06

Czee

Jesteś pewny, że to tylko ten czujnik przy rozrządzie jest walnięty i że to usprawni silnik? Pamietaj, że w tym silniku są dwa czujniki współpracujące ze sobą: jeden zbiera impulsy z wałka rozrządu drugi z wału korbowego. Podobno wymienia sie je parami, podobno są robione w szopie w Chinach i mają beznadziejną jakość. Boje sie pomyśleć, że w moim jest walnięty ECU. :?

Mam chyba jeszcze ten stry czujnik ale musiłabym poszukać. Pamiętaj, że ja mam Dodge Avenger 96' a nie eclipse. Co prawda to samo serce 420a ale mogą sie lekko różnić. Sprawdzę i dam Ci znać. Nowy kosztował mnie majątek, jakieś niecałe 400pln, od dealera...i co gorsza wymiana nie pomogła wiec stary pewnie był dobry. Troche nie chce sie z nim rozstawać bo duuużo mnie kosztował. Napewno nie przed całkowitą naprawą czarnucha.

Kiepuczi czy masz możliwość przesyłki do Polski takich lekkich drobiazgów w rozsądnych cenach? Czas przesyłki jest dla mnie drugożedną sprawą. Może kiedyś zrobimy deal???

Pozdro

LG

Anonymous - 07-10-2007, 12:13

leszek_g i jak z tym czujnikiem?
Znalazłeś go może?

kiepuczi - 07-10-2007, 19:45

ja moge sciagnac ale nowy
Anonymous - 07-10-2007, 23:46

Dzisiaj zdemontowałem czujnik położenia wału korbowego i okazało sie ze jest pękniety... prawdopodobnie to jest przyczyną żucenia palenia mojego ecli...
A jak przestawiam czujnik położenia wałka rozrządu to tylko daje błedne info dla kompa i dlatego wskakuje na 4 gary...
Mam nadzieję że to ta usterka bo juz mi ręce opadają...
Wielki ukłon dlaleszek_g, za info o tym czujniku bo myślałem ze jest tylko jeden :)


I jeszcze sprawa do kiepuczi,
Za ile byś mi załatwił taki czujnik położenia wału korbowego?
rok eclipse 95 silnik 420A
numer z tego czujnika :

377
47810

i taki mniejszy biały:

0854

Anonymous - 08-10-2007, 08:41

Ciesze sie, że mogłem pomóc.

A tak przy okazji to czy przy niepalącym silniku miałeś iskrę na świecach? Ja nie mam. Daje mi to do myślenia.

Jak bedziesz zamawiał czujnik to zamów go z nową wtyczka bo nowy czujnik bedzie na 99% miał inne wsówki czujnika-zamiast okrągłych płaskie albo na odwrót, nie pamiętam. Tak miałem z moim nowym czujnikiem. Bedziesz musiał przerobić końcówke instalacji, dostęp jest po prostu fantastyczny...

LG

kiepuczi - 08-10-2007, 16:05

czujnik jakies 450
Anonymous - 08-10-2007, 17:59

Iskre mam zeby konia zabił a palic nie chce :-/
saphire - 08-10-2007, 18:39

Cizes napisał/a:
Iskre mam zeby konia zabił a palic nie chce :-/


apropos - konia to zabija już kilkanaście V :badgrin:

To co z tym czujnikiem położenia - wymieniłeś już?

Anonymous - 08-10-2007, 20:25

nie nie wymieniłem jeszcze
Zczytałem błedy ECU i wyszlo mi 12, 35, 55
gdzie to mozna znaleść co to oznacza?
Byćmoże żle odczytałem ale nie było dlugich i krótkich tylko jednakowe mrugnięcia i długie przerwy miedzy nimi... Pierwsze mrugniecia czytałem jako dziesiątki a drugie jako pojedyncze liczby itd.

Anonymous - 09-10-2007, 12:37

Nie wiem jak w Twojej bryce ale w moim czarnuchu kody świetnie sczytuje sie po zatańczeniu kluczykiem w stacyjce. Pewnie sczytałeś je tak samo. Znaczenie kodów dla mojego samochodu to:

12 - means the battery was removed within the last 50 cycles-czyli odłączałeś bateryjkę
35 - Open or shorted condition detected in the radiator fan high or low speed relay circuits czyli brak połączenia lub zwarcie w elektryce wentylatora chłodnicy
55 zawsze na końcu oznacza koniec sczytywania błędów.

Ściąga z kodami:
http://asog.net/content/view/23/25/

Ostatnio wyczytałem w necie, że awaria przekaźnika ASD objawia sie podobnie jak uszkodzenie czujnika położenia-warto go sprawdzić. Jest to drugi od lewej pasażera strony. Pierwszy jest do pompy paliwa. W stanach nowy przekaźnik kosztuje $20+. Nie wiem ile u nas :shock: Uniwersalne Boschowskie 30Amp też będą pasować. Ja jestem na wyjeździe sprawdze swojego za dwa tygodnie.

POZDRO

LG

Anonymous - 15-10-2007, 21:20

leszek_g, Poszukaj tego czujnika jak dasz rade... nawet odkupie go od ciebie jak jest dobry


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group