[XX-92]Colt C50 i starsze - [C51A 1.3] Gaźnik
docencik87 - 30-09-2007, 17:41 Temat postu: [C51A 1.3] Gaźnik Witam!!
Mam problem z automatycznym ssaniem . Bardzo lubiane przez mechaników i w ogóle.
Ostatnio wziął się za nie pan krzak w stodole i nie wiem czy teraz jest wszystko powłączane. Wiem już ogólnie jak ma być wyregulowany bimetal i ogólnie wszystko. Nabardziej interesują mnie zdjęcia przewodów podciśnieniowych, jak mają być podłączone.
Jeśli ktoś może pstryknąć fotki w swoim Miśku to byłbym bardzo wdzięczny gdyby przesłał mi je na maila!!
Dadam jeszcze, że jest to najprostrzy silnik w Colcie C51A (żadnej elektroniki dzięki Bogu )
remix - 01-10-2007, 14:24
ej, no wcale nie taki prosty. ECU jest, sonda jest i jeszcze kilka bajerów:)
Anonymous - 01-10-2007, 15:43
remix napisał/a: | ej, no wcale nie taki prosty. ECU jest, sonda jest i jeszcze kilka bajerów:) |
niekoniecznie.
prosty czyli zapewne bez sondy i ecu , bez elektroniki sterowany ciśnieniowo
niestety ja mam ten bardziej skomplikowany więc nie pomogę
ryba_84 - 09-10-2007, 00:45
ja mam na gazniku 1,3 bez elektroniki i bez sondy.ale zdjecia moge zrobic jutro bo dzis ciemno:)
watpie ze to pomoze : http://www.mitsubishi-gra...opic.php?t=6384
docencik87 - 16-10-2007, 14:47
Dokładnie tak Bez ECU, bez sondy i jak narazie bez ssania
SZOG - 16-10-2007, 15:00
Może to pomoże
pozdrawiam
docencik87 - 16-10-2007, 15:08
Dzięki
Ale bez zdjęć się tu chyba nie obejdzie...no chyba, że ktoś powie mi co w moim aucie jest tym na tym schemacie
ryba_84 - 24-10-2007, 00:25
oto Misiowe serducho
pierwszy przewod podcisnienia prowadzi od filtra powietrza do zaworu sterujacego doplywem cieplego powietrza do spalania (wszystkie podcisnienia oznaczone czerwona kropeczka)
filtr powietrza z 2 zaworami sterowanymi podcisnieniem
jeszcze jeden widok ogolny
filtr powietrza od spodu pierwszy przewod z prawej strony prowadzi do zaworu sterujacego cieplym powietrzem( pokazanym na fot.2)
inne ujecie - widok ogolny
przod gaznika - podcisnienia przy zaworze zwrotnym i chyba nastawniku przepustnicy.
prawa strona gaznika stojac przed samochodem
mala platanina
zdjecie robione od strony szyby (tyl gaznika)
mam nadzieje ze te zdjecia cos pomoga a jak wiecej pytan to piscac
Anonymous - 09-11-2007, 17:57
Witam.
Ma ktoś może jakieś materiały na temat gaźnika sterowanego elektronicznie? Znalazłem magika, który zajmie się moim Coltem ale, było by szybciej gdyby miał jakiś opis (schemat elektryczny, opis czujników). Moje problemy to wysokie spalanie (trasa 8,5 - 9 l, miasto 11 l) nierówne wolne obroty, zapach spalin wskazuje na nie pełne spalanie benzyny i gorsze niż przed rokiem zapalanie zimnego silnika.
Gość twierdzi, że może to być wina sondy lambda lub jakiś czujników temperatury i posprawdza mi to w wolnym czasie.
Pozdrawiam.
Dundee.
C51A, 4G13, 1991r
Hugo - 09-11-2007, 21:12
Dundee63, może to być rzeczywiście sonda lambda.
docencik87 - 10-11-2007, 12:44
Na zapalanie zimnego silnika sonda lambda nie ma żadnego wpływu!! Włącza się ona po osiągnięciu danej temperatury.
A jeśli chodzi o takie objawy to nie wiem jak wygląda aparat zapłonowy ale może trzeba ustawić dobrze zapłon!!
Anonymous - 12-11-2007, 20:07
Dundee63 napisał/a: | Moje problemy to wysokie spalanie (trasa 8,5 - 9 l, miasto 11 l) nierówne wolne obroty |
docencik87 napisał/a: | Na zapalanie zimnego silnika sonda lambda nie ma żadnego wpływu! | to prawda , ale kolega nie takie ma problemy , na wysokie spalanie sonda lambda ma wpływ duży , zwłaszcza jak jest popsuta.
Anonymous - 07-01-2008, 21:34
Hmmm temat może jest trochę podstarzały więc go odświeże - co to za palstikowe cuś przy gaźniku połączone z dwiema podciśnieniowymi rurkami??
lipa40 - 07-01-2008, 21:46
DaniOOO napisał/a: | co to za palstikowe cuś | Zaworek , przepuszcza tylko w jedną stronę ryba_84 popraw jeśli się mylę
Anonymous - 07-01-2008, 22:24
Hmmm, a jezeli ja takowego nie mam, czy to ma na cos ujemny wpływ??
|
|
|