[XX-92]Galant E3xA i starsze - [E33A 4G63 2.0 Glsi] Prosba
Anonymous - 02-10-2007, 20:21 Temat postu: [E33A 4G63 2.0 Glsi] Prosba Panowie, mam taka prosbe jesli ktos zamierza rozkrecac w najblizszym czasie zegary w swoim samochodzie i ma mozliwosc zrobienia skanów tarcz to prosil bym o taki skan. Potrzebuje go do tarcz indilgo (temat poruszany w innych topicach). Ewentualnie jesli ktos ma ma takie tarcze na wierzchu (zapasowe albo nie fabryczne ale pasujace) i moglby mi je przeslac to zrobil bym skan i odeslal. Ewentualnie moze byc zamiast skanu fotografia (z informacja o wymiarach). Nie gra roli czy licznik jest do 220 czy do 240. Z gory dziekuje.
waldi-1 - 04-10-2007, 19:53
kiedyś widziałem na llagro tarcze białe do sprzedania, poszukaj moze z tamtad sciągniesz wzór
Anonymous - 04-10-2007, 21:07
tez o tym myslalem ale zdjecia nie sa 1 do 1. potrzebne mi wiec zdjecie z wymiarami albo skan 1 do 1.
waldi-1 - 04-10-2007, 21:32
jesli nikt niebedzie miał skanów to moze kup od kogos licznik zawsze sie przyda
Anonymous - 05-10-2007, 23:25
Myslalem o tym ale przy sumarycznych kosztach 70 zlotych za liczniki to jest juz pieniadz. W ostatecznosci moge swoje rozkrecic ale rozbebeszac pol deski tylko dla skanu, szczegolnie ze ja nie wiem jak to sie robi wiec latwo moge cos sknocic. Dlatego myslalem ze jak ktos tak przy okazji cos bedzie robil przy zegarach albo szczesliwie ma jakis komplet tarcz na wierzchu to by taki skan zrobil. No coz czekam dalej moze sie ktos zlgosi a jak nie to pewnie za jakis czas moze rozkrece swoje.
waldi-1 - 06-10-2007, 08:12
chłopie rozkręcenie licznika jest banalnie proste , odkręcasz tylko 4 sróbki i cały licznik wyjmujesz jest on w gniazdach więc łatwio wychodzi , gdy bedziesz miał w rekach ten licznik są takie zatrzaski łączące licznik z obudowa na krawędzi czarnego z białym , jak rozkręcisz to sam sie przekonasz ze to łatwizna i trwa to pare minut , a więc działaj
Anonymous - 06-10-2007, 21:15
No dobra a co z wskazowkami. Jest jakis sposob zeby je sciagnac latwo i zamontowac tak zeby nie bylo potem problemu ze wskazaniami ?
waldi-1 - 07-10-2007, 06:56
delikatnie pociąg za nie na środku za te kółko i zlezą
Anonymous - 07-10-2007, 10:55
To ze zleza to wiem jak je potem zalozyc zeby nie bylo problemu ze wskazaniami ? Bo gdzies na forum czytalem ze ktos sciagnal i mial duzeee problemy z zalozeniem tak zeby dzialaly prawidlowo.
Anonymous - 07-10-2007, 15:26
ogólnie to zasada jest taka że lejesz wachy do pełna albo do połowy potem nagrzewasz silnik do temeratury roboczej i zapamiętujesz gdzie były ustawione te 2 wskazówki (z benzyną problemu nie powinno być bo jest podziałka) a w skazówki od prędkościomierza i obrotomierza to same układasz też tak jak były czyli na zero i jest git nie powinno sie nic popsuć ale ja sie narazie za to nie kcem jakoś specialnie brać
Anonymous - 07-10-2007, 16:41
No własnie cały czas mam obiekcje. Jak cos rozpiepsze przy montazu nowych tarcz to przezyje to jakos ale jak teraz bym to rozpiepszyl to bym byl mocno wk******y. Bo efekt byl by zaden i kasa i praca wywalona w bloto. Narazie wiec czekam, moze ktos znajdzie jakis komplet do skanu, a jak nie to moze za jakis zdecyduje sie na zabawe ze swoimi.
Anonymous - 08-10-2007, 14:57 Temat postu: zegary jezeli zdejmiesz wskazowke od szybkosciomierza to napewno nie zrobisz tak zeby potem dzialal poprawnie(osobiste doswiadczenie)jak jest z paliwowym niestety nie wiem
Anonymous - 08-10-2007, 15:17
No ale musi byc jakis sposob. Czytalem ze przy starszych samochodach (z poprzeczka podtrzymujaca) nalezy usunac poprzeczke i dac wskazowce opasc na swoje minimum. Zaznaczyc to miejsce i potem w nie wsadzic wskazowke przy montazu. Ale pytanie czy to dziala :/ ?
Anonymous - 08-10-2007, 20:42 Temat postu: licznik ja wlasnie tak robilem i skonczylo sie wymiana licznika ale moze tobie sie uda
|
|
|