To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Carisma - Techniczne - [Cari 1.9TD] Co ile rozrząd?

Anonymous - 06-10-2007, 12:27
Temat postu: [Cari 1.9TD] Co ile rozrząd?
Co ile wymienia się rozrząd w cari 1.9 td?
Anonymous - 06-10-2007, 19:07

Producenci pasków zazwyczaj dają im 90000 km i tyle jest w 1,8 GDI. Podejrzewam że w Dieslu podobnie.

Fikus

Anonymous - 06-10-2007, 21:02

ta, tez slyszalem ze 90.000. ja mam przejechane 112000 i jeszcze sie nie dotykalem. znajomy z aso mowil ze jeszcze sie nie trafila caris z peknietym paskiem. na ale w sumie wtedy do aso tez bym nie jechal... za taka kase wolalbym kupic nowa fure;)
saphire - 06-10-2007, 21:20

Kusisz los... i to bardzo... :badgrin: :lol: :twisted:
Anonymous - 07-10-2007, 10:01

joukipauki, twardziel z Ciebie :lol:
Robson86 - 07-10-2007, 11:59

joukipauki napisał/a:
90.000. ja mam przejechane 112000 i

hard core :D normalnie rosyjska ruletka hehe
ale wracajac na oryginalnym pasku rozrzadu i w ogole osprzecie 90 na zamiennikach bodajrze 60 czy 70t km
Pozdroo

saphire - 07-10-2007, 12:03

Widać woli wymienić cały silnik i zapłacić kilka tysięcy niż marne kilka stów na wymianę rozrządu :lol: :badgrin:
wazu - 07-10-2007, 12:30

saphire napisał/a:
Widać woli wymienić cały silnik i zapłacić kilka tysięcy niż marne kilka stów na wymianę rozrządu :lol: :badgrin:

Będąc ostatnio w ASO powiedzieli mi, że wymiana u nich w cari GDI paska z robocizną to 1600 zł :shock: , więc koszt silnika z allegro niewiele się różni od tej ceny :twisted: . Co do przebiegów na jednym pasku, to mój kumpel przejechał swoją Borą 190 kkm i dopiero mu się rozsypał, ale wiadomo z czym to się je, musiał wyłożyć dużą kasę na naprawę zniszczeń powstałych w konsekwencji tego zdarzenia.
A swoją drogą poradźcie, który pasek z zamienników jest lepszy Mitsuboshi, Gates czy Contitech?, a może jakiś inny?

saphire - 07-10-2007, 12:41

W ASO wszystko jest drogie ale jak kupisz graty poza ASO to pewnie zmieścisz się poniżej tysiąca. Co do innego silnika to sądzisz że w nim juz rozrząd będzie wymieniony? Pfff... :badgrin:
wazu - 07-10-2007, 12:56

saphire napisał/a:
W ASO wszystko jest drogie ale jak kupisz graty poza ASO to pewnie zmieścisz się poniżej tysiąca. Co do innego silnika to sądzisz że w nim juz rozrząd będzie wymieniony? Pfff... :badgrin:

Oczywiście saphire, że masz rację. Nie ma co dywagować co się bardziej opłaca. Ja podałem trochę żartobliwe to porównanie z allegro, bo w wypadku paska rozrządu to nie ma co się zastanawiać, tylko wymieniać po przejechanym przebiegu. Ja przy kupnie swojej cari nie wymieniłem paska, bo w ASO, gdzie mój poprzednik się "stołował" powiedzieli mi, że w 2005 roku miał wymieniany pasek i mogę jeszcze na mim pojeździć jakieś 35000 km. Trudno nie wierzyć bazie komputerowej ASO. Mam jeszcze jedno pytanie, czy przy każdej wymianie paska należy wymienić także hydrauliczny napinacz, bo on cholernie drogi jest :shock:

saphire - 07-10-2007, 16:07

W zasadzie tak zalecają by przy każdej robocie rozrządu wymieniać napinacz ale mechanior może go obadać czy jest ok czy nie. Ja przyjąłem zasadę że co drugą wymianę robię z napinaczem i pompą ale np. w Corsie robiłem pompę przy każdej wymianie rozrządu bo słabiutka była.
Master - 08-10-2007, 21:18

a tak na marginesie sory ze sie wtrace w Carismie GDI rozrzad jest kolizyjny?
saphire - 08-10-2007, 21:27

Oczywiście że kolizyjny.
Robson86 - 09-10-2007, 14:32

W tej chwili wiekszosc silnikow a juz praktycznie wszytskie 16 zaworowe sa kolizyjne...
Pozdroo

saphire - 09-10-2007, 19:02

No i wszystkie dizle.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group