[XX-92]Colt C50 i starsze - c50 colt silnik 1.5 nie moge odpalic, slychac tylko tykanie
Anonymous - 07-10-2007, 21:48 Temat postu: c50 colt silnik 1.5 nie moge odpalic, slychac tylko tykanie dokladnie to slychac jakby robilo sie zwarcie pod srodkowa popelniczka probowalem tam siegnac i wyczulem podczas przekrecania zaplonu cos w niej tyka czasem az bardzo mocno i nie mozna odpalic co to moze byc?
tomusn - 07-10-2007, 22:08
prawdopodobnie przekaźnik, manual w dłoń i szukać
josie - 07-10-2007, 22:20
ECU ma pewnie nie zmienione kondensatory, które teraz wylały, narobiły bałaganu i ECU pstryka sobie losowo przekaźnikiem pompy (włącza/wyłącza)
Anonymous - 08-10-2007, 08:41
gdzie mozna zdobyc taki pzekaznik? a i czasem odpala
[ Dodano: 08-10-2007, 17:25 ]
czasem przy przekreceniu stacyjki slychac jakby robilo sie zwarcie w kopulce
josie - 09-10-2007, 01:07
Wymień kondensatoru w ECU (sterowniku silnika) - jest nad prawą nogą pasażera po boku.
Jeszcze nie słyszałem o usterce przekaźnika w tych autach
Anonymous - 18-10-2007, 17:52
Moze wcisnij sprzegło i wtedy przekrec stacyjkę ja mam tak w swoim misku wersja USA (jezeli nie wcisne sprzegła to nie odpale
Anonymous - 24-10-2007, 19:08
Podobny problem ale kondy w ecu wymienione jakies z 8 miesiecy temu, pompa paliwa dziala, paliwo podaje, prad jest na swiecach, slychac jakis przekaznik pod maska ale nie odpala. Tzn moze by odpalil ale jeszcze sie nie zdazy rozbujac i gasnie po 1-2 sekundach. Brak reakcji na gaz.
[ Dodano: 24-10-2007, 19:25 ]
Jeszcze dodam ze po wpieciu sie do obd nie ma nic kompletnie, nic sie nie swieci.
[ Dodano: 24-10-2007, 19:25 ]
I to ze samochod stal miesiac nie uzywany (remont blach, lakier etc.) odpalany pare razy zeby go przestawic i nagle z dnia na dzien nie pali.
Anonymous - 29-10-2007, 00:02 Temat postu: http://www.mitsubishi-grafix.pl/forum2/viewtopic.php?t=16814 miałem ten sam problem do momentu wymiany akumulatora słychać było cykanie kręcił ale nie odpalał albo zaraz gasł teraz mam akumulatorek bosha o troche wiekszej pojemności 65ah i wsadzony nowy alternator też o podwyższonych parametrach tzn napiecie odciecia ładowania nie 14,0-14,2 zależnie od wersji tylko 14,4 teraz niema mrozu zeby nie odpalił za pierwszym gura drugim razem.
Życze powodzenia mam nadzieje ze opisany przypadek był taki sam jak mój.
|
|
|