[92-96]Colt CA0 - [CA5A 1.8] Problem z GTi
Anonymous - 08-10-2007, 10:06 Temat postu: [CA5A 1.8] Problem z GTi Odkąd kupiłem colta(1.8GTi) miałem z nim same problemy począwszy od rozrusznika poprzez akumulator doszło nawet do miski olejowej.Wszystko to juz zrobione ale znów pojawił sie problem on nie daje mi zyc a tym bardziej mojej kieszeni ,problem polega na tym ze jak go przycisne to mi gasnie i nie chce odpalic trzeba podniesc maske odczekac pare minut i pali jak nowy wczoraj mi sie to samo stało przy spokojnej jezdzie,niemam siły do tego samochodu ale nie chce sie go pozbywac bo zabardzo sie wnim zakochałem.Probowałem znalesc podobny temat na tym forum i dochodze do wniosku ze to aparat zapłonowy czy to prawda >?bo posiadam pewne watpliwosci a i do tego non stop na LPG swieci sie check engine z gory dziekuje ślicznie za pomoc
polsaler - 08-10-2007, 13:47
widzę , żeś z Lublina proponuję umówić się na spotkanko z lubelskim specjalistą od GTI
żeby nie było kryptoreklamy powiem wprost :
Piotr Masicz
Sport Serwis
tel. 081 7519363
powołuj się na Mitsumaniaków a jak będzie mało to na mnie
Anonymous - 08-10-2007, 14:07
grzechocolt napisał/a: | do tego non stop na LPG swieci sie check engine |
pewnie zły emulator wtrysków masz wstawiony. Czy check engine pali się na benzynie?
Jaki rocznik auta? Napisz coś więcej. Posiadam wielu rzeczy to 1.8 GTi ale tego do 1992. Mam też komputer i orentuję się w tych autach. Mogę Ci pomóc ale w Wawce lub w Warszawie. Zmieniałeś kable i świece? Dziwne że auto Ci gaśnie i nie chce zapalić. Jak jest paliwo i iskra to musi palić. Komp może Ci siadać. Wiele rzeczy do sprawdzenia.
Anonymous - 08-10-2007, 16:05
Dzieki za pomoc ze specjalista umowie sie jutro dzisiaj jeszcze sprawdze jak działa poniewaz zauwazyłem ze zbiornik od płynu chłodniczego jest pusty nalałem wiec sprawdze jak chodzi to mogło byc spowodowane tym ze silnik sie za mocno grzał.A auto to colcik 1.8 DOHC GTI z 1992 roku,zmieniałem świece kable nie chyba ze chodzi o parownik od gazu to wszystko było wymienione(razem z kablami),check engine z tego co zauwazyłem pali sie tylko na gazie.
Krzyzak - 08-10-2007, 16:38
grzechocolt, to ja Ci teraz powiem:
- zacznijmy od tego, ze masz problemy m.in. dlatego, ze jest gaz i do tego zaniedbany
skad wiem, ze zaniedbany - chociazby wlasnie dlatego, ze brakowalo odpowiedniej ilosci plynu w zbiorniku wyrownawczym! - o stan plynow trzeba dbac, szczegolnie gdy sie ma 2 zasilania, z ktorych jedno nie jest fabryczne
- a dwa, ze problemy z paleniem wlasnie mogly sie skonczyc - moj kolega tak mial w Poldku - zbyt malo plynu i zamarzal parownik od LPG, poczekal kilka minut i auto odpalalo
chcieli mu juz silnik wymieniac, a przyczyna byl brak plynu w chlodnicy - plyn ten ogrzewa parownik, nawet gdy na dworze jest -30
Anonymous - 08-10-2007, 16:49
Przyznaje sie ze zaniedbałem moze dlatego ze jestes zaswiezym posiadaczem auta obecuje natychmiastowa poprawde ,mam nadzieje ze przyczyna lezy po stronie braku płynu dzieki sliczne wszystkim za pomoc i sie zobaczy za pare dni jak to bedzie wygladac
Anonymous - 08-10-2007, 20:29
grzechocolt napisał/a: | 1.8 DOHC GTI z 1992 roku |
czyli silni 4g67 i model C58. A wrzuciłeś swój temat w CAO. A ty nie masz jajka. Zadbaj napierw o płyny ekspoloatacyjne, tak jak Darek pisze to jest podstawa przy 2 zasialaniach. Ja co 1000 km sprawdzam i od dłuższego czasu nie mam żadnych problemów z autkiem. Podjedź na regulację gazu, bo pewnie dawno nie była robiona.
Anonymous - 08-10-2007, 21:04
Dobrze wszedłem CAO rocznik 1992-1996 mam jajko mam pytanie cy_cek czy posiadasz taka czesc jak podnosnik do szyby elektrycznej do mojego cacka ?? prawa strona
[ Dodano: 09-10-2007, 11:33 ]
niestety to nie jest problem z płynem poniewaz awaria nadal sie pojawia a płynow pod dostatkiem jezeli chodzi o chlodnice i olej uwazacie ze jaka czesc najlepiej kupic i gdzie najtaniej ??
Anonymous - 09-10-2007, 13:42
ja mam części od lancera
Anonymous - 09-10-2007, 14:04
cy_cek napisał/a: | ja mam części od lancera |
Tak ale TY masz do starszej budy niż kolega potrzebuje
Anonymous - 09-10-2007, 15:32
starszej budy niż kolega potrzebuje najwiekszy jest problem ze niemam pojecia jeszcze czego ja potrzebuje napewno podnosnik do szyby elektrycznej od kierowcy tego jestem pewien
polsaler - 09-10-2007, 16:51
cy_cek napisał/a: | grzechocolt napisał/a:
1.8 DOHC GTI z 1992 roku
czyli silni 4g67 i model C58. A wrzuciłeś swój temat w CAO. A ty nie masz jajka. |
Mam jajko !!! Od 1992 w produkcji CAO . A silnik ma oznaczenie 4G93 o ile się nie mylę ( jeśli się mylę to mnie poprawcie )
rafq - 10-10-2007, 18:05
kolego piszesz że wymieniałeś niedawno parownik, po kilku setkach od wymiany powinno się robić jego regulację - wszystko powinno być wliczone w cenę wymiany parownika (tak robi większość warsztatów)
Anonymous - 10-10-2007, 18:53
wymieniałem nie jestem pewien co do końca robi mi przy samochodzie facet z warsztatu gaz mam wyregulowany obroty sa na gazie moze to wszystko spowodowane jest filtrem gazu
Anonymous - 10-10-2007, 21:57
a kiedy miałeś wymieniany filtr gazu?? A tak poza tym to jak niemasz paragonu bądź faktury z wyszczególnieniem czynności i części jakie Ci wymieniono bądź robiono
|
|
|